• İhale No
    2010/545512
  • İhale Adı
    KİT KARŞILIĞI KAN GAZI REAKTİF ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    29 Kasım 2010 10:00
  • İdare
    İzmir Buca Seyfi Demirsoy Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    30 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KİT KARŞILIĞI KAN GAZI REAKTİF SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI Buca Seyfi Demirsoy Devlet Hastanesi

KİT KARŞILIĞI KAN GAZI REAKTİF ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/545512
1-İdarenin
a) Adresi: özmen caddesi 145 35160 BUCA İZMİR
b) Telefon ve faks numarası:2324525252 - 2324527788
c) Elektronik Posta Adresi:seyfidemirsoydh@ism.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:BUCA SEYFİ DEMİRSOY DEVLET HASTANESİ TIBBİ SARF AMBARI
c) Teslim tarihi:Sözleşme konusu malzemeler sözleşmenin imzalanmasına müteakip; 03.01.2011 tarihinde işe başlanır. 30.12.2012 tarihine kadar devam eder.
Teknik şartnamede belirtilen 24 aylık miktarlardan / 3 aylık miktarlar halinde 03.01.2011 tarihinden itibaren teslim edilmeye başlanacaktır
Teslimat idarenin öngördüğü şekilde peyder pey yapılacaktır. Belirlenen 3 aylık miktarlar 5 gün içinde teslim edilecektir.
Teslimat PAZARTESİ-ÇARŞAMBA-CUMA günleri 13.30–16.00 saatleri arasında yapılacaktır. Tıbbi malzeme miatları teknik şartnamede belirtilen sürelere uygun olmalıdır. Miatları teknik şartnamede belirtilmeyen malzemelerin, miatları teslim tarihinden itibaren en az 3(üç)ay olacaktır. Miadı dolan malzemeler hakkında firmaya en az bir ay önceden bilgi (faks, mail veya posta ile) verilecek, bilgi verildiği tarihten itibaren miadı 3(üç)ay olan malzemelerle değiştirilecektir.
Teslimat sırasında hatalı ve kusurlu olan malzemeler aynı gün iade edilecek ve 5 gün içinde yenileri ile değiştirilecektir.


3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:BUCA SEYFİ DEMİRSOY DEVLET HASTANESİ-Özmen Cad. No:145 Buca - İZMİR
b) Tarihi ve saati:29.11.2010 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


SATICI FİRMA TEKLİF ETTİĞİ KİT VE CİHAZLAR İÇİN DİSTRİBÜTÖR FİRMA TARAFINDAN SATICI FİRMAYA VERİLEN YETKİ BELGESİNİ SUNACAKTIR.


4.3.2.
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:


İSTEKLİ FİRMALARIN TEKLİF ETTİKLERİ ÜRÜNLERE İLİŞKİN SAĞLIK BAKANLIĞI ULUSAL BİLGİ BANKASINDA ÜRETİCİ, TEDARİKÇİ YÂDA BAYİ KAYDİ BULUNACAKTIR.


4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


Teknik şartnameye uygunluk belgesini teklif ettiği kısımları işaretleyerek, teklif ekinde sunulacaktır.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

10 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

BUCA SEYFİ DEMİRSOY DEVLET HASTANESİ SATIN ALMA SERVİSİ adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
15 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

T.C. ZİRAAT BANKASI BUCA ŞUBESİ
Hesap No: 41384831-5008
Iban No:TR970001000711413848315008 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
BUCA SEYFİ DEMİRSOY DEVLET HASTANESİ SATIN ALMA SERVİSİ
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:
Teklifler virgülden sonra dört hane olarak değerlendirilecektir.






Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
KANGAZI REAKTİF 13000,00 TEST