• İhale No
    2018/175217
  • İhale Adı
    KİT VE KİT KARŞILIĞI CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Mayıs 2018 10:00
  • İdare
    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ Sağlık Araştırma ve Uygulama Merkezi
  • İhale İli
    Denizli
  • İşin İli
    Denizli
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    03 Mayıs 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KİT VE KİT KARŞILIĞI CİHAZ SATIN ALINACAKTIR

UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

2 KISIM KİT KARŞILIĞI ONKOLOJİK MOLEKÜLER TESTLERİ VE FLORESAN İN SITU HİBRİDİZASYON (FISH) TETKİKLERİ İHALESİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/175217
1-İdarenin
a) Adresi : PAÜ SAĞLIK ARAŞTIRMA VE UYGULAMA MERKEZİ KINIKLI KAMPÜSÜ YENİ HASTANE BİNASI ZEMİN KAT KINIKLI PAMUKKALE/DENİZLİ
b) Telefon ve faks numarası : 2582966000 - 2582964712
c) Elektronik Posta Adresi : dssatinalma@pau.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 2 KISIM KİT KARŞILIĞI ONKOLOJİK MOLEKÜLER TESTLERİ VE FLORESAN İN SITU HİBRİDİZASYON (FISH) TETKİKLERİ
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK ARAŞTIRMA VE UYGULAMA MERKEZİ DEPOLARI VE TIBBİ PATOLOJİ A.D.
c) Teslim tarihi : Yüklenici firma/firmalar sözleşmenin imzalanmasından itibaren 20 gün içerisinde teknik şartnamede özellikleri belirtilen cihazları çalışır vaziyette laboratuvara kurmuş olacak ve 1.kısımda yer alan malzemeler Laboratuvar Sorumlusunun faksla vereceği siparişi takiben 20 gün içerisinde 31.12.2020 tarihine kadar peyder pey, 2.kısımda yer alan malzemeler teslim tablosunda belirtildiği üzere 2018 yılı ihtiyaç miktarı sözleşme imzalandıktan sonra 20 gün içinde, 2019 yılı ihtiyaç miktarı ise 2019 Mart ayının ilk haftası teslim edilecektir. 2.kısım için belirtilen teslim programı kullanım miktarı gözönüne alınarak verilmiş olup; tüketim hızına göre teslimat programında değişiklik yapılabilir. Bu durumda yükleniciye 20 gün önce faksla sipariş çekilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : PAÜ SAĞLIK ARAŞTIRMA VE UYGULAMA MERKEZİ YENİ HASTANE BİNASI ZEMİN KAT SATINALMA KOMİSYON ODASI KINIKLI KAMPÜSÜ KINIKLI DENİZLİ
b) Tarihi ve saati : 25.05.2018 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,

b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,

c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,

ç) İsteklinin adına veya ünvanına düzenlenmiş olan teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi veya Teknolojik Ürün Deneyim Belgesi,

4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:

Teklif edilecek olan ürünlerin CE ve IVD kalite belgelerinin ihale dosyasına konulması mecburidir.

4.3.2.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

Sağlık Bakanlığı’nın 15/04/2008 tarih ve 12963 sayılı tebliğine istinaden teklif edilen ürünün/cihazın 09/01/2007 tarih ve 26398 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği ve Vücut Dışında Kullanılan (In Vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamındaki ürün/cihaz olması durumunda istekliler ürünlerin/cihazların, bayilerin, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TITUBB)’na kayıt/bildirim işlemlerinin yapıldığına ilişkin belgeleri sunacaklar ve bu kayıtlar/bildirimler “Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır” ibaresi tasıyacaktır. 245`le başlayan barkodlar ve Geçici barkodlar kabul edilmeyip, teklif değerlendirmeye alınmayacaktır. Malzemelerin depoya teslimi sırasında UBB barkodları fatura üzerine yazılarak teslim edilecek, ayrıca UBB barkodları ürünlerin kutuları üzerinde bulunacaktır. Adı geçen yönetmelik kapsamı dışında yer alan malzemeler için kalite belgelerinin sunulması zorunludur.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Sözkonusu kısımlara ait Teknik Şartnameye Cevap Yazısı ihale dosyasına konulacaktır.

Kitlerin ve sarfların prospektüsleri, katalogları ve cihazların orjinal ve Türkçe kullanım ve bakım kılavuzu kitapcık olarak veya dijital ortamda ihale dosyasına konulacaktır. Gerekli görüldüğü takdirde karar verma aşamasında, ihaleye teklif veren firmalardan demo istenecektir. Demo istek yazısını takiben 3 iş günü içerisinde firma laboratuvar sorumlusunun gerekli gördüğü miktarda demoyu sağlayacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.

2.Kısım için değerlendirme en düşük fiyat esasına göre belirlenecektir.

1.Kısım için fiyat dışı unsur dikkate alınacaktır.

FİYAT DIŞI UNSURLAR VE AÇIKLAMALAR NİSPİ AĞIRLIK ORANI

Sistem CE-IVD belgesine sahip olmalıdır.

(Sistem kapalı bir formatta çalışmalı ve sonuçlar, cihazın yazılımı sayesinde kullanıcı müdahalesine gerek duyulmadan EGFR, KRAS ve BRAF kitleri için otomatik olarak hasta raporlayabilmelidir.Cihazın ürettiği rapor : Tarih, Lot Numarası, Hasta ID`si, QC Kontrolleri ve Test Sonuçlarını içermelidir.)

10 PUAN

Ekonomik açıdan en avantajlı teklif, fiyat dışı teknik unsurlar dikkate alınmak suretiyle aşağıdaki formüle göre belirlenecektir.En yüksek puana sahip firma en avantajlı firma olarak değerlendirilecektir.

Örnek Uygulama :

A firması toplam teklif fiyatı 100 TL, B firması toplam teklif fiyatı 100 TL olsun.A firmasının fiyat dışı unsurlar toplam nispi ağırlık oranı %5, B firmasının fiyat dışı unsurlar toplam nispi ağırlık oranı %10 olsun.

A Firması : 100 X (%100-%5) = 95 TL

B Firması : 100 X (%100-%10)= 90 TL

Sonuçta B firmasının toplam teklif fiyatının, fiyat dışı unsurlar dikkate alınarak değerlendirildiğinde Ekonomik Açıdan En Avantajlı Teklif olduğu saptanmıştır. 



6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 1 (yüzde bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı PAÜ SAĞLIK ARAŞTIRMA VE UYGULAMA MERKEZİ YENİ HASTANE BİNASI ZEMİN KAT SATINALMA MÜDÜRLÜĞÜ KINIKLI DENİZLİ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar PAÜ SAĞLIK ARAŞTIRMA VE UYGULAMA MERKEZİ YENİ HASTANE BİNASI ZEMİN KAT SATINALMA MÜDÜRLÜĞÜ KINIKLI MERKEZ DENİZLİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
113885 - BRAF 400 test
113883 - KRAS 300 test
113884 - EGFR 500 test
140698 - NRAS 100 test
147792 - MSI PANELI/DOKUDAN 100 test
140704 - PIK3CA 60 test
147793 - BILINMEYEN MUTASYONLAR 90 test
147885-FLORESAN IN SITU HIBRIDIZASYON (FISH) TETKIKİ 1.800 test