KİT VEYA SARF KARŞILIĞI CİHAZ KULLANMA UYGULAMASI KAPSAMINDA 3 GRUP LABORATUAR CİHAZI VE LABORATUAR SARF MALZEMESİ
Ça t a lca İly a s Ço ka y Dev let H a st a nesi
Kit Veya Sarf Karşılığı Cihaz Kullanma Uygulaması Kapsamında 3 Grup Laboratuar Cihazı ve Laboratuar Sarf Malzemesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/64341
1-İda re nin
a) Adresi : Ferhatpaşa Mah. İstanbul Cad. No:143 34540 Çatalca / İstanbul
b) Telefon ve faks numarası : 0212 789 17 92 - 0212 789 23 71
c) Elektronik Posta Adresi : istanbuldhs6@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : 1. kısım, 2. kısım ve 3. kısım kit karşılığı cihazlar Çatalca İlyas Çokay Devlet Hastanesi Laboratuvarına, diğer kısımlar hastane deposuna teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip işe başlanacak olup,
Laboratuvar Sarf Malzemeleri (4,5,6,7,8,9,10,11,12
Kısımlar)idarenin talebi doğrultusunda partiler halinde hastane deposuna teslim edilecektir. 1. kısım, 2. kısım ve 3. kısım kit
karşılığı cihazlar sözleşme imzalandıktan sonra en geç 15 gün içinde şartnameye uygun olarak montajı tamamlanmış, hastane otomasyon sistemine bağlanmış ve çalışır vaziyette, kitler ise idarenin talebi doğrultusunda partiler halinde teslim edilecektir. Teslim edilecek
kitlerin sayısı ve cinsi faks ile yükleniciye bildirecek en geç 3 (üç)
gün içinde hastaneye teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Çatalca İlyas Çokay Devlet Hastanesi Ferhatpaşa Mah. İstanbul Cad.
No:143 34540 Çatalca / İstanbul
b) Tarihi ve saati : 16.05.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret
Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Tıbbi cihaz kapsamına dahil olan; Cihaz, Kit ve Laboratuvar Sarf Malzemeleri, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TITUBB) kayıtlı olmalı "Sağlık Bakanlığı Tarafından Onaylıdır" ibaresi bulunmalıdır. Teklif edilen, Cihaz Kit ve Laboratuvar Sarf Malzemelerine ait TİTUBB´a kayıtlı barkod numaraları, firma ve/veya bayi tanımlayıcı numaralarının ihale teklif zarfında bulunması zorunlu olup, barkod numaraları, firma ve/veya bayi tanımlayıcı numaralarını belirtmeyen isteklilerin teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır. Kapsam dışı olan malzemeler için üretici veya ithalatçı firmanın beyanı esastır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a) İstekliler teklif edilen, Cihaz, Kit ve Sarf Malzemelere ait teknik bilgiyi içeren katalogları, dokümanları ve
prospektüsleri (Türkçe olarak) teklifle birlikte ihale dosyasında vereceklerdir.
b) İstekliler teklif edilen, malzemelerin teknik şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap vererek "Şartnameye Uygunluk Belgesi" hazırlayacaklardır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı Çatalca İlyas Çokay Devlet
Hastanesi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Çatalca İlyas Çokay Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Kit veya Sarf Karşılığı Cihaz Kullanma Uygulaması Kapsamında Temin Edilecek İdrar Stribi ve Otomatik Strip Okuyucu Cihazı Alımı | 2000,00 | Test |
Kit veya Sarf Karşılığı Cihaz Kullanma Uygulaması Kapsamında Temin Edilecek Sedimantasyon Cihazı Alımı | 3000,00 | Test |
aPT (Protrombin Zamanı) | 1200,00 | Test |
aPTT (Parsiyel Tromboplastin Zamanı) | 1000,00 | Test |
Gebelik Testi (Plano Test) (Kaset Test) | 200,00 | Test |
Kan Grubu Anti (A,B,D) Anti A | 30,00 | Şişe |
Kan Grubu Anti (A,B,D) Anti B | 30,00 | Şişe |
Kan Grubu Anti (A,B,D) Anti D | 30,00 | Şişe |
Gaitada Gizli Kan Kiti | 200,00 | Test |
VDRL RPR (Kaset Test) | 2000,00 | Test |
HIV Kaset Test | 1500,00 | Test |
HBS-Ag Kaset Test | 1500,00 | Test |
HCV Kaset Test | 1500,00 | Test |