• İhale No
    2012/187419
  • İhale Adı
    KİT VEYA SARF KARŞILIĞI CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    23 Ocak 2013 14:00
  • İdare
    Afyonkarahisar Halk Sağlığı Müdürlüğü
  • İhale İli
    Afyonkarahisar
  • İşin İli
    Afyonkarahisar
  • Yayın Tarihi
    26 Aralık 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


KİT VEYA SARF KARŞILIĞI CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
Af y o nka ra hisa r H a l k Sa ğ lığ ı M üdürlüğ ü
Müdürlüğümüze bağlı İlçe Entegre Hastaneleri ve Halk Sağlığı Laboratuvarına 2013 ve 2014 yıllarını kapsayan
24 aylık kit veya sarf karşılığı cihaz kullanım işi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/187419
1-İda re nin
a) Adresi : Derviş Paşa Mahallesi Dr. Mahmut Hoca Caddesi 26 03200
Afyonkarahisar Merkez/Afyonkarahisar
b) Telefon ve faks numarası : 2724440430 - 2722147524
c) Elektronik Posta Adresi : hsm03.destek@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Afyonkarahisar Halk Sağlığı Laboratuvarı Müdürlüğü Başmakçı İlçe Hastanesi Sultandağı İlçe Hastanesi, Haydarlı İlçe Hastanesi Bayat İlçe Hastanesi Hocalar İlçe Hastanesi İhsaniye İlçe Hastanesi Çobanlar İlçe Hastanesi
c) Teslim tarihleri : Sözleşmenin imzalanmasını takip eden 20 gün içerisinde cihazlar teknik şartnamelerine uygun olarak ilgili kurumlara tam ve çalışır vaziyette teslim edilir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Afyonkarahisar Halk Sağlığı Müdürlüğü Dervişpaşa Mh.
Dr.Mahmut Hoca Cd. 03200 Afyonkarahisar
b) Tarihi ve saati : 23.01.2013 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da
serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler
Teklif edilen bedelin % 10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar.
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlanması zorunludur.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait yıl sonu bilançosunu veya
bilançonun gerekli görülen bölümlerini ya da bunlara eşdeğer belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden mal satışlarının gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen mal satışlarının parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Bu belgelerdeki tutarların, toplam ciro için, isteklinin teklif edeceği bedelin % 25 inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlere ilişkin mal satışlarının parasal tutarının ise teklif edilen bedelin % 15 inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayan istekliler, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde belgeleri sunulan son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
İstekliler ihale konusu işle ilgili Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgelerini teklifleri ekinde sunacaklardır. Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesinin süresi 2 (iki) yıldır ve bu yükümlülük doğrudan üretici ve ithalatçı firmaya aittir. Bayilerden satın alınan cihazların arızalanması halinde satışı yapan bayiye ulaşılamaması durumunda direk üretici ya da ithalatcı firma ile irtibata geçilerek arızaların giderilmesi sağlancaktır. Bu
hususta tüm sorumluluk istekliye aittir. Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgelerinin bilgisayar çıktısı olarak
sunulması mümkündür.Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesinin süresi idari sosrgulama hakkına sahiptir. Bu yöndeki talepler istekli tarafından yerine getirilecektir.
4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:
Teklif veren firmalar ile teklif edilen cihaz ve kitler Sağlık Bakanlığı T.C İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi
Bankasına (TITUBB) kayıtlı ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olmalıdır.
Bu kapsamda istekli yetkili satıcı ise Sağlık Bakanlığı TITUBB belgesini yetki bayi ise yetkili bayi olduğuna dair Sağlık Bakanlığı TITUBB belgeleri ile teklif ettikleri cihaz ve kitlere ait Sağlık Bakanlığı TITUBB belgelerini teklifleri ekinde sunacaklardır. Bu belgeleri ile blgisayar çıktısı olarak sunabilirler.
Teklif veren firmalar teklif ettikleri kitlerin UBB kodlarını ayrı bir liste halinde ve teklif edilen kalemlere göre ayrıntılı bir şekilde belirtip ihale dosyasında sunacaklardır
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekli teklif ettiği ürünlere ait tanıtıcı broşür, katolog v.b dökümanları teklifi eskinde sunacaklardır. Bu dökümanların Türkçe hazırlanmış olması gereklidir. Yabancı dilde sunulan belgeler ancak Türkçe tercümelerinin de sunulması halinde geçerli kabul edilir. İhale komisyon değerlendirmelerini orjinal belgeler üzerinden yapar bu nedenle sunulan belgelerin tamamı orjinal olmalıdır. Fotokopi faks v.b şekilde sunulan belgeler değerlendirmeye alınmaz. İstekli teklif ettiği cihazlar ile ilgili idarece hazırlanan teknik şartnamelerin her bir maddesine ayrı ayrı olmak üzere "şartnameye uygunluk" belgesi düzenlenecek ve her sayfası kaşeli ve onaylı teklif ekinde sunacaklardır.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu veya özel sektörde yapılmış olan her türlü kit veya sarf karşılığı cihaz kullanım alımı işi benzer iş
olarak kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Afyonkarahisar Halk
Sağlığı Müdürlüğü Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 210 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bank.Afyonkarahisar ŞB.TR12 000 10000
2159646035 5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale
dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da
dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Afyonkarahisar Halk Sağlığı Müdürlüğü Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
GLUKOZ 28.000 ADET
ÜRE 28.000 ADET
KREATİNİN 28.000 ADET
TOTAL PROTEİN 28.000 ADET
ALBUMİN 28.000 ADET
AST 28.000 ADET
ALT 28.000 ADET
ALP 28.000 ADET
CK-MB 5.500 ADET
CK 5.500 ADET
LDH 28.000 ADET
TOTAL KOLESTEROL 28.000 ADET
TRİGLİSERİD 28.000 ADET
HDL KOLESTEROL 28.000 ADET
ÜRİK ASİT 28.000 ADET
FOSFOR 28.000 ADET
AMİLAZ 28.000 ADET
CA 28.000 ADET
TOTAL BİLÜRİBİN 28.000 ADET
DİREK BİLÜRİBİN 28.000 ADET
FE 13.000 ADET
FE BAĞLAMA 13.000 ADET
ASO 28.000 ADET
CRP 28.000 ADET
RF 28.000 ADET
HBs Ag 41.000 ADET
ANTİ-HCV 31.000 ADET
ANTİ-HIV 27.000 ADET
FT3 27.000 ADET
FT4 27.000 ADET
TSH 27.000 ADET
BETA HCG VEYA TOTAL HCG 22.000 ADET
B12 VİTAMİN 17.000 ADET
HEMOGLOBİN VARYANT ANALİZ CİHAZI KİTİ 15.000 ADET
22 PARAMETRE TAM KAN SAYIM CİHAZI KİTİ 60.000 ADET
18 PARAMETRE TAM KAN SAYIM CİHAZ KİTİ 127.000 ADET
SEDİMANTASYON HIZI TAYİN TÜPÜ 38.000 ADET
İDRAR ANALİZÖR CİHAZI STRİPİ 84.000 ADET