• İhale No
    1882822
  • İhale Adı
    Klima, HVAC, Soğutma Grupları ve Ekipmanları
  • Sektör
    Klima, HVAC, Soğutma Grupları ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    28 Haziran 2019 14:00
  • İdare
    Antalya Serik Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Yayın Tarihi
    25 Haziran 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T.C.

ANTALYA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Antalya Serik Devlet Hastanesi

Sayı : 97736758/2019 -388                                                                                                              25/06/2019

Konu : Klima için yedek parça alımı

SAYIN:                                          

Kurumumuz için aşağıda cins ve miktarı ve özellikleri belirtilen malzemeler 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/d (Doğrudan Teinin) yöntemi ile satın alınacaktır. Firmanız tarafından temini mümkün ise 28/06/2019 tarihi saat 14:00’e kadar Kurumumuz Satın Alma Komisyon Başkanlığına teklif verilmesini rica ederim.

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR VE ALIM ŞARTLARI

1-      Teklif edilen malzemeler KDV Hariç Türk Lirası olarak teklif verilecektir. Teklife ulaşım, sigorta, vergi, resim, harç, montaj vb. giderler dahil olarak teklif verilecektir.

2-      Teklife esas malzemelerin kalite ve markası ile teslim müddeti açıkça belirtilecektir.

3-      Taahhüt edilen süre içerisinde malzemenin teslim edilmemesi halinde ilgili firmadan bir defaya mahsus olmak üzere 3 ay süre ile teklif alınmayacak, bu haline tekerrür etmesi halinde 4734 sayılı K.İ.K.hükümleri uygulanacaktır.

4-      İhaleye hile, desise, vait, tehdit, nüfus kullanma suretiyle ihaleye fesat karıştıranların tespit edilmesi halinde yine 4734 sayılı K.İ.K ’in ilgili hükümleri uygulanacaktır.

5-      Malzeme tesliminde, teklife davet mektubunda belirtilen kalite ve marka esas alınacak,benzer,muadili vb. ifadelerle malzeme teslim etmeye yeltenenlerin malzemeleri kabul edilmeyecek ve bir dahaki ihale için teklife davet mektubu gönderilmeyecektir.

6-      Bu mektupta belirtilen ürünler için teklif edilen malzemlerin değerlendirmesi her bir kalem için ayrı ayrı yapılacaktır.

7-      Teklif veren firma bütün bu şartlan aynen kabul etmiş sayılacaktır.

8-      Malzeme bedeli ,malzemenin muayene ve kabul işlemlerinden sonra 150 gön içerisinde Antalya Sağlık Müdürlüğü Muhasebe Birimince yapılacaktır. Kurum hesaplarında nakit sıkışıklığı söz konusu olursa yıl

içerisinde ödemesi yapılacaktır.

9-      İsteklilerin ÜTS'de kayıtlı olması ve alımı yapılacak malzemelerin ÜTSr de Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gerekmektedir. İstekliler teklif edeceği malzemelerin Ulusal Bilgi Bankası barkot n u m ara 1 arını te k liflerinde ayrı ayrı belirteceklerdir.

10-  İstekliler teklifleriyle birlikte ÜTS'den üretici ve/veya ithalatçı firmaların ve bu firmaların ad/altında bayiliklerinin kayıtlı olduklarını belgelendirecektir. Bayilikleri bulunmayan firmalardan alım yapılmayacaktır.

11-  Bu teklife davet mektubuna olumlu yada olumsuz mutlaka 28/06/2019 tarihinde saat 14:Ö0'e kadar 0 (242) 722 89 97 nolu faksa veya elden Satın Alma birimine cevap verilecektir.

Ali KANDİL İdari Ma|.İşler Müdürü

Sıra

Mal/emenin Atlı

Mıkuı

Birim

Birini 1 i\ ııi

lop kim I: İn ;ıl

1

18.000 BTU İÇ FAN MOTORU (ARÇELIK M ARKAYA UYUMLU)

1

ADET

 

 

2

SOĞUK HAVA DIŞ FAN MOTORU 30 CM LİIC

1

ADET

 

 

3

24.000 BTU R22 KOMPRASÖR

1

ADET

 

 

4

2.5 UF KAPASİTÖR

20

ADET

 

 

5

35 1.5 UF KAPASİTÖR

10

ADET

 

 

6

45. 1.5 UF KAPASİTÖR

10

ADET

 

 

7

55 6UF KAPASİTÖR

10

ADET

 

 

8

2LT BAHÇE SPREY POMPASI

1

ADET

 

 

9

Klima Temizleme Asidi

20

Litre

 

 

 

ADRES: MERKEZ MAH. 2026 SOK.NOılO SERİK/ANTALYA

TEL : (242) 722 13 40 FAKS: SATIN ALMA (242)722 89 97 -İDARE(242) 722 30 60 E-MAİL: satinalmaserik@yandex.com

 

SERİK (ANTALYA) DEVLET HASTANESİ

MALZEME ALIM ŞARTNAMESİDİR KLİMA ARIZASI İÇİN KULLANILACAK MALZEME ALIM İŞİ

SERİK DEVLET HASTANESİ HASTANE BÜNYESİNDE YERİNDE ALIM İŞİDİR

1-ALIMI YAPILACAK TÜM MALZEMELERİN İŞ ÖNCESİ NUMUNELERİNİ VE BELGELERİNİ İDARE OLURUNA SUNUP İDARE OLURUNDAN SONRA ALIM YAPILACAKTIR. ALINAN HİZMET VEYA MALZEMELER HASTANE BÜNYESİNDE OLACAKTIR. HASTANE DIŞI OLURSA HER TÜRLÜ NAKLİYE TRANSFER VE BAŞKA GİDERLERİN BEDELİNİ FİRMA KARŞILAYACAKTIR.

2. FİRMA TEKNİK SERVİS VEYA SATIŞ YETKİLİSİ OLDUĞUNA DAİR BELGE VERECEKTİR. ALIMI YAPILACAK MALZEMELERİN BELGELERİNİ TSE CE GİBİ VAR İSE BUNUN ÖZELLİĞİNİ VE ORJİNAL OLDUĞUNA DAİR EVRAĞI İLE ALIMI YAPILACAK MALZEMELER İDAREYE BEYAN EDECEKTİR. ALIMI YAPICAK MALZEMELER EN AZ İKİ YIL GARANTİLİ OLACAKTIR.

4. SATIN ALINAN MALZEMELER KESİNLİKLE CİHAZIN MARKA VE MODELİNE UYGUN VE ORJİNAL PARÇA OLACAKTIR.

6. ALIMI YAPILAN MALZEMELER DEPO TESLİMİ OLACAKTIR


 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim