• İhale No
    2016/29871
  • İhale Adı
    KİT (PCR) SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    18 Mart 2016 10:00
  • İdare
    KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kocaeli
  • İşin İli
    Kocaeli
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    12 Şubat 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

KİT (PCR) SATIN ALINACAKTIR

KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ ARAŞTIRMA VE UYGULAMA HASTANESİ BAŞHEKİMLİĞİ

KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ ARAŞTIRMA VE UYGULAMA HASTANESİ BAŞHEKİMLİĞİ PCR KİTLERİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/29871
1-İdarenin
a) Adresi : ESKI ISTANBUL YOLU 10. KM PROF.DR.BAKI KOMSUOGLU BULVARI UMUTTEPE İZMİT/KOCAELİ
b) Telefon ve faks numarası : 2623038291 - 2623038034
c) Elektronik Posta Adresi : uguraydin19@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 20 KALEM-35.350 TEST
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ ARAŞTIRMA VE UYGULAMA HASTANESİ AYNİYAT DEPOSU
c) Teslim tarihleri : Sözleşme konusu mallar; sözleşme imzalandıktan sonra peyder pey sipariş tarihinden itibaren 20 (yirmi) gün içinde teslim edilecektir. Teslimatlarda mutlaka firma yetkilisinin bulunması gerekmektedir. Ürünlerin üzerindeki etiketlerin ve kullanım kılavuzlarının Türkçe olması zorunludur. Reaktif ve kitlerin ambalaj şekli , test birimi belli değil ise ambalajların kaç testlik olduğu belirtilmeli, ayrıca teklif edilen kitlerin her birinin ayrı ayrı UBB leri var ise liste halinde faturada belirtilmelidir. Son Teslimat 15 Aralık 2016 tarihini geçmeyecektir. İhale siparişleri EKAP üzerinden (veya yüklenici tarafından talep edilmesi halinde mail yolu ile) tebliğ edilecektir. Malzemelerin ve faturaların SON TESLİM TARİHİ 15.12.2016 OLUP BU TARİHTEN SONRA HİÇBİR ŞEKİLDE MALZEME KABUL EDİLMEYECEKTİR. Nakliye sırasında zarar görmüş ürünler teslim alınmayacaktır. Teslim edilecek ürünler yükleme,boşaltma yol ve hava şartlarından zarar görmeden nakledilecek, yükleme ve boşaltma işlerinin kolaylıkla yapılabileceği ağırlık ve hacimde; ambalajlı olarak bir firma görevlisi tarafından teslim edilecektir. Teslim edilen kitlerle birlikte ihale edilen test sayısının tümüne yetecek kadar gerekli her türlü sarf malzeme firma tarafından ücretsiz karşılanacaktır. İhalede teklif edilen sistemler, hizmet üretir (hastalara rapor edilebilecek valid test sonuçları) şekilde çalışmak üzere, ihale sonuçlandıktan sonraki 1 ay içerisinde kurulmalıdır. Cihazın montajı sırasında gerekli tüm parça ve aksesuarlar ile sarf malzemeler firma tarafından karşılanacaktır. Rutinde yapılan ilaç direnci analizleri, her türlü mutasyon analizleri ve genotiplendirme / subtiplendirme analizleri için sekanslama sistemi laboratuvara tüm donanımlarıyla birlikte ücretsiz olarak kurulmalıdır. Sözleşme kapsamında alınan sarf malzemeleri ve kitler, son kullanma tarihinden en az 3 ay öncesinde firmaya haber vermek kaydıyla, miktarı ve cinsi ne olursa olsun uzun miadlılarıyla değiştirilecektir. YÜKLENİCİ FİRMA TARAFINDAN KESİLECEK TÜM FATURALARDA İHALE NUMARASI(2016/29871), İHALE KALEM SIRASI, UBB NUMARASI VE ULUSLARARASI BANKA HESAP NUMARASI OLAN IBAN NOLARININ BELİRTİLMESİ ZORUNLUDUR.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ ARAŞTIRMA VE UYGULAMA HASTANESİ BAŞHEKİMLİĞİ TOPLANTI SALONU UMUTTEPE KOCAELİ
b) Tarihi ve saati : 18.03.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

1. İLGİLİ TÜM ÜRÜNLER SAĞLIK BAKANLIĞI TEDAVİ HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜNÜN 2015/09 SAYILI GENELGE HÜKÜMLERİNE UYGUN OLMALIDIR. SAĞLIK BAKANLIĞI TEDAVİ HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜNÜN 2015/09 SAYILI GENELGESİ GEREĞİ İSTEKLİLERİN, TC İLAÇ VE TIBBİ CİHAZ ULUSAL BİLGİ BANKASINA (TİTUBB) KAYIT VEYA BİLDİRİMİ ARANACAKTIR. İSTEKLİLERİN, TEKLİF EDİLEN ÜRÜNÜN VE/VEYA CİHAZIN İMALATÇI VEYA İTHALATÇISI (TEDARİKÇİ FİRMA) OLMADIĞI DURUMLARDA, ÜRÜNÜN VE/VEYA CİHAZIN TEDARİKÇİ FİRMASININ BAYİİ OLDUĞUNA DAİR TİTUBB KAYIT VEYA BİLDİRİMİ ARANACAKTIR.
2. FİRMA TEKLİF VERDİĞİ KALEME AİT BARKODLA İLGİLİ FİRMA BAYİİ KODUNU VEYA ANABAYİ KODUNU VEYA TEDARİKÇİ OLDUĞUNU GÖSTERİR BELGELERİ TEKLİF DOSYASINDA SUNMALIDIR. AYRICA UBB KAPSAMINDA OLAN İHALE KALEMLERİNE AİT "SAĞLIK BAKANLIĞI ONAYLIDIR" SAYFALARININ ÇIKTILARI İHALE  DOSYASINDA SUNULMALIDIR.
3. SAĞLIK BAKANLIĞI TEDAVİ HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜNÜN 2015/09 SAYILI GENELGESİ GEREĞİ TIBBİ CİHAZ YÖNETMELİKLERİ KAPSAMINDAKİ İHALE KONUSU ÜRÜNLERİN VE/VEYA CİHAZLARIN SATIN ALIMLARINDA, ALIMI YAPILACAK ÜRÜNLERİN TİTUBB DA TEDARİKÇİ FİRMA ALTINDA SAĞLIK BAKANLIĞI TARAFINDAN KAYIT VEYA BİLDİRİM İŞLEMİ TAMAMLANMIŞ OLMASI ŞARTI ARANACAKTIR. İSTEKLİLER TIBBİ CİHAZ YÖNETMELİKLERİNİN ÖNGÖRDÜĞÜ AT BELGELERİNİ (CE/EC SERTİFİKALARI, UYGUNLUK BEYANI) İBRAZ ETMELERİ İSTENMEYECEKTİR.
4. ÖZELLİKLE GENEL LABORATUVAR AMAÇLI CİHAZLAR OLMAK ÜZERE TIBBİ CİHAZ YÖNETMELİKLERİ KAPSAMINDA OLMAYAN ÜRÜNLER VE/VEYA CİHAZLAR İÇİN TİTUBB KAYIT VEYA BİLDİRİMİ ARANMAYACAK VE BU ÜRÜNLER İÇİN ÜRETİCİNİN VEYA İTHALATÇININ YÖNETMELİKLERİ KAPSAMINDA OLMADIĞINA DAİR BEYANI ESAS ALINACAKTIR. 
5. SAĞLIK BAKANLIĞI TEDAVİ HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜNÜN 2015/09 SAYILI GENELGESİ GEREĞİ, TEKLİFLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ AŞAMASINDA TEKLİF EDİLEN İLGİLİ TIBBİ CİHAZIN www.iegm.gov.tr ADRESİNDEN UYARI SİSTEMİ ÇERÇEVESİNDE TAKİPLERİ YAPILACAKTIR
6. SAĞLIK BAKANLIĞI TARAFINDAN YAYIMLANAN 23.03.2015 TARİHLİ 2015/9 SAYILI GENELGE GEREĞİ KİT VEYA SARF KARŞILIĞI KULLANILMAK ÜZERE ALIMINA KARAR VERİLECEK CİHAZLAR 10(ON) YAŞINI GEÇMEYECEK, CİHAZIN YAŞI İMALAT TARİHİ VE SERİ NUMARASI İLE BELGELENDİRİLECEKTİR.

7. SAĞLIK BAKANLIĞI TARAFINDAN YAYIMLANAN 23.03.2015 TARİHLİ 2015/9 SAYILI GENELGE GEREĞİ KİTLER VE SARF MALZEMELERİ "VÜCUT DIŞINDA KULLANILAN TIBBİ TANI CİHAZLARI YÖNETMELİĞİ"NE UYGUN ŞEKİLDE ÜRETİLMİŞ  VEYA İTHAL EDİLMİŞ OLACAKTIR.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Kitleri veren firma , cihazlar için teknik servis sağlayacak eğitimli bir teknik kadroya sahip olduğunu belgelemelidir. 

 

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1-Tedarik edilcek malların katalogları veya Kullanım kılavuzları veya geniş kapsamlı teknik özellikleri ihale dosyasına eklenecektir.Katalogların dili Türkçe ve/veya İngilizce olacaktır.
2-Laboratuvarda ilk defa kullanılacak sistem ve tüm kitler için aşağıda belirtilen şekilde demo çalışması ihale tarihinden itibaren 10 iş günü içerisinde kurumun belirleyeceği yerde yapılacaktır.

Analitik Duyarlılık Analizi:

Kantitatif kitler için 20 tane düşük pozitif (saptama alt sınırına yakın) hasta örneği 5 güne yayılarak çalışılacaktır. Bunların en az 19’unun kit prospektüsünde belirtilen %95 güven aralığı içinde yer alması gerekir.

Kesinlik (Tekrarlanabilirlik Analizi)

i.5 gun süre ile 2 farklı konsantrasyonda ikişer referans (dış kalite kontrol örnekleri; QCMD, NEQAS ya da CAP) örnek ve bir kontrol (toplam 5 örnek) 3‘erli olarak çalışılacaktır.

ii.Elde edilen sonuçların standart sapması üreticinin kiti için belirttigi sınırlar içerisinde olmalıdır.

Analitik Dogruluk Analizi:

i.2 referans örnek (dış kalite kontrol örnekleri; QCMD, NEQAS ya da CAP) (bir düşük bir yüksek konsantrasyondaki) ikişerli olarak 3 kez çalışılacaktır.

ii.Elde edilen sonuçların üreticinin kit prospektüsünde DSO (Dunya Saglik Orgutu) ya da diğer standartlar için belirttigi sınırlar içerisinde olmalıdır.

            Doğrusallık Analizi:

i.Dinamik aralık içerisinde yer alan en az 5 farklı konsantrasyonda kit prospeküslerinde bildirilen referans standartlar (dış kalite kontrol örnekleri; QCMD, NEQAS ya da CAP) (düşükten yükseğe sıralanmış farklı konsantrasyonlar) ile ikişerli olarak çalışılacaktır.

ii.Elde edilen sonuçlar üreticinin kit prospektüsünde DSO ya da diğer standartlar için belirttiği sınırlar içerisinde olmalıdır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ ARAŞTIRMA VE UYGULAMA HASTANESİ BAŞHEKİMLİK SATINALMA BİRİMİ UMUTTEPE KOCAELİ adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Derice Şb TR 1900 0100 0554 1332 1619 5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kocaeli Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi Başhekimliği Satınalma Birimi Eski İstanbul Yolu 10.Km Umuttepe Kampüsü Kocaeli adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
HBV DNA KANTİTATİF 10.000 test
HCV RNA KANTİTATİF 6.000 test
HSV 1-2 PCR 500 test
CMV DNA KANTİTATİF 1.500 test
EBV DNA KANTİTATİF 500 test
HIV-1 RNA KANTİTATİF 5.000 test
M.tuberculosis complex 2.500 test
Chlamydia trachomatis 200 test
Ureaplasma ürealyticum 200 test
Parvovirus B19 DNA KANTİTATİF 200 test
BK virus KANTİTATİF 1.000 test
JC virus KANTİTATİF 1.000 test
HDV RNA KANTİTATİF 2.000 test
Francisella tularensis PCR 450 test
HPV genotiplendirme 1.000 test
IL 28B POLİMORFİZM 500 test
Atipik Mycobacterium paneli 500 test
Adenovirus/Enterovirus/Parechovirüs 300 test
HLA 5701, ABACAVİR HİPERSENSİTİVİTE 1.000 test
PNEUMOCYSTİS JİROVECİİ KANTİTATİF 1.000 test
14 Mart 2016

İhale Tarihi 17.03.2016 14:00 olarak değişmiştir.

15 Mart 2016

İhale Tarihi 18.03.2016 10:00 olarak değişmiştir.