• İhale No
    2012/16413
  • İhale Adı
    KİT VE SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Mart 2012 10:00
  • İdare
    Adana Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Yayın Tarihi
    17 Şubat 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


KİT VE SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Ada na Nu mu ne Eğ it i m Ve A ra şt ır ma H a st a nesi
Kan Bankasında Kullanılacak Kit ve Sarf Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/16413
1-İda re nin
a) Adresi : Serinevler Mh.Ege Bagatur Bulvarı Üzeri Yüreğir Adana
b) Telefon ve faks numarası : 3223550101 - 3222259565
c) Elektronik Posta Adresi : adanayakmal@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Adana Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ayniyat Eczanesi
c) Teslim tarihi : Her teslimatta ihalede talep edilen bütün tıbbi sarflar için ayrı ayrı
satın alınan toplam miktarın 1/5'i kadar olmak üzere 5 eşit partide teslim edilmelidir. Satın alınan miktar beşe tam bölünmüyor ise bir büyük sayıya yuvarlanır bu şekilde teslim alınır. İlk parti teslimat sözleşme imzalandıktan sonra 1) 1-10 gün içinde, Diğer parti teslimatlarda sözleşme tarihinden sonra 2) 50-55. gün 3) 100-105. gün 4) 150-155. gün 5) 190-195. günlerde teslim edilmelidir. Hastanenin ihtiyacına göre acil durumlarda idare tarafından program dışında yüklenici firmaya sipariş çekilmesi durumunda 10 gün içerisinde sipariş çekilen miktar malzeme hastanemize teslim edilmelidir. Acil çekilen sipariş miktarı bir sonraki teslimat bakiyesinden düşülür, kalan bakiye teslimat programında belirtilen tarihte teslim edilir. İdare ihtiyacına göre ya da stokla ilgili genelgelerde değişiklik olması halinde teslimat programını değiştirebilir. Yeni program yüklenici firmaya tebliğ edildikten
sonra yüklenici yeni programa uymak zorundadır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Adana Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi İhale salonu
b) Tarihi ve saati : 13.03.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 2010/11 sayılı genelgesince Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinin kapsamında olan ürünlerin T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına(TİTUBB) kayıtlı olması ve alımı yapılacak Tıbbi Cihazların TİTUBB´da Sağlık Bakanlığınca onaylı olması şarttır.İhaleye teklif veren firmaların firma tanımlayıcı no ile (İstekli bayi ise TİTUBB´da kayıtlı bayi tanımlayıcı nosu)teklif edilecek ürünlerin ticari markasını ve barkot numarasını teklif mektuplarına veya ayrı bir belgeye yazmak suretiyle begeleyeceklerdir.Sağlık Bakanlığı tarafından onaylanmayan ürünlerin/cihazların alımı yapılmayacaktır.)kapsam dışındaki ürünlerde ise teklif edilen ürünün kapsam dışında olduğu belgelendirmek şartıyla üretici veya ithalatçı firmanın beyanı esas alınacağından istekliler bu hususu tekliflerinde belgelendirmelidirler.Kapsam dışında olduğu belirtilmeyen malzemeler UBB kapsamında sayılacağından UBB ile ilgili istenen belgelerin verilmesi zorunludur.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Kitlerin ve sarfların prospektüsleri, katalogları ve cihazların orjinal ve Türkçe kullanım ve bakım kılavuzu kitapcık olarak veya dijital ortamda ihale dosyasına konulacaktır. Gerekli görüldüğü takdirde istenilen kısımlar için demo istenecektir. Demo istek yazısını takiben 3 gün içerisinde firma laboratuvar sorumlusunun gerekli gördüğü miktardaki kit ve sarf malzemeyle demoyu sağlayacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Adana Numune Eğitim ve
Araştırma Hastanesi Satın Alma Servisi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 120 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası barajyolu şubesi 25964605-
5001(İban TR760001000458259646055001) nolu hesabımıza yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde,
postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir
şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul
edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Adana Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satın Alma Servisi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ABO/RH Kan Grubu + Reverse Gruplama Kartı 1.000,000 Test
ABO/RH Forward Kan Gruplama Kartı 29.000,000 Test
Cross Match Jel Santrifügasyonu Kartları 25.000,000 Test
Direct Coombs Kartı 900,000 Test
İndirect Coombs Kartı 600,000 Test
VDRL (Sifiliz) Kaset Test 3.500,000 Test
Yenidoğan İçin ABO/RH Jel Santrifügasyon Kart 250,000 Test