MARDİN KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
KİT KARŞILIĞI CİHAZ KULLANIMI (İDRAR ANALİZÖRÜ) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2017/116216 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Nur Mah.Vali Ozan Caddesi Eski Mardin Devlet Hastanesi Ek Binası Artuklu/MARDİN 47100 YENİŞEHİR ARTUKLU/MARDİN |
b) Telefon ve faks numarası | : | 4822902700 - 4822902720 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | mardinkhb@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | TAM OTOMATIK İDRAR ANALİZÖRÜ 380.000 Test YARI OTOMATIK CİHAZI ( İDRAR STRIBI ) 158.000 Test Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yerleri | : | Mardin Devlet Hastanesi, Mardin Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi, Kızıltepe Devlet Hastanesi, Nusaybin Devlet Hastanesi, Midyat Devlet Hastanesi, Derik Devlet Hastanesi, Mazıdağı Devlet Hastanesi, Savur Devlet Hastanesi, Dargeçit Devlet Hastanesi ve Mardin İl Halk Sağlığı Müdürlüğüne bağlı Ömerli İlçe Entegre Hastanesi. |
c) Teslim tarihi | : | Yüklenici, işe başlama tarihi ile işin son bulacağı tarihler arasında, uhdesine kalan kitleri idarenin isteği doğrultusunda sipariş mektubu gönderildiği tarihten itibaren 5(Beş) iş günü içerisinde teslim edecek olup, sözleşme sonuna kadar kitleri peyder pey teslim edecektir. Sözleşme tarihinden itibaren 15 (onbeş) gün içerisinde cihazların kurulumu yapılıp cihazlar çalışır hale getirilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Nur Mah.Vali Ozan Caddesi Eski Mardin Devlet Hastanesi Ek Binası Artuklu/MARDİN 47100 YENİŞEHİR Satın Alma Toplantı Salonu |
b) Tarihi ve saati | : | 04.04.2017 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Önerilen cihazlar ve kitler, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası' na (TİTUBB) kayıtlı olmalıdır ve TİTUBB' da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olmalıdır.Önerilen cihazlar ve kitlere ait T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası' na (TİTUBB) kayıt belgesini ve TİTUBB' da Sağlık Bakanlığı tarafından onay belgesini firmalar dosyalarında bulundurmak zorundadır. TİTUBB kayıt ve onayı bulunmayan cihazlar ve kitlere ait teklifler reddedilecektir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
Yüklenici firma, arıza anında ulaşılabilecek yetkili servislerin telefon, cep telefonu, faks numaralarını ve teknik elemanların isim listesini vereceklerdir. |
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
a.) Teklif edilen cihazların teknik şartnamelerinde belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı orijinal Türkçe veya Türkçe tercümeli kataloglar, fotograflar vb. tanıtım materyalleri ihale dosyasında sunulacaktır.
e) İhale değerlendirme aşamasında yapılacak demonstrasyon (deneme) çalışması: Farklı markalara ait kontrol örnekleri ile çalışma yapılacaktır. Demonstrasyon çalışmasında cihaz ve kitlerin teknik şartnameye uygunluğu değerlendirilecektir. Demonstrasyon çalışması süreci komisyon üyeleri ikna oluncaya kadar devam edecektir. Demonstrasyon çalışması için yapılan tüm masraflar ilgili firmaya ait olup demonstrasyon sonucunda teknik şartnameye uygun olmayan cihazlar kabul edilmeyecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Mardin Kamu Hastaneleri Birliği genel Sekreterliği Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Mardin Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
TAM OTOMATIK İDRAR ANALİZÖRÜ | 380.000 | test |
YARI OTOMATIK CİHAZI ( İDRAR STRIBI ) | 158.000 | test |
İhale Kayıt Numarası | : | 2017/116216 |
1- İdarenin | ||
a) Adresi | : | Nur Mah.Vali Ozan Caddesi Eski Mardin Devlet Hastanesi Ek Binası Artuklu/MARDİN 47100 YENİŞEHİR ARTUKLU/MARDİN |
b) Telefon ve faks numarası | : | 4822902700 - 4822902720 |
c) Elektronik posta adresi | : | mardinkhb@saglik.gov.tr |
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı | ||
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı | : | 14.03.2017 - 3316 |
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) | : | - 16.03.2017 |
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır |
Genel Sekreterliğimizce 2017/116216 İKN ile 04.04.2017 tarihinde yapılması planlanan KİT KARŞILIĞI CİHAZ KULLANIMI (İDRAR ANALİZÖRÜ) ihalesine ait Teknik şartnamede Uzman Doktorlar tarafından değişiklik yapılmış olup, Ayrıca ilanın yerel gazetede yayımlanması için ihale tarihi 06.04.2017 Perşembe günü saat: 10:00 olarak değiştirilmiştir.
Madde 3 - İhaleye ilişkin bilgiler ile ihale ve son teklif verme tarih ve saati
3.1.
a) İhale kayıt numarası: 2017/116216
b) İhale usulü: Açık ihale.
c) Tekliflerin sunulacağı adres: Mardin Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Birimi
ç) İhalenin yapılacağı adres: Nur Mah.Vali Ozan Caddesi Eski Mardin Devlet Hastanesi Ek Binası Artuklu/MARDİN 47100 YENİŞEHİR Satın Alma Toplantı Salonu
d) İhale (son teklif verme) tarihi: 06.04.2017
e) İhale (son teklif verme) saati: 10:00