-
-
İhale Adı
KİT VEYA SARF KARŞILIĞI TAM OTOMATİK İMMÜNOHİSTOKİMYA BOYAMA CİHAZI KULLANMA UYGULAMASI ALIMI
-
Sektör
Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
-
-
-
İhale Tarihi
03 Aralık 2012 09:00
-
İdare
Ordu Devlet Hastanesi
-
-
-
Yayın Tarihi
26 Kasım 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KİT VEYA SARF KARŞILIĞI TAM OTOMATİK İMMÜNOHİSTOKİMYA BOYAMA CİHAZI
KULLANMA UYGULAMASI ALIMI
Devlet Hastanesi -ordu
Kit veya Sarf Karşılığı Tam Otomatik İmmünohistokimya Boyama Cihazı Kullanma Uygulaması Alımı alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/173355
1-İda re nin
a) Adresi : Şahincili Mah.Dr.Fahrettin Önsel Cad. 52200 Merkez Ordu Ordu
Merkez/Ordu
b) Telefon ve faks numarası : 4522343232 - 4522339327
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@ordu-dh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Ordu Devlet Hastanesi
c) Teslim tarihi : İşe başlama tarihi 01/01/2013; işi bitirme tarihi 31/12/2013 dir.
Mücbir veya sair sebeplerle ihale sürecinin, uzaması nedeniyle öngörülen tarihte işe başlanılamaması halinde, İdare tarafından yeni tarihler yükleniciye bildirilir. Malın/İşin teslim süresi 365 takvim günüdür. Cihaz/cihazlar işe başlama tarihinden itibaren en geç
7(yedi) gün içerisinde Ordu Devlet Hastanesi Patoloji Laboratuarında idare tarafından gösterilen yere kurulacaktır. Kitler cihazın kurulduğu tarihten 31/12/2013 (bu tarih dahil) tarihine kadar Hastanenin sipariş ettiği miktarlarda ve 48 (kırksekiz) saat içerisinde Ordu Devlet Hastanesi Laboratuar Deposuna teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : ordu devlet hastanesi şahincili mah. dr. fahrettin önsel cad. (başhekim yardımcıları odası) 52200 ordu
b) Tarihi ve saati : 03.12.2012 - 09:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiyede serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul
edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
Aday veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler,
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
TSE veya T.C. Sanayi Bakanlığından alınan Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesinin aslı, aslı idarece görülmüş sureti
veya noter tasdikli sureti ihale teklf zarfında verilecektir.
4.3.3.
4.3.3.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
1)UBB (ulusal bilgi Bankası Kaydı) : İstekliler, teklif ettikleri Tıbbi Cihaz Yönetmeliği (93/42/EEC MDD), Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği (90/385/EEC AIMDD) ve Vücut Dışında Kullanılan (İn Vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği (98/79/EC IVDD) kapsamındaki ihale konusu malzemelerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TITUBB) kayıtlı olduğunu gösteren ürün (barkod) numaralarına ait belge veya belgeleri (internet çıktısı olarak sunulabilir) ihale teklif zarfında sunacaktır. Ayrıca istekliler malzemelere ait GMDN numaralarını da ubb numaraları ile birlikte sunacaklardır.
2) ANA BAYİ/BAYİ BİLGİ FORMU :İsteklilerin teklif etmiş oldukları malzemelerin tedarikçisi veya tedarikçisi tarafından yetkilendirilmiş bayisi olduğunu gösteren, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasından (TITUBB) alınmış belge (internet çıktısı olarak sunulabilir).
3) İstekliler tarafından teklif edilen tüm malzemlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında kayıtlı olduğuna dair teklif zarfında sunulan U.B.B. çıktısı üzerinde ihtiyaç listesi kalem numaralarıı belirtilecektir.
4) İstekliler tarafından teklif edilen malzemelerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında yapılan kontroller sonucunda, teklif etmiş olduğu malzemenin tedarikçisi veya tedarikçisinin yetkili bayisi olmadığı
tespit edilen isteklilerin o kalem için teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1) Katalog : İstekliler tarafından teklif edilen cihaz ve kitlerin tıbbi ve teknik özelliklerinin görülebileceği
orjinal kataloglar ihale teklif zarfında verilecektir.
2)Teknik Şartnameye Cevap: İstekliler şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir.Bu cevaplar ". marka . model . cihazı ve kiti teklif imizin şartnameye uygunluk belgesi" başlığı altında teklif veren firmanın başlıklı kağıdına yazılmış, katalog sayfa numarası gösterilerek cevaplandırılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır. Bu cevaplar orijinal dokümanları ile karşılaştırıldığında herhangi bir farklılık bulunursa firma ihale dışı bırakılacaktır.
3) Menşei: İstekliler tarafından teklif edilen cihaz ve kitlerin menşei ihale teklif zarfında sunulacaktır.
4)Referans Mektubu: İstekliler tarafından teklif edilen cihaz ve kitler için; Türkiye`de kurulu olan ve aktif olarak çalışan 3 (üç) adet Eğitim ve Araştırma Hastanesinden alınmış referans mektubu ihale teklif zarfında verilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 60 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ordu Devlet Hastanesi
Şahincili Mah. Dr. Fahrettin Önsel Cad. (Satın Alma Ünitesi) 52200 Ordu adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ordu Devlet Hastanesi Şahincili Mah. Dr. Fahrettin Önsel Cad. (Satın Alma Ünitesi) 52200 Ordu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu,
üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
1)İhale komisyonu gerekli gördüğü hallerde demonstrasyon isteyebilir. İstekliler demostrasyon yazısını tebliğ
tarihini izleyen 5 (beş) iş gün içerisinde kurulu ve faal olarak çalışan ihalede teklif etmiş olduğu kit veya sarf karşılığı kullanılacak olan cihazın birebir aynı özelliklerini taşıyan bir klinikte (Devlet Hastanesi, Eğitim Araştırma Hastanesi, Üniversite Hastanesi) demonstrasyonunu yapacaktır. Demonstrasyon ile ilgili tüm giderler istekliyeaittir.
2)İstekliler, Kamu İhale Genel Tebliği`nin 16.5.2 maddesi gereğince; birim fiyatlarını virgülden sonra iki haneden fazla olacak şekilde verebileceklerdir.
Cetveller
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması |
Miktar |
Birim |
İmmünohistokimya Boyama Kiti |
6.000 |
Test |