• İhale No
    2011/50492
  • İhale Adı
    KİT VEYA SARF KARŞILIĞI CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    11 Mayıs 2011 10:00
  • İdare
    Afyonkarahisar İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Afyonkarahisar
  • İşin İli
    Afyonkarahisar
  • Yayın Tarihi
    11 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


KİT VEYA SARF KARŞILIĞI CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
Sağlık Bakanlığı Müsteşarlık Afyonkarahisar İl Sağlık Müdürlüğü - Afyon
KİT VEYA SARF KARŞILIĞI CİHAZ KULLANIM İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/50492
1-İdarenin
a) Adr si : Dervıspasa Mahallesı Dr. Mahmut Hoca Caddesı 03200
Afyonkarahisar Merkez Afyonkarahisar
b) Telefon ve faks numarası : 2724440430 - 2722147529
c) Elektronik Post Adresi : .
ç) İhale doküma ının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ek p.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : 1. Afyonkarahisar Devlet Hastanesi A Blok 2. Afyonkarahisar Devlet Hastanesi K Blok 3. Sandıklı Devlet Hastanesi 4. Dinar Devlet Hastanesi 5. Zübeyde Hanım Doğum ve Çocuk Hastanesi 6. Göğüs Hastalıkları Hastanesi 7. Bolvadin Devlet Hastanesi 8. Emirdağ Devlet Hastanesi 9. Çay Devlet Hastanesi 10. Başmakçı Devlet Hastanesi 11. Sultandağı Devlet Hastanesi 12. Haydarlı Devlet Hastanesi 13. Şuhut Devlet Hastanesi 14. Bayat Devlet Hastanesi 15. İscehisar Devlet Hastanesi 16. Sinanpaşa Devlet Hastanesi 17. Sağlık Müdürlüğü Merkez Laboratuarı Yukarıda isimleri belirtilen hastanelerin laboratuvarlarına teknik şartnameye uygun bir şekilde cihazların kurulumunu yaparak teslim edecektir.
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasını müteakip teklif edilen cihazlar 20(yirmi) gün içinde hastane idarelerine teknik şartnamelerine uygun olarak tam ve çalışır vaziyette teslim edilecektir.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Afyonkarahisar Sağlık Müdürlüğü Dervişpaşa Mh. Dr.Mahmut
Hoca Cd03200 AFYONKARAHİSAR
b) Tarihi ve saati : 11.05.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler
Teklif edilen bedelin % 10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. Bilanço veya eşdeğer belgeler:
İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait;
a) Yıl sonu bilançosunun ve bilançonun gerekli görülen bölümleri, b) (a) bendinde belirtilen belgelere eşdeğer belgeler,
a ve b bendinde sayılan belgelerden birinin sunulması yeterlidir. İsteklinin;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,50 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,10 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,75’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde belgeleri sunulan son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik krit rlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden mal satışlarının gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen mal satışlarının parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Bu belgelerdeki tutarların, toplam ciro için, isteklinin teklif edeceği bedelin % 15 inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlere ilişkin mal satışlarının parasal tutarının ise teklif edilen bedelin % 12 sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayan istekliler, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde belgeleri sunulan son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinde yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işl re ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
İstekliler ihale konusu işle ilgili Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgelerini teklifleri ekinde sunacaklardır. Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesinin süresi 2 (iki) yıldır ve bu yükümlülük doğrudan üretici ve ithalatçı firmaya aittir. Bayilerden satın alınan cihazların arızalanması halinde satışı yapan bayiye ulaşılamaması durumunda direk üretici ya da ithalatcı firma ile irtibata geçilerek arızaların giderilmesi sağlancaktır. Bu
hususta tüm sorumluluk istekliye aittir. Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgelerinin bilgisayar çıktısı olarak sunulması mümkündür.Satış Son ası Hizmet Yeterlilik Belgesinin süresi idari sosrgulama hakkına sahiptir. Bu yöndeki talepler istekli arafından yerine getirilecektir.
4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:
Teklif veren firmalar ile teklif edilen cihaz ve kitler Sağlık Bakanlığı T.C İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi
Bankasına (TITUBB) kayıtlı ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olmalıdır.
Bu kapsamda istekli yetkili satıcı ise Sağlık Bakanlığı TITUBB belgesini yetki bayi ise yetkili bayi olduğuna dair Sağlık Bakanlığı TITUBB belgeleri ile teklif ettikleri cihaz ve kitlere ait Sağlık Bakanlığı TITUBB belgelerini teklifleri ekinde sunacaklardır. Bu belgeleri ile blgisayar çıktısı olarak sunabilirler.
Teklif veren firmalar teklif ettikleri kitlerin UBB kodlarını ayrı bir liste halinde ve teklif edilen kalemlere göre ayrıntılı bir şekilde belirtip ihale dosyasında sunacaklardır.
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekli teklif ettiği ürünlere ait tanıtıcı broşür, katolog v.b dökümanları teklifi eskinde sunacaklardır. Bu dökümanların Türkçe hazırlanmış olması gereklidir. Yabancı dilde sunulan belgeler ancak Türkçe tercümelerinin de sunulması halinde geçerli kabul edilir. İhale komisyon değerlendirmelerini orjinal belgeler üzerinden yapar bu nedenle sunulan belgelerin tamamı orjinal olmalıdır. Fotokopi faks v.b şekilde sunulan belgeler değerlendirmeye alınmaz. İstekli teklif ettiği cihazlar ile ilgili idarece hazırlanan teknik şartnamelerin her bir maddesine ayrı ayrı olmak üzere "şartnameye uygunluk" belgesi düzenlenecek ve her say ası kaşeli ve onaylı teklif ekinde sunacaklardır.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu veya sağlık kurum ve k ruluşlarına kit veya sarf karşılığı cihaz kullanım işi benzer iş olarak kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sağlık Müdürlüğü
Merkezi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 105 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 115 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Afyonkarahisar Ziraat Bankası Neznindeki TR9800010000214019955001 Nolu Hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak
indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Afyonkarahisar Sağlık Müdürlüğü Merkezi Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İstekliler birim fiyat cetvellerini virgülden sonra dört haneli olarak vereceklerdir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim