• İhale No
    2011/140416
  • İhale Adı
    KİT KARŞILIĞI İMMÜNOASSAY CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Ekim 2011 14:00
  • İdare
    Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Eskişehir
  • İşin İli
    Eskişehir
  • Yayın Tarihi
    20 Eylül 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


KİT KARŞILIĞI İMMÜNOASSAY CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı Yunus Emre Devlet Hastanesi
Kit Karşılığı İmmünoassay Cihazı Kullanımı İhalesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/140416
1-İda re nin
a) Adresi : Uluönder Mah. Salıh Bozok Cad. No:23 26190 Tepebaşı Eskişehir
b) Telefon ve faks numarası : 2223309999 - 2223357258
c) Elektronik Posta Adresi : yedhsatinalma@eskisehirsaglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi Baştabipliği
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandığı gün işe başlanacak olup, işin bitim süresi sözleme imzalandığı günden itibaren 365 takvim günüdür. Bu süre zarfında yüklenici / yükleniciler sözleşme kapsamındaki malzemeleri peyder pey teslim edeceklerdir. 2. Teslim edilecek sözleşme kapsamındaki malzeme / malzemeler işe başlama tarihinden itibaren peyderpey sipariş verilerek teslim alınacaktır. 3. Malzemeler sipariş edildikten sonra 10 (on) takvim günü içinde Muayene Kabul Komisyonu gözetiminde Hastanemizin deposuna teslim edilecektir. 4. Teslim tarihi ve saati en az bir gün öncesinde Hastanemiz Taşınır Kayıt Kontrol Yetkilisine bildirilecek, mesai saatleri dışında ve tatil günlerinde teslimat yapılmayacaktır. 5. Teslim sırasında yüklenici firmadan yetkili en az bir kişi mutlaka bulunacak, kargo elamanlarının bırakıp gittiği malzemeler kabul edilmeyecektir. 6. Bırakılan bu malzemelerin muhafazasından veya geri gönderilmesinden hastanemiz sorumlu olmayıp malzemelerin depoya istiflenmesi yükleniciye aittir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi Baştabipliği
b) Tarihi ve saati : 12.10.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Firma Cihazlar İçin Sözleşme Süresince Yedek Parça Dahil Bakım Ve Onarım Garantisi Verecektir.
Arıza Durumunda Cihaza 24 Saat İçinde Müdahale Edilecek, Cihaz 72 Saat İçinde Onarılamayacaksa Yedek
Bir Cihazla Değiştirilecek Ve Bu Garanti Distribütör Tarafından Da Verilecektir.
Bu Garanti Hem Satıcı Hemde Distribütör Tarafından Verilmeli Ve Taahhüt Edilmelidir.Bu Yapılmazsa Her
Aksayan Test Maliyeti Kadar Ceza Ödenecektir.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teklif Edilecek Cihaz Ve Kitlere Ait Orijinal Katalogları İşaretlenmiş Olarak Teklif Zarfında Sunulacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir. Laboratuvar açısından en avantajlı teklif, verimlilik, kalite ve teknik değer göz önünde bulundurulup, fiyat dışındaki unsurlarda dikkate alınarak belirlenecektir.Dikkate alınacak bu hususlar ve nisbi ağırlıkları aşağıdaki gibidir.
Fiyat dışı oranlar:
a) Testlerin en kısa sürede tamamlanması açısından teklif edilen cihazın hızının saatte 180 testin üzerinde olması( Herhangi bir nedenle( ör.arıza veya tatil sonrası) biriken test sayısının seri bir şekilde tamamlanmsını sağlayacaktır. )5 puan
( Cihazın hızı şartnamenin B.3 maddesinde belirtilen testlerin yıllık ve güne karşılık gelen çalışma sayıları baz alınarak ve belirlenen testlerin yıllık ve güne karşılık gelen çalışma sayıları baz alınarak ve belirlenen bu testler aynı anda çalışılarak belirlenecektir.İstekliler 180 test/ saatlik hızı teknik şartnamede belirlenen özelliklere sahip iki aynı ihazı laboratuvara kurmayı taahüt ederek sağlıyorsa da puan alacaktır.)
b) Hepatit ve HIV testlerinin çalışılacağı ELISA cihazının HIV testi çalışılırken antikor tayini ile birlikte p24 antijenini de araması ( Antikor varlığı virüs bulaştıktan 3-5 ay sonra tespit edileceği için; antikorla birlikte antijen tayini tanı için geçen süreyi kısaltacağından yalancı negatif sonuç riskini azaltacaktır.) 10 PUAN
c) HBs Ag, Anti HCV ve anti HIV testlerini 30 dakikada sonuçlandırabilmesi ( acil istenen testler ve kan bankası testleri için en kısa sürede sonuç alınması avantaj sağlayacaktır.) 5 PUAN
d)Şüpheli HCV pozitifliğinin doğrulanmasında testlerin çalışıldığı aynı sistemle HCV antijeni de çalışılabiliyorsa 5 PUAN
Değerlendirmeye esas teklif fiyatının belirlenmesinde aşağıdaki formül kullanılacaktır.
B= A X ( 100-puan ) / 100
A= Firmanın ihalede verdiği toplam teklif tutarı
B= Efektif fiyat ( Tesbit edilen bu tutar en avantajlı teklifi belirleyen fiyattır.)
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 35 TRY (Türk Lirası) karşılığı Eskişehir Yunus Emre
Devlet Hastanesi Baştabipliği adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 50 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Eskişehir Merkezi Şubesi Iban No: TR 8500 0100 0117 4931 1396 5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak
indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi Baştabipliği adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış Gün) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
HBSAG 21000,000 TEST
ANTİ HBS 3950,000 TEST
ANTİ HBC 1500,000 TEST
HBEAG 800,000 TEST
ANTİ HBE 900,000 TEST
ANTİ HCV 22500,000 TEST
ANTİ HIV ( 1+2 ) 18000,000 TEST
HAV IGM 250,000 TEST
HAV IGG / TOTAL 800,000 TEST
HBC IGM 300,000 TEST