• İhale No
    2011/104928
  • İhale Adı
    KİT VE SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Laboratuvar ve Ölçüm Cihazları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Ağustos 2011 10:00
  • İdare
    GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ Şahinbey Araştırma ve Uygulama Hastanesi
  • İhale İli
    Gaziantep
  • İşin İli
    Gaziantep
  • Yayın Tarihi
    22 Temmuz 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


KİT VE SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Ga zia nte p Üniv er s it esi Dö ne r Ser ma y e İ şlet me M üdürlü ğ ü
Merkez Laboratuvarında ve Kan bankasında kullanılmak üzere Kit ve Sarf malzeme alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/104928
1-İda re nin
a) Adresi : :Gazıantep Ünıversıtesı Üniversite Kampusü Hastane 4. Blok Özel
Klinik Zemin Kat 27310 Şehitkamil Gaziantep
b) Telefon ve faks numarası : 3423606060 - 3423603928
c) Elektronik Posta Adresi : bashekimlik@gantep.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Gaziantep Üniversitesi Döner Sermaye Ambarı
c) Teslim tarihi : Antikor Tarama Testi: 20,000 Test İlk Teslimat Sözleşme Tarihi İtibari İle 30 Gün İçerisinde 5000 Test ,Diğer Teslimatlar İlk Teslimatı Takip Eden Her Ayın 15 İ İle 30 U Arasında 5000 Er Test Olarak 3 Partide Teslim Edilecektir Abo/Rh Forward Gruplandırma Testi : 36,000.Test İlk Teslimat Sözleşme Tarihi İtibari İle 30 Gün İçerisinde 8.000 Test ,Diğer Teslimatlar İlk Teslimatı Takip Eden Her Ayın 15 İ İle 30 U Arasında 8 000 Er Test Olarak 2 Partide Ve Son Teslimat Takip Eden Ayın 15 İ İle 30 U Arasında 12.000 Test Teslim Edilecektir Merkez Laboratuarı Teslimatları Teslimatlar;Sözleşme Tarihi İtibari İle 1 Yıl Süreyle Peyder Pey Olmak Üzere ,Hastanenin Siparişini Müteakip 15 Gün İçerisinde İstenen Cins Ve Miktarlarda Yapılacaktır
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Gaziantep Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü İhale
Salonu
b) Tarihi ve saati : 12.08.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 10 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
İsteklilerce teklif edilen ürünlerin TİTUBB kaydı olmalıdır.İstekliler teklif edecekleri ürünler için UBB Barkod numaralarını www.huap.org.adresinden(ihale bildirimi yazılımdaki Kamu İhaleleri Teklif Hazırlama Programı) hazırlayarak (cd,disc-usb vb.) ihale zarfında ihale dökümanlarıyla birlikte idareye sunacaklardır. Ayrıca,teklif edilen ürünlerin UBB barkod numaraları ve T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Tanımlama (bayi ise bayi bilgi formu çıktıları) formu çıktıları da ihale zarfında sunulacaktır
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Kan bankası için
Hastanemizde son iki yıl içerisinde kullanılmayan kitler ve bu kitler için kullanıma verilecek cihazların ihale tarih ve saatine kadar merkez laboratuarı birimine tanıtımı yapılarak tanıtım yapıldığına dair tutanak ihale zarfında sunulacaktır.
Hastanemizde son iki yıl içerisinde kullanılan kitler ve bu kitler için kullanıma verilecek cihazların ise kullanıldığına dair tutanak ile teklif edilen ürünlere ait katalog,fotoğraf v.b.tanıtıcı belgeler ihale zarfında sunulacaktır.
Merkez laboratuvarı için
teknik şartnameye uygunlugunu orjinal ürün katalogu üzerinde madde numaralarına göre işaretleyerek ihale zarfında sunacaklardır.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu ve/veya özel hastanelere satılan kit (kit karşılığı cihaz kullanıma verilmesi) işi benzer iş olarak
kabul edilecektir
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı : Gaziantep Üniversitesi
Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 110 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 150 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini TC Vakıflar Bankası Şehitkamil Şubesi TR 100001 5001 5800 7296 919919 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Gaziantep Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü adresine
elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim