• İhale No
    2010/504952
  • İhale Adı
    KİT KARŞILIĞI KOAGÜLASYON GEÇİCİ CİHAZ ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    07 Ekim 2010 10:00
  • İdare
    Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Zonguldak
  • İşin İli
    Zonguldak
  • Yayın Tarihi
    21 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

Kit Karşılığı Geçici Olarak Cihaz Satın Alınacaktır

SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi

KİT KARŞILIĞI KOAGÜLASYON GEÇİCİ CİHAZ ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2010/504952
1-İdarenin
a) Adresi : MESRUTIYET MAHALLESI HUZUR SOKAK 10 67030 ZONGULDAK MERKEZ ZONGULDAK
b) Telefon ve faks numarası : 3722521900 -3722521923
c) Elektronik Posta Adresi : zonguldakdhs4@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) :  


2-İhale konusu malın

a)
Niteliği, türü ve miktarı
: İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi Başhekimliği (Meşrutiyet Mah. Huzur Sk. No:10 67030) ZONGULDAK)
c) Teslim tarihleri : İşin süresi 390 (Üçyüzdoksan) takvim günüdür. Sözleşmeye yapıldıktan sonra en geç (5) gün içerisinde işe tam ve çalışır durumunda teslimat yapılır. İhale konusu mal, sözleşmenin imzalanmasından sonra, idarenin sipariş tebligatına müteakiben malın sipariş tebligatının/yazısının tamamı kadarı en geç (3) gün içerisinde teslimat yapılacaktır. Aksi durumda Cezai müeyyide maddesi uygulaması işlemleri yapılacaktır.
Yüklenici, malzemelerin ilgili depolara/yerlere (hastane deposuna veya kullanılan alana/yere) teslimatı yapmaması yada ihale dokümanlarına (teknik, idari, sözleşme gibi) uymaması halinde, reddini içeren düzenlenen rapor dahilinde, cezai müeyyide maddesi uygulanacaktır.
Parametrelerin /kitlerin her ayın sonunda hastanemiz OTOMASYON yazılımından (cihaz bilgileri ile karşılaştırılarak) alınan fiili sonuç miktarı ile karşılaştırılacak olup mal teslimatı aylık kontrol edilip (3) aylık ihtiyaçtan fazlasını getirilmeyecektir.
Teslimatta kesilen fatura ile birlikte mal depoya teslimatı yapılarak sözleşmenin maddelerine göre teslimata ait işlemlerin devamı sağlanır. Fatura tutarındaki miktar kadar mal teslimat yapılmazsa işin muayene ve kabulü yapılmaz. Ödeme işlemlerine başlanılmaz.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi
b) Tarihi ve saati : 07.10.2010 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


•  Teklif edilen malzemenin Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB )`a kayıtlı olduğu belgeleyerek TİTUBB`da Sağlık Bakanlığı tarafından Onaylanmış ürün (Barkod) numaraları teklif ile birlikte kalem sıra numarası belirtilerek liste halinde ve/veya Ürünlerin barkod numaralarını Birim Fiyat Teklif Cetvelinde göstereceklerdir.

 


 

 


•  Yükleniciler sözleşme sırasında, yukarda belirtilen direktifler kapsamındaki üzerinde kalmış bulunan ürünlerin ismini, birim fiyatını, markasını, UBB Barkod No.sunu ve bir ürüne ait farklı özelliklerin olması durumunda da (ebat, genişlik, uzunluk v.s...) bu ürünlere ait UBB/TITUBB barkod no.sunu da açıklama kısmına ekleyerek http://213.139.228.238/C0/IhaleBildirimYazilimi/default.aspx’den işlemlerini sırasıyla ilerleyerek hazırlamış olduğumuz Kısmi Kalemlere, vermiş olduğunuz Teklifini dijital ortamda (cd, disc, usb vb.) İdareye sunmalıdır.



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


a) İstekli firmalar, teklif ile birlikte cihazın tıbbi ve teknik özelliklerinin görülebileceği gerekli orijinal dokümanları (katalog ) hem Orijinal hemde Türkçe Tercüme edilmiş olarak vermelidir.



b) İstekliler teknik şartname maddelerine ayrı ayrı olarak ve şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevaplar "Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi" başlığı altında teklif veren firmanın başlıklı kağıdına yazılmış ve yetkili kişilerce imzalanmış olacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesiadresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler,ihale tarih ve saatine kadar
Zonguldak Atatürk Devlet Hastanesi
adresine elden teslim edilebileceği gibi,aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış)takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.





 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
PT 25000,00 TEST
aPT 17000,00 TEST
Fibrinojen 800,00 TEST
D-Dimer 500,00 TEST