• İhale No
    2017/480320
  • İhale Adı
    KİT VE KİT KARŞILIĞI CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Ekim 2017 10:00
  • İdare
    AYDIN KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Aydın
  • İşin İli
    Aydın
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    02 Ekim 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

KİT VE KİT KARŞILIĞI CİHAZ SATIN ALINACAKTIR

AYDIN KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

2018 YILI SET KARŞILIĞI CİHAZ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/480320
1-İdarenin
a) Adresi : Cumhuriyet Mah. Atatürk Bulv. No: 96 09100 EFELER/AYDIN
b) Telefon ve faks numarası : 2562143362 - 2562124493
c) Elektronik Posta Adresi : satinalmaaydinkhb@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 5 KISIM 6 KALEM SET KARŞILIĞI CİHAZ ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : GENEL SEKRETERLİĞİMİZE BAĞLI (AYDIN DEVLET HASTANESİ, ATATÜRK DEVLET HASTANESİ, KADIN DOĞUM VE ÇOCUK HASTALIKLARI HASTANESİ, DİDİM DEVLET HASTANESİ, SÖKE DEVLET HASTANESİ, KUŞADASI DEVLET HASTANESİ VE NAZİLLİ DEVLET HASTANESİ)TALEPLERİ DOĞRULTUSUNDA, TIBBİ SARF AMBARLARINA PEYDER PEY TESLİM EDİLECEKTİR.
c) Teslim tarihi : SÖZLEŞMENİN 01.01.2018 TARİHİNDEN SONRA İMZALANMASI DURUMUNDA SÖZLEŞMENİN İMZALANDIĞI GÜN İŞE BAŞLANACAKTIR. SÖZLEŞMENİN İMZALANMASINA MÜTEAKİBEN, GENEL SEKRETERLİĞİMİZE BAĞLI SAĞLIK KURUMLARIMIZIN YAZILI TALEBİ DOĞRULTUSUNDA 10 GÜN İÇİNDE İLK PARTİ TESLİMAT YAPILIR. DİĞER PARTİLER KURUMUN YAZILI TALEPLERİ DOĞRULTUSUNDA PEYDER PEY TESLİM EDİLECEKTİR. İŞİN SÜRESİ 31.12.2018


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : AYDIN İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ SATINALMA BİRİMİ
b) Tarihi ve saati : 24.10.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

TITUBB KAYIT BELGESİ : Teklif edilen ürünün Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında olaması halinde TC İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na (TITUBB kodu) kayıtlı ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olmalıdır. TITUBB Kodu ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır ibaresi olmalıdır. Teklifi sunan istekli yetkili satıcı ise ürünün üreticisi ve/veya distribütör firmasının TITUBB´de bayii olarak tanımlandığına dair bayii tanımlayıcısı numarası olmalıdır. Ürüne ait TC İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası kayıt formu ile Tedarikçi Firma Kayıt Formu ve Bayii Bilgi Formu teklif dosyası içerisinde bulunmalıdır.TİTUBB' a kayıtlı olmayan ürünler için sınıfının gerektiği belgeler ihale dosyasında sunulacak ve bu kalemler için kapsam dışı ibareli liste sunulacaktır.
-Ayrıca teklif vermiş oldukları kalemlere ait fiyatlarını HUAP KİK İHALE BİLDİRİM YAZILIMI üzerinden giriş yaparak , bu yazılımdan alacakları XML uzantılı dosyayı CD ye yükleyecek , CD yi sözleşme imzalanmadan önce kurumumuza  sunacaklardır. 

-İstekliler internet çıktısı olarak sunacakları UBB kayıt belgelerinin ve Bayi Bilgi formlarının  üzerine hangi kalem için olduğunu belirtmek zorundadır. Belirtilmeyen belgeler değerlendirilmeyecektir.
-İstekliler teklifte bulundukları kalemlere ait barkod ve ubb numaralarını birim fiyat teklif cetvelinde belirtecek veya ayrı bir liste halinde ihale dosyasında sunacaklardır.
-Yerli malı ürün beyanı için Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığından alınacak "Yerli Malı" belgelerinin üzerine hangi kaleme ait olduğu yazılacak. Yazılmayan kalemlerde yerli malı uygulaması yapılmayacaktır.
 

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

istekliler teklif verilen ürünler ve cihazlar ile ilgili katolog veya broşür sunmak zorundadır. İhaleden önce 2 adet numuneyi teslim edip numune teslim tutanağını ihale dosyasına koyacaklardır. ihale komisyonu tarafından gerekli görüldüğü taktirde teklif edilen ürünler hakkında isteklilerden detaylı bilgi istenebilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Aydın İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar AYDIN İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ SATINALMA BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
İNFÜZYON POMPA SETİ 61.250 adet
BESLENME TORBASI 11.750 adet
PERFÜZÖR SETİ 20.600 adet
PERFÜZÖR SETİ(RENKLİ) 3.350 adet
PCA AĞRI POMPASI SETİ 2.750 adet
SÜT SAĞIM SETİ 3.600 adet