• İhale No
    2016/8039
  • İhale Adı
    KİT VE SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    03 Mart 2016 10:00
  • İdare
    ERCİYES ÜNİVERSİTESİ Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi
  • İhale İli
    Kayseri
  • İşin İli
    Kayseri
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    02 Şubat 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

KİT VE SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ERCİYES ÜNİVERSİTESİ

Mikrobiyoloji AD. İçin Kit ve Sarf Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/8039
1-İdarenin
a) Adresi : TALAS CADDESI 5.KM (HİSAR PASTANESİ ÜSTÜ K BLOK 1. KAT) 38020 MELİKGAZİ/KAYSERİ
b) Telefon ve faks numarası : 3524374920 - 3524375288
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma1@erciyes.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 66 Kalem Kit ve Sarf Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Erciyes Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Tıbbi/Cerrahi Sarf Malzeme Deposu
c) Teslim tarihi : Yüklenici firma sözleşmeyi takip eden 15 (onbeş) takvim günü içinde cihazları kuracak ve çalışır vaziyette teslim edecektir. Kitler hastanenin talebi doğrultusunda parti parti teslim edilecektir. Kitler yazılı istem yapıldıktan sonra en geç 7 (yedi) gün içinde üniteye teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Erciyes Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Döner Sermaye İşletmesi Satınalma Müdürlüğü
b) Tarihi ve saati : 03.03.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

1-İstekliler teklif etmiş oldukları ürünlerin; T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası tarafından onaylı olduğunu gösteren belge ile detaylandırılmış belgeyi ihale teklif dosyasında sunacaklardır. Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığı’nın 26.11.2015 tarihli duyurusunda;

“Yatarak tedavide kullanılan ancak MEDULA sisteminde SUT kodlarına tanımlı olmayan hiçbir tıbbi malzemenin 01.12.2015 tarihinden itibaren sağlık hizmeti sunucuları tarafından MEDULA sitemine hizmet kaydının yapılamayacağı, ilgili firmalarca eşleştirme yapılmayan veya yeni imal-ithal edilen ürünlerin, MEDULA sistemine tanımlanabilmesi için, ilgili firmalarca anılan Kurumun hazırlamış olduğu Tıbbi Malzeme Başvuru Kılavuzunda belirtilen esaslara göre ürün eşleştirme işlemlerini gerçekleştirmelerinin zorunlu olduğu belirtilmektedir. Eşleştirilen ürünlerin, tamamen firmaların beyanı esas alınarak MEDULA sistemine kaydedilmiş olması sebebi ile yanlış eşleştirme olduğunun herhangi bir şekilde tespit edilmesi halinde, oluşan zararlar firmalardan tazmin edilecektir. Bir tıbbi malzemenin hizmet kaydının yapılabilmesi için ürünün, satın alındığı tarih itibariyle TİTUBB sisteminde “Sağlık Bakanlığı (S.B. Durum)” durumunun uygun olması, hastaya kullanıldığı tarihte de MEDULA sisteminde tanımlı olması gerekmektedir.” hususları belirtilmiştir. İstekli firmalarca sunulan tekliflerin değerlendirilebilmesi için, Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığı’nın 26.11.2015 tarihli duyurusunda belirtilen esaslar dikkate alınarak tekliflerin sunulması gerekmektedir.Sosyal Güvenlik Kurumu  Başkanlığı’nca, belirtilen konuya ilişkin en son yayınlanan duyuru ve mevzuat çerçevesinde işlem tesis edilecektir.

2- "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası" na kayıt zorunluluğu bulunmayan malzemeler için istekli tarafından kapsam dışı olduğunun beyan edilmesi halinde malzemenin "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası" na kayıtlı olduğuna dair belge aranmaz. Ancak içerik ve özellikleri ile aynı olan iki ürün hakkında çelişkili belge veya kayıtlar bulunması, ürünün bu yönetmelikler kapsamına girip girmediği ve tıbbi cihazların sınıfları konusunda tereddüte düşülmesi halinde satın alma süreci tamamlanmadan önce ürüne veya cihaza ait belgeleri İlaç ve Eczacılık Genel Müdürlüğüne veya diğer ilgili yerlere intikal ettirilerek görüş alınacak ve değerlendirme bu görüş çerçevesinde yapılacaktır. Ayrıca, istekli tarafından malzemenin kapsam dışı olduğunun beyan edilmesi halinde, idarenin bu ürünle ilgili olarak TİTUBB kayıtları yüzünden herhangi bir zarara uğraması (SGK geri ödemesinin yapılmaması gibi) halinde bu zarar ve ziyan istekliden tahsil edilecektir.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a)İsteklinin adına düzenlenen Sanayi Sicil belgesi,
b)İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen kapasite raporu,
c)İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen imalat yeterlilik belgesi,
d)İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği yerli malı belgesi.
e)İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum ve kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.

4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

-İstekliler, cihazın günlük ve periyodik bakım planlarını teknik şartnameye uygun bir şekilde, yazılı olarak vereceklerdir. Teknik şartnamede bakım/onarım/arıza/değişim ile ilgili herhangi bir hüküm bulunmayan cihazların arızası durumunda; 12 saat içinde müdahale edilecek 48 saat içerisinde onarılamayan cihazın firma tarafından yedek bir cihazla değiştirileceğine dair taahhütname verilecektir. İstekli firma, cihazın hastanemiz otomasyon sistemine [lis(laboratuar işletim sistemi)] entegrasyonunu yapmayı/yaptırmayı taahhüt edecektir. İstekliler teknik servisinde çalışan personelin eğitimini, telefon numaralarını bir föy şeklinde hazırlayarak ihale komisyonuna vermelidir. İstekliler, antetli kağıda yazılmış bütün sayfaları imza konusunda yetkili kişi tarafından imzalanmış, teknik şartnamede belirtilen tüm maddeler tek tek ve Türkçe olarak cevaplanmış “… marka ...model…cihazın teknik şartnameye uygunluk belgesi” uygunluk belgesini ihale teklif dosyasında sunacaklardır.  Yine teknik şartnamede yaş ile ilgili herhangi bir hüküm bulunmayan cihazlar; 5 yaşını geçmeyeceklerdir. Cihazın yaşları imalat tarihi ve seri numarası ile belgelendirilecektir. Sağlık Bakanlığı’ndan alınan ithal izin belgesi firma tarafından verilecektir. İstekliler kitler ve cihazların menşeileri hakkında bilgi verip belgelendireceklerdir.
-İhale üzerinde kalan yüklenici firma kitlerde kullanılacak cihazların ilgili laboratuvara kurulumundan itibaren 3 (üç) iş günü içerisinde, hastane otomasyon sistemine entegre etmek üzere teknik bilgilerini ve dokümanlarını yazılım şirketine verecektir. Yazılım şirketi bu dokümanları aldıktan sonra en geç 7 (yedi) iş günü içerisinde otomasyon sistemine entegrasyonu sağlayacaktır. 7 (yedi) iş günü içerisinde dokümanın verilmemesi veya entegrasyonun sağlanmaması halinde cezai işlem başlatılacaktır.
-Otomasyon sistemine entegrasyon ücreti çift yönlü cihazlarda yazılım şirketinin düzenleyeceği fatura karşılığında 3000 TL+KDV, tek yönlü cihazlarda 1500 TL+KDV, aynı kurulum anında aynı model ikinci çift yönlü cihazda 1500TL+KDV, aynı kurulum anında aynı model tek yönlü cihazda 800TL+KDV, aynı ihale döneminde hastane yönetiminin isteği üzerine getirilen farklı cihazda 2000TL+KDV, kan gazı cihazında 500TL+KDV yüklenici tarafından yazılım firmasının hesabına yatırılacak ve ilgili firma tarafından yatırıldığına dair dekont Döner Sermaye İşletmesi Satınalma Müdürlüğü'ne ibraz edilecektir. Süresi içerisinde dekontun ibraz edilmemesi halinde, sözleşmenin cezai işlemler ile ilgili maddesi hükümleri uygulanacak olup, otomasyon sistemine entegrasyon ücreti, yüklenici firmanın ilk hak edişinden kesilecek ve yazılım şirketinin hesabına aktarılacaktır.

4.3.4.
4.3.4.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

-İstekli firmalar; Sosyal Güvenlik Kurumunun yayınlamış olduğu en son güncel Sağlık Uygulama Tebliğleri (SUT) hükümlerine göre teklif etmiş oldukları malzemeler ile ilgili, söz konusu malzemenin en son güncel malzeme listesinde bulunması halinde, malzeme listesine uygun, SUT kodunu içeren listeyi, firma orijinal antetli kağıdına yazarak ihale teklif zarfında sunacaklardır.
İdaremizce; istekli firmalar tarafından malzemeye ait SUT kodunun yanlış bildirilmesi veya mevcut olan SUT kodunun bildirilmemesi durumlarında ise bu malzeme/malzemelerin satınalınmasından dolayı Kurumumuzun zarar uğradığının tespit edilmesi ve bu durumun belgelendirilmesi halinde, 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu'nun tedarikçilerin sorumluluğu başlıklı 33. maddesi ''Tedarikçiler, taahhütleri çerçevesinde kusurlu veya standartlara uygun olmayan malzeme verilmesi veya kullanılması, taahütün sözleşme ve şartname hükümlerine uygun olarak yerine getirilmemesi ve benzeri nedenlerle ortaya çıkan zarar ve ziyandan doğrudan sorumludur. Bu zarar ve ziyan genel hükümlere göre tedarikçiye ikmal ve tazmin ettirilir.'' hükmü gereği gerekli işlem tesis edilecektir.

4.3.5. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a)Numune teslimi: Numuneler teklif sırasına göre cinsi, markası, miktarını seri no veya üretim tarihi ile UBB numarasını ve var ise SUT kodunu içeren 2 nüshalık liste ile satın alma birimine son teklif verme tarih ve saatine kadar teslim edilecektir. Numune teslim listesinin bir nüshası teklif zarfı içine konulacaktır. Numunelerin üzerinde kalem sırası ve firma bilgisi mutlaka belirtilecektir. Teslim edilen numunelerin rekabet koşullarını olumsuz etkilememesi için kapalı koli içinde teslim edilmesi zorunludur. Koli dışına isteklinin adı ve gerekli firma bilgileri yazılmalıdır. Kargo ile numune gönderilmesi durumunda ihale dosyası kesinlikle ayrı gönderilmelidir.
b)Numuneler, İhale Komisyonu Uzman Üyeleri tarafından teknik şartnameye uygunluğunun tespit edilmesi amacıyla kullanılabileceğinden, istekli firmalar kesinleşen ihale kararından sonra numunelerin iadesini talep etmeyeceklerdir.
c)Ürün katalog ve fotoğrafları: İstekliler numune veremiyorlarsa ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı ürün kataloglarını ve fotoğraflarını teklif dosyası içinde vereceklerdir. Hangi kalemler için katalog verilmişse numune teslim tutanağına katalog verildiği belirtilecektir. Çoklu sayfalı kataloglar teklif edilen kalemin yeri katalogda belirtilecektir.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu ve/veya Özel Hastanelere yapılan her türlü kit ve kit ile birlikte çalışacak cihaz temin ihaleleri ve/veya tıbbi/cerrahi sarf malzeme alım/satım işleri, benzer iş olarak kabul edilecektir.
-Özel sektöre gerçekleştirilen işler ile alt yükleniciler tarafından gerçekleştirilen işlerde; işe ilişkin sözleşme ve bu sözleşmenin uygulanmasına yönelik olarak 213 sayılı Vergi Usul Kanununun ilgili hükümleri çerçevesinde düzenlenen fatura örnekleri veya bu örneklerin noter, yeminli mali müşavir, serbest muhasebeci mali müşavir veya vergi dairesi onaylı suretleri ile serbest meslek makbuzu nüshaları veya bu nüshaların noter, yeminli mali müşavir, serbest muhasebeci mali müşavir veya vergi dairesi onaylı suretleri, iş deneyimini gösteren belgelerdir. Aday veya istekli, iş deneyimini gösteren bu belgeleri başvuru veya teklifleriyle birlikte sunar. Bu maddede belirtilen işler için iş bitirme belgesi düzenlenmiş olsa bile, ihale komisyonunca dikkate alınmaz.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Erciyes Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Döner Sermaye İşletmesi Satınalma Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 70 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 90 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini ZIRAAT BANKASI TALAS ŞUBE HESAP NO:(1439) 28346699-5001 IBAN: TR83 0001 0014 3928 3466 9950 01 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Erciyes Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Döner Sermaye İşletmesi Satınalma Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
HCV RNA 4.000 hasta
HBV DNA 10.000 hasta
HIV RNA 200 hasta
CMV DNA 14.500 hasta
BK DNA 800 hasta
EBV-DNA 2.200 hasta
HSV-DNA 500 hasta
ADENOVİRÜS DNA 800 hasta
HHV 6 DNA 200 hasta
PARVOVİRÜS B19 DNA 400 hasta
VZV DNA 50 hasta
CHLAMYDIA TRACHOMATIS DNA 50 hasta
HDV RNA 200 hasta
HCV GENOTİP ANALİZİ 400 hasta
SOLUNUM YOLU ETKEN PANELİ 400 hasta
HBV İLAÇ DİRENCİ 50 hasta
DIŞKI ETKEN PANELİ 500 hasta
SABOURAUD DEXTROSE AGAR 20 kutu
E-TEST İÇİN FLUKANAZOLE (soğuk zincirli teslim edilmeli ) 1.200 test
E-TEST İÇİN AMPHOTERİSİN B ( soğuk zincirli teslim edilmeli ) 1.200 test
E-TEST İÇİN VORİKONAZOL ( soğuk zincirli teslim edilmeli ) 1.200 test
E-TEST İÇİN CASPOFUNGİN ( soğuk zincirli teslim edilmeli ) 1.200 test
E-TEST İÇİN KETAKANAZOLE ( soğuk zincirli teslim edilmeli ) 300 test
E-TEST İÇİN ITRAKANAZOLE ( soğuk zincirli teslim edilmeli ) 300 test
E-TEST İÇİN ANİDİLAFUNGİN ( soğuk zincirli teslim edilmeli ) 200 test
E-TEST İÇİN POSAKONAZOL( soğuk zincirli teslim edilmeli) 200 test
RPMI 1640 MEDİUM (L- GULUTAMİNLİ, PHENOL REDSİZ, SODYUM BİKARBONATSIZ) 20 kutu
PNEUMOCYSTİC CARİNİ ANTİJEN TESTİ (kit ile birlikte teflon lam temin edilmelidir) 500 test
BONCUKLU SAKLAMA BESİYERİ (MİKROBANK) 800 adet
GALAKTOMANNAN TEST KİTİ (ELISA) 20.000 hasta
ASETON 10 litre
MYCOBİOTİK AGAR 15 kutu
SİKLOHEKZİMİD 5 gram
SENSİTİTRE YEAST ONE 250 test
ANAEROP KAVANOZU 5 adet
MOPS 10 kutu
ANAEROP GASPAK 600 adet
PİPET UCU 10-100MİKROL ROCKLI (Dnase ve Rnase dan arındırılmış, 96LIK kutulurda steril) 60.000 adet
PİPET UCU 100-1000 MİKROL ROCKLI(Dnase ve Rnase dan arındırılmış, 96LIK kutulurda steril) 60.000 adet
EPPENDORF TUP-1.5 ML(Dnase ve Rnase dan arındırılmış, 10-20 adetlik paketlerde steril) 20.000 adet
EKÜVYON ÇUBUĞU (UCU PAMUKLU) (STERİL, TEK KULLANIMLIK) 5.000 adet
STERİL PLASTİK PETRİ KUTUSU (90 X 90 MM) 8.000 adet
FALCON TÜPÜ (15ML, TSE ölçütlerine uygun) 8.000 adet
SAF METİL ALKOL 20 litre
POLİPROPİLEN STERİL/NONSTERİL İDRAR KABI 200 ML 6.000 adet
OTOKLAVA DAYANIKLI NAYLON POŞET (60*100 CM) 30 paket
PARAFILM 5 adet
LÖWENSTAİN JENSEN BESİYERİ (İçerisinde en az 8-10cc besiyeri bulunmalıdır) 7.000 adet
MİKOBAKTERİ PCR 1.500 hasta
MİKOBAKTERİ İZOLASYON KÜLTÜR SİSTEMLERİ 8.000 adet
FENOL KRİSTALLERİ 1 kilogram
LABORATUVAR SAATİ DİJİTAL 10 adet
RODAJLI LAM 100 kutu
LAMEL 24X24 10 kutu
CORNMEAL AGAR (TWEEN 80 İÇEREN) 1 kutu
GİEMSA 500 mililitre
AMONYUM OXALAT 1 kilogram
POTASYUM İYODÜR 1.000 gram
İYOT KRİSTALLERİ 1 kutu
CANDİDA MANNAN ANTİJENİ TEST KİTİ 250 test
CANDİDAMANNAN ANTİKOR ELISA TEST KİTİ 250 test
KRİSTAL VİYOLE ( TOZ HALİNDE, KRİSTALİZE OLMAYAN) 0,4 kilogram
KROMOJENİK AGAR 4 libre
ÜRE SOLÜSYONU (5 ML' LİK ) 60 adet
CRYPTOCOCCUS NEOFORMANS ANTİJENİ 50 test
ÖZE UCU 10 UL (KROM-NİKEL) 200 adet