İhale Kayıt Numarası | : | 2013/177460 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | B.E.Ü Uygulama ve Araştırma Merkezi Esenköy-Kozlu 67600 ZONGULDAK MERKEZ/ZONGULDAK |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3722612001 - 3722610185 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | senerbasarslan@gmail.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 3 kısım Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | BEÜ. Sağlık Uygulama Ve Araştırma Merkezi Laboratuvar sarf deposuna teslim edilecektir. |
c) Teslim tarihi | : | Yüklenici sözleşmenin imzalanmasına müteakip peyderpey 15/12/2015 tarihine kadar uhdesinde kalan malzemeyi sağlam ve çalışır vaziyette Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezine teslim edecektir. İhale konusu mal, sözleşmenin imzalanmasından sonra, idarenin sipariş tebligatına müteakiben malın sipariş tebligatının/yazısının tamamı kadarı en geç 10 gün içerisinde hafta içi 08:00-16:00 saatleri arasında teslimat yapılacaktır. Aksi durumda Cezai müeyyide maddesi uygulaması işlemleri yapılacaktır. Yüklenici, malzemelerin ilgili depolara/yerlere (laboratuvar sarf deposuna veya kullanılan alana/yere) teslimatı yapmaması yada ihale dokümanlarına (teknik, idari, sözleşme gibi) uymaması halinde, reddini içeren düzenlenen rapor dahilinde, cezai müeyyide maddesi uygulanacaktır. Parametrelerin /kitlerin her ayın sonunda hastanemiz OTOMASYON yazılımından (cihaz bilgileri ile karşılaştırılarak) alınan fiili sonuç miktarı ile karşılaştırılacak olup mal teslimatı aylık kontrol edilip 3(Üç) aylık ihtiyaçtan fazlası getirilmeyecektir. Teslimatta kesilen fatura ile birlikte malların depoya teslimatı yapılarak sözleşmenin maddelerine göre teslimata ait işlemlerin devamı sağlanır. Fatura tutarındaki miktar kadar mal teslimat yapılmazsa işin muayene ve kabulü yapılmaz |
a) Yapılacağı yer | : | : BEÜ Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Toplantı Salonu Esenköy-Kozlu/ZONGULDAK |
b) Tarihi ve saati | : | 06.01.2014 - 10:00 |
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyim belgeleri: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin
% 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler. |
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler: |
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler, b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler, c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi. İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir. a)İsteklinin adına düzenlenen Sanayi Sicil belgesi, b)İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen kapasite raporu, c)İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen imalat yeterlilik belgesi, d)İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği yerli malı belgesi. e)İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum ve kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler. |
4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
Yüklenici kit karşılığı getireceği cihazların kitler bitinceye kadar kullanılacağı süre zarfında her türlü arıza, bakım ve onarımından bedelsiz olarak yapmakla sorumlu olduğunu, arıza bildirimden itibaren 8 (sekiz) saat içerisinde cihaza müdahale edilecek, arıza 72 (yetmişiki) saat içerisinde giderilmezse aynı özellikte yeni bir cihaz kuracağını ve bu hizmetler için herhangi bir ek ücret talep etmeyeceğini yazılı olarak beyan edecektir. |
4.3.4. |
4.3.4.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler: |
- Teklif edilen tıbbi malzemelerin üretici ve/veya ithalatçı firmaları ile bu firmaların adı altında ihaleye istekli olarak teklif veren bayileri "T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası" na kayıtlı olduklarını belgeleyecektir. Ayrıca, Tıbbi Malzemeler "T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası" na kayıt edilmiş tıbbi cihaz üreticisi ve ithalatçı firmaların onaylı ürünlerinden temin edileceğinden, teklif edilen tıbbi malzemelerin "T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası" tarafından onaylanmış ürün (barkod) numarası, etiket ve marka adı teklif mektuplarında yazılı olacaktır. - Teklif edilen tıbbi malzemelerin üretici ve/veya ithalatçı firmaları ile bu firmaların adı altında ihaleye istekli olarak teklif veren bayileri "T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası" na kayıtlı olduklarını belgeleyecektir. Ayrıca, Tıbbi Malzemeler "T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası" na kayıt edilmiş tıbbi cihaz üreticisi ve ithalatçı firmaların onaylı ürünlerinden temin edileceğinden, teklif edilen tıbbi malzemelerin "T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası" tarafından onaylanmış ürün (barkod) numarası, etiket ve marka adı teklif mektuplarında yazılı olacaktır. -İstekli firmalar tarafından teklif edilen ürünün, 03/06/2010 tarihinde yayımlanan SUT değişikliğinin 21.md'si hükümlerini taşımaması, ayrıca 04/12/2010 tarihinde yayımlanan SUT eki 7.1.md'sine eklenen 25. madde hükümlerine göre, istekli firmalar teklif etmiş oldukları ihale konusu malzemeler ile ilgili SUT kodlarınında yer aldığı firma antetli kağıda bir belge düzenleyip, firma yetkilisi tarafından imza ve kaşelenerek ihale teklif dosyasında sunulacaktır. Ayrıca, yüklenici firmaların düzenleyecekleri faturalarda SUT kodlarının eksik veya hatalı olması durumunda ve teklif edilen ürünün barkod numarasının yanlış olması ve ihaleye teklif vermiş olan istekli firmanın TİTUBB'na firma bayi tanımlayıcı kod numarasının yanlış olarak verilmesi ile kurumumuzun zarara uğradığının belgelenmesi halinde oluşan zarar, teklif veren firmadan tazmin edilir. Sorun çözülünceye kadar faturaları ödenmez, faturanın zararı karşılamaması halinde diğer alacaklarında tahsil edilir. |
4.3.5. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
Teklif edilen kitlere, sarf malzemelerine ve birlikte önerilen cihazlara ait kataloglar ile birlikte verilen bilgileri teyit edecek orjinal teknik doküman ve belgeleri (yabancı dilde ise türkçe çevirisi ile birlikte) ve teknik şartnameye cevap her madde için ayrı ayrı maddeler halinde hazırlanarak teklif dosyasında sunulacaktır. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1. Kamu ve/veya Özel Hastanelere yapılan her türlü kit alımı ile birlikte kit karşılığı geçici olarak cihaz temini ve tıbbi sarf malzeme alımı ihaleleri ve kit ile birlikte çalışacak cihaz temin ihaleleri, benzer iş olarak kabul edilecektir. |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
HBV DNA PRC (KANTİTATİF) | 3.500 | TEST |
HCV RNA RT-PRC (KANTİTATİF) | 1.200 | TEST |
M. tuberculosis DNA PRC | 500 | TEST |
HUMAN PAPİLLOMA VİRUS GENOTİPLENDİRME KİTİ | 500 | TEST |
CİNSEL YOLLA BULAŞAN HASTALIKLAR KİTİ | 100 | TEST |
SOLUNUM YOLU PATOJEN ETKENLERİ-BAKTERİ KİTİ | 300 | TEST |
SOLUNUM YOLU PATOJEN ETKENLERİ-VİRUS KİTİ | 300 | TEST |
MENENJİT ETKENİ PATOJENLER KİTİ | 50 | TEST |
DİYARE ETKENİ PATOJENLER KİTİ | 100 | TEST |
İhale Tarihi 21.01.2014 10:00 olarak değişmiştir.