• İhale No
    2011/59968
  • İhale Adı
    KİT VEYA SARF KARŞILIĞI CİHAZ EDİNME UYGULAMASINA GÖRE JEN SANTRİFİGASYON KAN GRUBU, CROSS MATCH, COOMBS KARTI KİTLERİ VE CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Mayıs 2011 14:00
  • İdare
    Sivas Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Sivas
  • İşin İli
    Sivas
  • Yayın Tarihi
    26 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


KİT VEYA SARF KARŞILIĞI CİHAZ EDİNME UYGULAMASINA GÖRE JEN SANTRİFİGASYON KAN GRUBU, CROSS MATCH, COOMBS KARTI KİTLERİ VE CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
Sağlık Bakanlığı Sivas Devlet Hastanesi
Kit veya Sarf Karşılığı Cihaz Edinme Uygulamasına göre Jen Santrifigasyon Kan Grubu, Cross Match, Coombs kartı kitleri ve cihazı alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/59968
1-İdarenin
a) Adresi : Inönü Bulvarı 29/2 58079 Sivas Merkez Sivas
b) Telefon ve faks numarası : 3462212684 - 3462236243
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@sivasdh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : ttps://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Sivas Devlet Hastanesi Baştabipliği
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasına müteakip sözleşme süresi 365 takvim günüdür. Kitler idarenin isteğine göre peyder pey teslim edilecektir. Cihazlar çalışır durumda 20 iş günü içerisinde teslim edilmelidir.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Sivas Devlet Hastanesi Baştabipliği Satın Alma Servisi İnönü
Bulvarı No.29/2 Sivas
b) Tarihi ve saati : 13.05.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
1-T.C.Sanayi Bakanlığı veya TSE den alınan Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesi, 2- Teknik servis kadroları teklif mektuplarıyla birlikte verilecektir.3-Teklif edilecek kit ile çalışan cihazların yedek parça sözleşme süresince ücretsiz olarak firma garantisi altında olacağını arıza durumunda 24 saat içerisinde müdahale edileceğini arızası giderilemeyen cihazın 72 saat içerisinde firma tarafından yedek bir cihazla değiştirileceğini ve bu garantinin hem satıcı hem de üretici ve distribütör firma tarafından verileceğ ne dair belge4-İstekkliler teklif ettikleri kit ile çalışacak cihazlar için sözleşme süresince her türlü bakım, onarım yedek parça sarf malzemesi ve kit desteğini sağlayacaklarına dair belge,
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
1-İsteklilerde; 01.03.2010 Tarih ve 2010/11 Sayılı Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün Tıbbi Cihaz Satınalma İşlemleri hakkındaki Genelgesi Gereğince; T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) Kayıtlı olması ve alımı yapılacak tıbbi cihazların TİTUBB` da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması şartı aranacaktır. İsteklilerden Tıbbi Cihaz Yöneltmeliklerinin AT Belgeleri (CE/EC Sertifikaları Uygunluk Beyanı) İstenmeyecektir.
1.1.Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, aday veya isteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TİTUBB) kayıt veya bildirimi aranması zorunludur. Aday veya isteklinin, teklif edilen ürünün imalatçı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TİTUBB kayıt veya bildirimi aranacaktır.
1.2.Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, alımı yapılacak ürünlerin TİTUBB'da tedarikçi firma altında Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt veya bildirim işlemi tamamlanmış olması şartı aranacaktır. Aday veya isteklilerden Tıbbi Cihaz Yönetmeliklerinin öngördüğü AT Belgelerini (CE/EC sertifikaları, uygunluk Beyanı) ibraz etmeleri istenmeyecektir. Özellikle genel laboratuar amaçlı cihazlar olmak üzere Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmayan ürünler veya cihazlar için TİTUBB kayıt veya bildirimi aranmayacaktır.
2-T.C. Sağlık Bakanlığı Bilgi İşlem Dairesi Başakanlığının 14.08.2008 tasrih ve 2 08/54 Sayılı Cihaz
Entegrasyonları Genelgeleri doğrultusunda hareket edilecektir.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1-Tekliflerin değerlendirme aşamasında teklif edilen cihazın ve kitlerin ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı katalogların, fotografların kullanım kılavuzu ve benzeri tanıtım metaryelleri, kit prospektüsleri tekliflerle birlikte verilecektir.2-Teklif edilecek cihazların teknik şartnamesinde belirtilen şartlara uygunluğu teyit etmek amacıyla ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı orjinal kataloglar, fotograflar v.b. tanıtım metaryellerini verecektir.İdarece bu bilgi ve belgelerin doğruluğu herhangi bir aşamada uzman kişilerce denetlenmesini ve teyit ettirilmesini isteyebilir. Teklif edilen cihazın şartnameye uygunluk cevabı orjinal katalogda maddeler itibariyle işaretlenecektir. Firmalar teknik şartname maddelerine tek tek ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevaplar ".Marka.Model cihazı tekliifimizin şartnameye uygunluk belgesi başlığı adı altında teklif veren firmanın başlıklı kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır. Cevaplar ayrıntılı olacak "evet" ve "hayır" şeklindeki cevaplara mümkün olduğunca yer verilmeyecektir. 3-Teklif edilen cihazlar 5 (Beş) yaş olacaktır. İsteklinin teklif etmiş olduğu cihaz için üretici firmadan alınmış (cihazın marka ve modelinin görülebileceği) onaylı ve üretimin hala devam ettiğini gösterir üretici firma belgesi. 4-Kit ve cihazların menşeyleri hakkında bilgi verip belgelendirilecektir.5-Demonstrasyon istendiği takdirde nasıl yapılacağı konusunda bilgi verilecektir. 6-Cihazların sisteminde RD-232 İnterface bağlantısı bulunmalıdır. Cihazların laboratuar otomasyon sistemine entegrasyonunu firma tarafından yapılacaktır. Cihaz ya da cihazlardan
sonuçlar, dahili ve harici bilgisayarlarla alınarak yazıcıdan yazdırılabilmelidir. Sistemin istenildiğinde başka bilgisayar terminallerine veya ana sisteme tek ve çift yönlü veri transferi yapabilmelidir. Bununla ilgili bilgisayar donanımlarının temin edilmesi, cihazın otomasyon sistemine bağlanması, uyumu, bakımı ve
onarımından firm sorumlu ur.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 30 TRY (Türk Lirası) karşılığı SİVAS DEVLET HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ SATIN ALMA SERVİSİ İNÖNÜ BULVARI NO:29/2 SİVAS adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 40 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 50 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C.ZİRAAT BANKASI MERKEZ ŞUBESİ SİVAS TR27000100041979808-5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sivas Devlet Hastanesi Baştabipliği Satın Alma Servisi İnönü Bulvarı No.29/2 Sivas adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu,
üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 45 (Kırkbeş) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
Birim fiyat üzerinden teklif alınan ihalede, birim fiyat teklif cetvelindeki birim fiyatlar ve birim fiyatla miktarın
çarpılması sonucu bulunan tutarlar, virgülden sonra iki hane olacak şekilde yuvarlanarak yazılacaktır. Ancak, birim fiyat üzerinden teklif alınan mal alım ihalelerinde, miktarı yüksek olan iş kalemleri için, idari şartnamenin diğer hususlara ilişkin bölümünde belirtilmek kaydıyla, istekliler birim fiyatlarını virgülden sonra iki haneden fazla olacak şekilde verebileceklerdir. Bu durumda da birim fiyatla miktarın çarpılması sonucu bulunan tutarlar, virgülden sonra iki hane olacak şekilde yuvarlanarak yazılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim