• İhale No
    2011/37960
  • İhale Adı
    Kit Karşılığı Hormon-Immunoassay Paneli Edinme
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    15 Nisan 2011 10:30
  • İdare
    Giresun İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Giresun
  • İşin İli
    Giresun
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KİT KARŞILIĞI HORMON-IMMUNOASSAY PANELİ SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI Giresun İl Sağlık Müdürlüğü - Giresun

Kit Karşılığı Hormon-Immunoassay Paneli Edinme
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/37960
1-İdarenin
a) Adresi:Çıtlakkale Mah.Atatürk Bulvarı Hükümet Konağı A Blok Kat:3 No:115 MERKEZ GİRESUN
b) Telefon ve faks numarası:4542157580 - 4542157563
c) Elektronik Posta Adresi:giresun.imis@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Giresun İl Sağlık Müdürlüğü Ambarı Çıtlakkale Mah. Atatürk Bulv. Hükümet Konağı A Blok Kat:3 No:115-Merkez/GİRESUN
c) Teslim tarihleri:Yüklenici malları, sözleşmenin imzalanmasından sonra 31/12/2011 tarihine kadar, peyderpey idarenin belirli miktarlarda olmak üzere vereceği ihtiyaç bildirim ihbarını (siparişini) izleyen günden itibaren 5(Beş) takvim günü içinde teslim edecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Giresun İl Sağlık Müdürlüğü İdari ve Mali İşler Şubesi Satın Alma Birimi Çıtlakkale Mah. Atatürk Bulv. Hükümet Konağı A Blok Kat:3 No:115-Merkez/GİRESUN
b) Tarihi ve saati:15.04.2011 - 10:30

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


1.) İstekliler T.C. Sağlık Bakanlığı’nın belirlediği Tıbbi Cihaz Yönetmelği (93/42/EEC MDD), Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği (90/385/EEC AIMDD) ve Vücut Dışında Kullanılan (In Vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği (98/79/EC IVDD) kapsamındaki teklif ettikleri Ürünlere ait T.C. Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası(TITUBB)’ndan onaylandığını belirtir belgeleri ve T.C. Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası(TITUBB)’ndan onaylıFİRMA BAYİ veya ANA BAYİ veya TEDARİKÇİ koduna sahip olduğunu gösterir  Sağlık Bakanlığının web sitesinden alınan internet çıktısınıi idareye vermek zorundadır. Sorgulamada "Sağlık Bakanlığı Tarafından Onaylıdır" ibaresi olmayan ürünler alınmayacaktır. Eğer teklif edilen ürün yukarıda belirtilen direktifler kapsamında değilse istekli teklif ettiği ürünlerin “T.C. Sağlık Bakanlığı’nın belirlediği Tıbbi Cihaz Yönetmelği (93/42/EEC MDD), Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği (90/385/EEC AIMDD) ve Vücut Dışında Kullanılan (In Vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği (98/79/EC IVDD)” kapsamında olmadığına dair yazılı beyanlarını teklif zarfında sunacaklardır.



2)İstekliler tekliflerini http://www.huap.org.tr/ubb/ sayfasından erişime sunulan İBY EKAP (İhale Bildirimi Yazılımı) programı ile hazırlamalı, oluşan “teklif.xml” dosyasını CD halinde (CD üzerinde firma adı ve ihale kayıt numarası yazılı olmalıdır.) teklif zarfı içerisinde ihale komisyonuna vermelidir. İhale komisyonu teklif değerlendirme aşamasında bu dosyayı EKAP’a yükleyecektir.



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin
% 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler,
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


Satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi verilecek.


4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


İstekliler teklifleri ile birlikte cihazların tıbbi ve teknik özelliklerini marka ve modelini gösteren belgeler ile bereberinde Türkçe hazırlanmış gerekli dokümanları teklif dosyalarında vereceklerdir.  Teknik şartnamenin tüm maddeleri eksiksiz olarak teklif edilecek ürüne göre cevaplanacaktır. (Teknik Şartname Uygunluk Belgesi).


4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Kamu veya Özel Sektörde kit karşılığı cihaz edinme alımına ait belgeler benzer iş olarak kabul edilecektir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Giresun İl Sağlık Müdürlüğü İdari ve Mali İşler Şubesi Satın Alma Birimi Çıtlakkale Mah. Atatürk Bulv. Hükümet Konağı A Blok Kat:3 No:115-Merkez/GİRESUN adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
55 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

T.C.Ziraat Bankası Giresun Şubesi Sağlık Kurumları 1 Nolu Döner Sermaye Saymanlığı TR38 0001 0001 2338 6637 0250 01 IBAN numaralı hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri

zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Giresun İl Sağlık Müdürlüğü İdari ve Mali İşler Şubesi Satın Alma Birimi Çıtlakkale Mah. Atatürk Bulv. Hükümet Konağı A Blok Kat:3 No:115-Merkez/GİRESUN
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Serbest T3 10000,00 Test
Serbest T4 10000,00 Test
TSH 10000,00 Test
Beta-hCG(Total HCG) 10000,00 Test
Ferritin 3000,00 Test
Prostat Spesifik Antijen (PSA) 3000,00 Test
HBs-Ag(Kemoluminesan veya Benzeri) 7000,00 Test
ANTİ-HBS (Mikropartikül İmmün assay- MEIA veya Benzeri 7000,00 Test
HCV (Kemoluminesan veya Benzeri) 7000,00 Test
ANTİ-HIV (Kemoluminesan veya Benzeri) 7000,00 Test