• İhale No
    2010/552231
  • İhale Adı
    KİT KARŞILIĞI LAB.CİHAZLARI KULLANMA UYGULAMASI
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Aralık 2010 10:00
  • İdare
    Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ağrı
  • İşin İli
    Ağrı
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KİT KARŞILIĞI LAB.CİHAZLARI KULLANMA UYGULAMASI SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü

KİT KARŞILIĞI LAB.CİHAZLARI KULLANMA UYGULAMASI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/552231
1-İdarenin
a) Adresi:HÜRRIYET MAHALLESI VALI KONAGI CAD.NO. 8 04100 AĞRI MERKEZ AĞRI
b) Telefon ve faks numarası:4722151038 - 4722151251
c) Elektronik Posta Adresi:agri@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):www.agrisaglik.gov.tr

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri
:Doğubeyazıt Devlet Hastanesi,Patnos Devlet Hastanesi,Diyadin Devlet Hastanesi,Eleşkirt Devlet Hastanesi,Taşlıçay Devlet Hastanesi ve Tutak Devlet Hastanesi
c) Teslim tarihleri:Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/ işe başlanacaktır.
İşin süresi 690 (altıyüzdoksan) takvim günüdür. Sözleşmenin İmzalanmasına Müteakip Yüklenici Firma Diğer Hususlar Kısmında Belirtilen İşe Başlama Tarihlerine Göre Hastanelere Cihazları Kuracak Ve Hastane İdarelerinin İstediği Miktarda Ve Zamanda İstenilen Kiti 31.12.2012 Tarihine Kadar Peyder Pey Teslim EdilecektirHastanelerin beliryeceği tarihlerde ve miktarlada peyderpey teslimat yapılacaktır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü İhale Salonu
b) Tarihi ve saati:27.12.2010 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


A)Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri Kapsamında Olan Ürünler İçin; İsteklilerin Teklif Ettikleri Ürün Ve Firma Kayıtları İhale Tarihi İtibariyle Sağlık Bakanlığı Tarafından Yürütülmekte Olan, T.C. İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (Ubb) Kayıt Olmak Zorundadır. İstekli, Tedarikçi İse, T.C. İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında (Ubb) Kayıtlı Tedarikçi Numaralarını Sunmak Zorundadır. İstekli, Bayi İse T.C. İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında (Ubb) Kayıtlı Ve Kendisine Tedarikçi Tarafından Verilen Bayi Tanımlayıcı Numaralarını İhale Aşamasında Sunmak Zorundadır. Tedarikçi Firmalar Ve Bayileri İle Yönetmelik Kapsamındaki Tüm Ürünler İhale Tarihi İtibariyle "Sağlık Bakanlığı" Tarafından Onaylanmalı Ve Ubb`de "Sağlık Bakanlığından Onaylıdır" İbaresi Bulunmalıdır. Bu Belgeleri Sunmayan Veya T.C. İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında (Ubb) Kayıtlı Olmayan İsteklilerin Teklif Ettiği Ürünlerin Alımı Yapılmayacaktır.



B)Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri Kapsamı Dışında Olan Ürünler İçin; Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliğini, Vücut Dışında Kullanılan (İnvitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmelikleri Kapsamı Dışında Olan Malzemeler İçin Üreticinin/İthalatçının Teklif Edilen Malzemenin Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri Kapsamı Dışında Olduğuna Dair Yazılı Beyanını Verecektir.



C)İstekliler Teklif Ettikleri Ürünlere Ait Olan, T.C. İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası`nın (Titubb) Sağlık Bakanlığınca Onaylıdır İbaresi Olan Çıktıları Alıp İmzalayarak İhale Dosyasında Sunacaklardır.

 



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin
% 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler,
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


Adayın Veya İstekli Üretici Veya İmalatçı İse İmalatçı Olduğunu Gösteren Belge Veya Belgeler İse Şunlardır:



A) Aday Veya İstekli Adına Düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,



B) Adayın Veya İsteklinin Üyesi Olduğu Meslek Odası Tarafından Aday Veya İstekli Adına Düzenlenen Kapasite Raporu,



C) Adayın Veya İsteklinin Kayıtlı Olduğu Meslek Odası Tarafından Aday Veya İstekli Adına Düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,



Ç) Adayın Veya İsteklinin Kayıtlı Olduğu Meslek Odası Tarafından Aday Veya İstekli Adına Düzenlenmiş Ve Teklif Ettiği Mala İlişkin Yerli Malı Belgesi,



D) Tıbbi Cihaz Üreticisi, Oem (Original Equipment Manafacturer – Orijinal Malzeme Üreticisi) Tarzı Ürün Ürettirmek Suretiyle Üretici Niteliğini Kazanmış İse Bu Üretime İlişkin Sözleşme,



E) Adayın Veya İsteklinin Alım Konusu Malı Ürettiğine İlişkin Olarak İlgili Mevzuat Uyarınca Yetkili Kurum Veya Kuruluşlarca Düzenlenen Ve Aday Veya İsteklinin Üretici Veya İmalatçı Olduğunu Gösteren Belgeler.



İsteklinin İmalatçı Olduğunu Yukarıdaki Belgelerden En Az Birini Tam Olarak Sunarak Tevsik Etmek Zorundadır. Belgenin Veya Belgelerin Tam Olarak Sunulmaması Veya Belgenin Eksik Olması Durumunda, İsteklinin Teklifi Değerlendirmeye Alınmayacaktır.


4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


Teklif Edilen Cihazlar İçin, Üretici Veya Türkiye Distribütörü Tarafından Verilmiş Adres Ve Telefonları Belirtilen Araç Yetkili Servis Listesi, Ağrı İlinde Yetkilisi Servis Olarak Gösterilen Firma Olması Durumunda Yetkili Kişilerce Servis Hizmetini Vereceğine İlişkin Belge.



Yukarıda Sayılan Belgenin Sunulmaması Veya Sunulan Belgelerde Eksiklik Olması Durumunda, İsteklinin Teklifi Değerlendirmeye Alınmayacaktır.


4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


A)İstekliler Teknik Şartname Maddelerine Ayrı Ayrı Ve Türkçe Olarak Şartnamedeki Sıraya Göre Cevap Vereceklerdir. Bu Cevaplar “................Marka....................................Cihazı/Sistemi Ve....................Marka Kitleri, Reaktifleri Teklifimizin Şartnameye Uygunluk Belgesi” Başlığı Altında Teklif Veren Yüklenicinin Başlıklı Kağıdına Yazılmış Ve Yetkili Kişiler Tarafından İmzalanmış Olmalıdır. Bu Cevaplar Orijinal Dökümanları İle Karşılaştırıldığında Herhangi Bir Farklılık Bulunursa Firma İhale Dışı Bırakılacaktır.



B) Kit, Cihaz Veya Sistem İle İlgili Tüm Orijinal Dokümanlar Ve Türkçe Kılavuzları Teklif İle Birlikte Verilecektir.


4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


kamu veya özel sektördeki kit karşılığı cihaz işi



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü İdari Mali İşler Şube Müdürlüğü Merkezi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
120 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

TR690001500158007293685653 Nolu Vakıflar Bankası Ağrı Şubesi yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü İdari Mali İŞler Şube Müdürlüğü Merkezi Satın Alma Birimi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:

A) Kamu İhale Genel Tebliğinin 16.5.2 Maddesine Göre İstekliler Birim Fiyatlarını Virgülden Sonra İki Haneden Fazla Olacak Şekilde Verebileceklerdir. Bu Durumda Da Birim Fiyatla Miktarın Çarpılması Sonucu Bulunan Tutarlar, Virgülden Sonra İki Hane Olacak Şekilde Yuvarlanarak Yazılacaktır.

B) İhalede Her Kısıma Ait Hastanelerin İşe Başlama Tarihleri Farklıdır. Bunlar Aşağıda Belirtilmiştir.

1. Grup Biyokimya;Doğubeyazıt Devlet Hastanesi 26/06/2011, Patnos Devlet Hastanesi 16/04/2011,Diyadin Devlet Hastanesi 01/07/2011 Eleşkirt Devlet Hastanesi 01/04/2011 Taşlıçay Devlet Hastanesi 29/06/2011, Tutak Devlet Hastanesi 01/02/2011

2. Grup İdrar;Patnos Devlet Hastanesi 01/02/2011, Diyadin Devlet Hastanesi 22/07/2011

3. Grup Hormon ve Elisa; Doğubeyazıt Devlet Hastanesi 01/02/2011,Patnos Devlet Hastanesi 16/05/2011,Diyadin Devlet Hastanesi01/02/2011 Eleşkirt Devlet Hastanesi 01/02/2011, Tutak Devlet Hastanesi 01/02/2011

4. Grup Sedimantasyon; Doğubeyazıt Devlet Hastanesi 01/02/2011,Patnos Devlet Hastanesi 11/06/2011, Eleşkirt Devlet Hastanesi 01/02/2011

5. Grup Tam Kan Sayım; Doğubeyazıt Devlet Hastanesi 08/04/2011,Patnos Devlet Hastanesi 16/10/2011,Diyadin Devlet Hastanesi 29/05/2011, Taşlıçay Devlet Hastanesi 24/06/2011,Tutak Devlet Hastanesi 01/07/2011

6. Grup Koagülasyon; Doğubeyazıt Devlet Hastanesi 07/09/2011, Patnos Devlet Hastanesi 01/02/2011,Diyadin Devlet

Hastanesi 01/02/2011

7. Grup Kan Gazı; Doğubeyazıt Devlet Hastanesi 20/04/2011, Patnos Devlet Hastanesi 01/02/2011,Diyadin Devlet Hastanesi 01/02/2011 Eleşkirt Devlet Hastanesi 01/02/2011 Taşlıçay Devlet Hastanesi 01/02/2011 Tutak Devlet Hastanesi 01/02/2011

8. Grup Kardiyak Panel; Diyadin Devlet Hastanesi 01/02/2011, Patnos Devlet Hastanesi 21/04/2011, Tutak Devlet Hastanesi 01/02/2011

9. Grup Nefelometre; Doğubeyazıt Devlet Hastanesi 01/02/2011, Patnos Devlet Hastanesi 09/04/2011.









Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim