• İhale No
    2010/514506
  • İhale Adı
    Kit veya Sarf Karşılığı Cihaz Kullanma Prensibine göre Biyokimya ve Hormon Cihazları Alımı
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    05 Kasım 2010 14:00
  • İdare
    Sivas Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Sivas
  • İşin İli
    Sivas
  • Yayın Tarihi
    22 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KİT KARŞILIĞI GEÇİCİ OLARAK CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI Sivas Devlet Hastanesi

Kit veya Sarf Karşılığı Cihaz Kullanma Prensibine göre Biyokimya ve Hormon Cihazları Alımı
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/514506
1-İdarenin
a) Adresi: INÖNÜ BULVARI 29/2 58079 SİVAS MERKEZ SİVAS
b) Telefon ve faks numarası:3462212684 - 3462236243
c) Elektronik Posta Adresi:satinalma@sivasdh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):www.sdh.gov.tr

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Sivas Devlet Hastanesi Baştabipliği Biyokimya Laboratuarı
c) Teslim tarihi:sözleşme imzalanmasına müteakip sözleşme süresi 365 takvim günüdür. İşe başlama tarihi 01.01.2011 olup, Kitler idarenin isteğine göre peyder pey teslim edilecektir. Cihazlar İşe başlama tarihinde çalışır durumda teslim edilmiş olmalıdır. cihazlar ve sisteme ait Preanalitik işlemcinin kurulumu ve tam faaliyeti en geç 90 iş gününde sağlanmalıdır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:SİVAS DEVLET HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ İNÖNÜ BULVARI NO:29/2 SİVAS
b) Tarihi ve saati:05.11.2010 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler

Teklif edilen bedelin
% 10 dan
az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,

Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. Bilanço veya eşdeğer belgeler:

İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait;

a) Yıl sonu bilançosunun ve bilançonun gerekli görülen bölümleri,

b) (a) bendinde belirtilen belgelere eşdeğer belgeler,

a ve b bendinde sayılan belgelerden birinin sunulması yeterlidir.

İsteklinin;

a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,50 olması,

b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,10 olması,

c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,75’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.


Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde belgeleri sunulan son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:

a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,

b) Taahhüt altında devam eden mal satışlarının gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen mal satışlarının parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,

Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.

Bu belgelerdeki tutarların, toplam ciro için, isteklinin teklif edeceği bedelin
% 15 inden,
taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlere ilişkin mal satışlarının parasal tutarının ise teklif edilen bedelin
% 12 sinden
az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.

Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayan istekliler, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde belgeleri sunulan son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin
% 10 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler,
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


1-T.C.Sanayi Bakanlığı veya TSE den alınan Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesi, 2- Teknik servis kadroları teklif mektuplarıyla birlikte verilecektir.3-Teklif edilecek kit ile çalışan cihazların yedek parça sözleşme süresince ücretsiz olarak firma garantisi altında olacağını arıza durumunda 24 saat içerisinde müdahale edileceğini arızası giderilemeyen cihazın 72 saat içerisinde firma tarafından yedek bir cihazla değiştirileceğini ve bu garantinin hem satıcı hem de üretici ve distribütör firma tarafından verileceğine dair belge4-İstekkliler teklif ettikleri kit ile çalışacak cihazlar için sözleşme süresince her türlü bakım, onarım yedek parça sarf malzemesi ve kit desteğini sağlayacaklarına dair belge, 


4.3.3.
4.3.3.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:


1-İsteklilerde; 01.03.2010 Tarih ve 2010/11 Sayılı Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün Tıbbi Cihaz Satınalma İşlemleri hakkındaki Genelgesi Gereğince; T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) Kayıtlı olması ve alımı yapılacak tıbbi cihazların TİTUBB` da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması şartı aranacaktır. İsteklilerden Tıbbi Cihaz Yöneltmeliklerinin AT Belgeleri (CE/EC Sertifikaları Uygunluk Beyanı) İstenmeyecektir.



1.1.Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, aday veya isteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıt veya bildirimi aranması zorunludur. Aday veya isteklinin, teklif edilen ürünün imalatçı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TİTUBB kayıt veya bildirimi aranacaktır.



1.2.Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, alımı yapılacak ürünlerin TİTUBB’da tedarikçi firma altında Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt veya bildirim işlemi tamamlanmış olması şartı aranacaktır. Aday veya isteklilerden Tıbbi Cihaz Yönetmeliklerinin öngördüğü AT Belgelerini (CE/EC sertifikaları, uygunluk Beyanı) ibraz etmeleri istenmeyecektir. Özellikle genel laboratuar amaçlı cihazlar olmak üzere Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmayan ürünler veya cihazlar için TİTUBB kayıt veya bildirimi aranmayacaktır.



 2-T.C. Sağlık Bakanlığı Bilgi İşlem Dairesi Başakanlığının 14.08.2008 tasrih ve 2008/54  Sayılı Cihaz Entegrasyonları Genelgeleri doğrultusunda hareket edilecektir.


4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


1-Tekliflerin değerlendirme aşamasında teklif edilen cihazın ve kitlerin ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı katalogların, fotografların kullanım kılavuzu ve benzeri tanıtım metaryelleri, kit prospektüsleri tekliflerle birlikte verilecektir.2-Teklif edilecek cihazların teknik şartnamesinde belirtilen şartlara uygunluğu teyit etmek amacıyla ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı orjinal kataloglar, fotograflar v.b. tanıtım metaryellerini verecektir.İdarece bu bilgi ve belgelerin doğruluğu herhangi bir aşamada uzman kişilerce denetlenmesini ve teyit ettirilmesini isteyebilir. Teklif edilen cihazın şartnameye uygunluk cevabı orjinal katalogda maddeler itibariyle işaretlenecektir. Firmalar teknik şartname maddelerine tek tek ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevaplar "...........Marka...........Model cihazı tekliifimizin şartnameye uygunluk belgesi başlığı adı altında teklif veren firmanın başlıklı kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır. Cevaplar ayrıntılı olacak "evet" ve "hayır" şeklindeki cevaplara mümkün olduğunca yer verilmeyecektir. 3-Teklif edilen cihazlar 0 (SIFIR) yaş olacaktır. İsteklinin teklif etmiş olduğu cihaz için üretici firmadan alınmış (cihazın marka ve modelinin görülebileceği) onaylı ve üretimin hala devam ettiğini gösterir üretici firma belgesi. 4-Kit ve cihazların menşeyleri hakkında bilgi verip belgelendirilecektir.5-Demonstrasyon istendiği takdirde nasıl yapılacağı konusunda bilgi verilecektir. 6-Cihazların sisteminde RD-232 İnterface bağlantısı bulunmalıdır. Cihazların laboratuar otomasyon sistemine entegrasyonunu firma tarafından yapılacaktır. Cihaz ya da cihazlardan sonuçlar, dahili ve harici bilgisayarlarla alınarak yazıcıdan yazdırılabilmelidir. Sistemin istenildiğinde başka bilgisayar terminallerine veya ana sisteme tek ve çift yönlü veri transferi yapabilmelidir. Bununla ilgili bilgisayar donanımlarının temin edilmesi, cihazın otomasyon sistemine bağlanması, uyumu, bakımı ve onarımından firma sorumludur.


4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Kit Karşılığı Kiralama Usulü ile temin edilen Tüm Laboratuar Cihazları Alımı



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

SİVAS DEVLET HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ SATIN ALMA SERVİSİ adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil

yurtiçi için 110 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 125 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

T.C.ZİRAAT BANKASI MERKEZ ŞUBESİ SİVAS TR27000100023041679808-5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
SİVAS DEVLET HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ İNÖNÜ BULVARI NO:29/2 SİVAS
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 45 (Kırkbeş) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:
Birim fiyat üzerinden teklif alınan ihalede, birim fiyat teklif cetvelindeki birim fiyatlar ve birim fiyatla miktarın çarpılması sonucu bulunan tutarlar, virgülden sonra iki hane olacak şekilde yuvarlanarak yazılacaktır. Ancak, birim fiyat üzerinden teklif alınan mal alım ihalelerinde, miktarı yüksek olan iş kalemleri için, idari şartnamenin diğer hususlara ilişkin bölümünde belirtilmek kaydıyla, istekliler birim fiyatlarını virgülden sonra iki haneden fazla olacak şekilde verebileceklerdir. Bu durumda da birim fiyatla miktarın çarpılması sonucu bulunan tutarlar, virgülden sonra iki hane olacak şekilde yuvarlanarak yazılacaktır.






Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
GLUKOZ 68000,00 TEST
ÜRE/BUN 56000,00 TEST
KREATİNİN 60000,00 TEST
AST 60000,00 TEST
ALT 60000,00 TEST
ÜRİKASİT 10000,00 TEST
DİREKTBİLİRUBİN 52000,00 TEST
TOTALPROTEİN 14000,00 TEST
TOTALBİLİRUBİN 52000,00 TEST
LDH 24000,00 TEST
ALBUMİN 14000,00 TEST
TOTALKALSİYUM 46000,00 TEST
ALP 60000,00 TEST
TOTALKOLESTEROL 30000,00 TEST
HDLKOLESTEROL 30000,00 TEST
TRİGLİŞERİT 30000,00 TEST
CK 22000,00 TEST
GGT 60000,00 TEST
FOSFOR 36000,00 TEST
DEMİR 6000,00 TEST
DEMİRBAĞLAMA KAPASİTESİ 6000,00 TEST
CRP 22000,00 TEST
RF 5000,00 TEST
TOTALT4 2000,00 TEST
FREET3 34000,00 TEST
LH 12000,00 TEST
PROLAKTİN 13000,00 TEST
ÖSTRADİOL(E2) 12000,00 TEST
FREET4 36000,00 TEST
TSH 38000,00 TEST
FSH 13000,00 TEST
CEA 1000,00 TEST
CA125 (OM-MA) 2000,00 TEST
CA15-3 (BR-MA) 1400,00 TEST
PROGSETERON 12000,00 TEST
TOTALTESTESTERON 8000,00 TEST
CA19-9 (Gİ-MA) 1400,00 TEST
VİTAMİNB12 2000,00 TEST
FOLİKASİT 2000,00 TEST
FERRİTİN 3000,00 TEST
TOTALPSA 1000,00 TEST
SERBESTPSA VEYA c-PSA 1000,00 TEST
Anti-TPOAb veya Anti-TPO 1000,00 TEST
Anti-TGAb veya Anti-TG 1000,00 TEST
TOTALKORTİZOL VEYA KORTİZOL 1000,00 TEST
BETA-HCG 18000,00 TEST
AFP 3600,00 TEST
C-PEPTİD 1000,00 TEST
PTHVEYA i-PTH 3000,00 TEST
DHEA-SO4 1000,00 TEST
TRİGLOBULİN(TG) 1000,00 TEST
İNSÜLÜN 1000,00 TEST
AMİLAZ 10000,00 TEST
CK-MB 14000,00 TEST
SODYUM 48000,00 TEST
POTASYUM 48000,00 TEST
KLOR 48000,00 TEST
PSEODOKOLİNESTERAZ 3000,00 TEST
ASO 5000,00 TEST
HBA1C 2000,00 TEST
TOTALT3 1400,00 TEST