• İhale No
    2012/96120
  • İhale Adı
    KLASİK İTFAİYE ARACI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Savunma ve Güvenlik Ürünleri ve Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    22 Ağustos 2012 09:30
  • İdare
    AKÇAKALE BELEDİYESİ MAKİNE İKMAL BAKIM VE ONARIM MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Yayın Tarihi
    26 Temmuz 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


KLASİK İTFAİYE ARACI SATIN ALINACAKTIR
A kça ka le B elediy esi M a kine İ kma l B a kı m Ve O na rı m M üdürl üğ ü
1 Adet Klasik Itfaiye Araci alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/96120
1-İda re nin
a) Adresi : Süleymanşah Mahallesi Zübeyde Hanim Sokak No:1/H 63500
Akçakale Şanliurfa
b) Telefon ve faks numarası : 4144112057 - 4144112330
c) Elektronik Posta Adresi : --
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Akçakale Belediyesi Akçakale/Şanliurfa
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra 25 Gün
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Akçakale Belediyesi Akçakale/Şanliurfa
b) Tarihi ve saati : 22.08.2012 - 09:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
*Aday ve istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi
*Adayın ve isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday ve istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu
(Firmanın kendi bünyesinde kumlama ünitesi olacaktır ve bu kapasite raporunda belgelenecektir)
*Aday ve isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday ve istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik
Belgesi
*Aday ve isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday ve istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi
4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
*Sanayi Bakanlığı Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi ve Servis İstasyonları Listesi
4.3.4.
4.3.4.1. Standarda ilişkin belgeler:
*İtfaiye aracına ait TS EN 1846-1-2-3+A1 Kalite Belgesi
4.3.4.2. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
*İtfaiye aracına ait CE
*İstekli firmanın bünyesinde EN 287/1 sertifikalı en az 6 adet kaynakçı bulunmalıdır ve bunu teklif dosyasında idareye sunmalıdır.
*Faaliyet belgesi (Firma araç üstü ekipman ekipman konusunda en az 30 yıl deneyimli olmalı ve bunu faaliyet belgesi ile belgelemelidir. Bu belge teklif dosyasında idareye sunulacaktır.)
*İstekliler birden fazla firmanın evraklarını vermezler. İhaleye giren firmanın evrakları sade ihaleye giren firmanın olmalıdır. Birden fazla firma ile teklif veren firma ihale dışı bırakılacaktır.
*İş tesliminde TSE'den onaylı Araç Projesi Verilecektir. Araçla beraber kullanım kitapçığı verilecektir.
*Teknik şartnamenin tüm bentleri geçerli olacaktır.
*Şasi ekipman araç üzerine imal edildikten sonra aracın garantisinin devam ettiğine dair şasi üreticisi tarafından belge verilecektir ve bu belge teklif dosyasında sunulacaktır.
*İstekliler birden fazla firmanın evraklarını vermezler. İhaleye giren firmanın evrakları sade ihaleye giren
firmanın olmalıdır. Birden fazla firma ile teklif veren firma ihale dışı kalır.
*Tüm üniteleri kapsayan işçi sağlığı ve iş güvenliğine ilişkin en az 10 yıllık bir işletme belgesi olacaktır.
*Sanayi Bakanlığı'ndan onaylı 2 yıllık garanti belgesi teklifçi birimi ve parçalarının tümünün kabul tarihinden itibaren 2 yıl (takvim günü) süre ile hatalı malzeme ve işçiliğe karşı garanti edecektir. Bunu sanayi bakanlığı'ndan aldığı garanti belgesi ile belgeleyip bu belgeyi teklif dosyasında sunacaktır.
*Teklifçi firma teslim edecekleri birimlerin tümünü kapsayacak şekilde ''Garanti Belgeleri '' ni teklif dosyasında idareye sunacaktır. Buna üst yapısı garanti belgesi ve şasi araç üzerine ekipman imal edildikten sonra şase aracının garantisinin devam ettiğine dair şase üreticisi tarafından verilecek belgede olacaktır.
*Garanti süresi içinde olabilecek arızalara en geç 48 (kırksekiz) saat içinde müdahale edilecektir.Aksi bir durumda idare tarafından yapılan veya yaptırılan onarım bedelini firma karşılayacaktır. Garanti süresince yılda
2 defa ücretsiz bakım yapılacaktır. Bakım ve onarım işlemleri yüklenicinin firmasında yapılacak ve bu bakım ve onarım için görevlendirilen idarenin şoför ve yetkilerinin tüm masrafları (yol,kalacak yer ve iaşe ) firmaya aittir.
*İdare dilerse ara denetim yapabilir. Bu ara denetimlerde parça numunesi alıp bunun analizini istiyebilir. Numune alma ve analiz yaptırma ücreti yükleniciye aittir.
*Firma ekipmanlara en az 10 (on) yıl yedek parça temini ve onarımı işini üstleneceğini yazılı olarak garanti
edecektir.
*İsteklinin son 5 yıl içinde kamu veya özel sektörde gerçekleştirilen ve idarece noksansız ve ayıpsız kabul edilen ihale konusu alımlarla ilgili deneyimi gösteren istekliler tarafından teklif edilen bedelin %30 oranında
,ihale konusu alıma ait tek sözleşmeye ilişkin iş deneyim belgesi ibraz edilecektir.
*Ekipman kullanımı ve bakımı ile ilgili olarak idare'nin belirleyeceği kullanıcılara firma tarafından en az 2 iş günü idarenin tesislerinde eğitim verilecektir. İdare isterse garanti süresi içerisinde üretici firma ücretsiz eğitim verecektir.
4.3.4.3. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
*Sanayi Bakanlığı Garanti Belgesi
4.3.5. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İş tesliminde idareye TSE onaylı "Araç Projesi" ve araç kullanım kitapçığı verilecektir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Araç üstü ekipman imalat ve montaj işleri
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Akçakale Belediyesi
Makina İkmal Bakım ve Onarım Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Akçakale Belediyesi Makina İkmal Bakım ve Onarım Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmiş) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim