Tarih : 26/09/2019
Teklif No :
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
Yetkili Adı Soyadı |
: Metin AKYUZ (Satmalma Memuru ) |
Telefon |
: 0(224) 294 42 67 |
Faks |
: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com |
Tedarikçi Firma |
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
I |
Yetkili Adı Soyadı | : |
Sayın................................................................................................................................................................................................................
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
1 |
|
MORG DOLABI KOMPRESÖR TEMİNİ VE MONTAJI IŞI |
2 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
: |
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Faturaiar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 30/09/2019 tarihi, saat 12:00l00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif İsteyen Görevli (İs^rn,İmza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
Metin Satınalma Me |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
w / \ |
T.C. |
/ \ |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
1 -iğ j |
Bursa 11 Sağlık Müdürlüğü |
|
Yüksek ihtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
Sc j . r-C |
TEKNİK ŞARTNAME |
Yapılacak İş_________________
Morg dolabı kompresör temini ve montajı
AÇIKLAMALAR :
o 6 ve 8 numaralı dolapların kompresörü değiştirilecektir,
o Orijinal yedek parça kullanılmalıdır.
® Yedek parçalar TSE standartlarına uygun olmalıdır,
o Orijinal güçte kompresör takılmalıdır.
o Değişecek yedek parçalar en az 1 yıl garanti kapsamında olmalıdır,
o Sistem çalışır vaziyette teslim edilmelidir,
a- Yerinde keşif yapılarak teklif verilecektir,
o 220-240C, 50Hz,
© 5.02 cm3 kapasiteye sahip olmalıdır.
|
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
Yetkili Adı Soyadı |
: Metin AKYUZ (Satmalına Memuru ) |
Telefon |
: 0(224) 294 42 67 |
Faks |
: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com |
Tedarikçi Firma |
|
1 Firma Tel & Faks & E Posta |
: |
LYetkili Adı Soyadı | : |
p-- —----------------------------------------------------- ——-------------------------------------------------------------------------------------------------- —------------------------------------------------------ Sayın.......................................................................................................................... Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim. |
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
I |
|
SCROLL KOMPRESÖR |
1 |
ADET |
|
|
|
2 |
|
DRAYER |
1 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
■ |
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
rFaturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
.AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER ISTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 30/09/2019 tarihi, saat 12:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
| NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
- |
Teklif İsteyen Görevli fîsim,İmza,Kase) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
fi |
|
Metin AKW/ÜZ\ |
|
Satınalma Mİfhuru |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun |
|
Uygun Değil |
w |
T.C. |
/ \ |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
s 1 |
Türkiye kamu hastaneleri kurumu |
\ / yf |
Bursa İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği |
|
Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
Gereken Malzeme |
TEKNİK ŞARTNAME |
Scroll kompresör |
Copeland ZR61KCE-TFD-422 marka modele uygun olmalıdır. Rekorlu tip olmalıdır. 407 C gaza uyumlu olmalıdır. En az 1 yıl garanti kapsamında olmalıdır. |
Drayer |
5/8", Aleo ADK-165 modele uygun olmalıdır. 43 bar basınca danayıklı, 0.38 liter. Rekor bağlantılı olmalıdır. |
I |
------------------------------------ —------------------------------------------- |
Tarih : 26/09/2019 |
f j; |
teklif isteme formu |
|
|
|
Teklif No : |
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
Metin AK.YUZ (Satmalına Memuru ) |
Telefon |
|
0(224) 294 42 67 |
Faks |
|
0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdosrudantemin@amail.com |
Tedarikçi Firma |
|
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
|
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim. |
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Bîrim |
Birim Fiyat |
Toplam Fivat |
Teslim Tarihi |
1 |
|
Soğutma. Grubu Vana Değişimi İşi |
2 |
ADET |
|
|
|
TOPLAMI FİYAT : |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapm ve Hizmet atımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 30/09/2019 tarihi, saat 10:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
------ ------- ----------------------------- ---------------------------- - : |
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif isteyen Görevli ( |
İs |
im,İmza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
Metin Mçjj Satınalma M 1 A |
LA î |
Z uru |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satiı/alma Servisi tarafından doldurulacaktır) t |
Uygun Uygun Değil |
T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI Bursa Valiliği İl Sağlık Müdürlüğü Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İŞİN KONUSU :
• Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Kalp Merkezi Ek Binasında bulunan soğutma grubundaki 2 adet vananın (geliş-dönüş) değişiminin yapılması işi
GENEL:
• îş anahtar teslimi esasına göre yaptırılacaktır. îş kapsamında temin edilecek ekipmanlar dahil tüm malzeme,vanalar, işçilik, yüklenicilik hizmeti ve nakliye yükleniciye ait olacaktır.
• Mevcut soğutma grubu vanaları itinalı bir şekilde sökülerek firma tarafından teslim alınacak ve fiyat teklifi bu bağlamda değerlendirilecektir.
• Firma, demontaj ve montaj yapılacak soğutma grubunu yerinde detaylı ve kapsamlı olarak inceleyerek bahse konu iş hususunda kendini tamamen bilgi sahibi kılacak, mevcut durum, engeller vb. tüm bilgi ve verileri toplayacak, tüm gerekli bilgileri (riskler, beklenmedik olaylar ve işlerin ifasını etkileyebilecek diğer faktörler yönünden) edinmiş kabul edilecek ve teklifinde bunları dikkate alacaktır.
• Montaj yapılacak vanalar mevcut vanalara uyumlu olmalıdır.
MONTAJA BAŞLAMA VE MONTAJ ESNASINDA KONTROL
• Mevcut vanaların sökümü ve yenilerinin montajı günlük trafiği engellemeyecek şekilde hastane idaresi ile ortak alınan kararla belirlenen gün ve saatte yapacaktır.
© Demontaj ve montaj sırasında verilecek herhangi bir zarar firma tarafından karşılanacaktır.
• Montaj esnasında oluşabilecek kazalara karşı güvenlik önlemleri yüklenici tarafından alınacaktır. Montajı yapılacak malzemeler yüklenici firma tarafından korunacaktır.
İŞİN SÜRESİ
• İşin süresi en fazla 2 iş günüdür. Bina faal durumda olduğu için bu süre hiçbir şekilde aşılamaz.
GARANTİ SÜRESİ
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
KÜRESEL VANA ÖZELLİKLERİ
• Kumanda mili vasıtasıyla, teflon yataklar arasında çeyrek tur (90 derece) çevrilerek akış ekseniyle paralel veya dik konuma getirilmesiyle çalışmalıdır.
• İki yönlü olarak da kullanılabilir olmalıdır.
© % 100 sızdırmazlık sağlamalıdır.
• Çeşitli akışkanlar uyumlu olmalıdır.
© Sıcak suya dayanıklı olmalıdır.
• Küresi paslanmaz çelikten, gövdesi pik dökümden olmalıdır.
• Açık pozisyonda akış kesitinde daralma olmamalıdır, o Basınç kaybı sıfıra yakın olmalıdır.
© 16 bar basınca dayanıklı olmalıdır.
® DN 250 olmalıdır.
® PN 16 olmalıdır.
• Soğutma grubu uygulamalarına uygun olmalıdır.
• Numuneye uygun olmalıdır.
KELEBEK VANA ÖZELLİKLERİ
• PN16 olmalıdır.
• Mekanik redüktörlü olmalıdır. (30:1)
• -20-100 derece sıcaklık aralığında çalışabilir olmalıdır.
• Kelebek tipi olmalıdır.
© Flanşlı olmalıdır.
© DN250 olmalıdır.
• Sfero döküm olmalıdır.
• Soğutma grubu uygulamalarına uygun olmalıdır.
© Numuneye uygun olmalıdır.
|
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|