ŞAHİNBEY ARAŞTIRMA VE UYGULAMA HASTANESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
KLİMA SANTRALİ, TIBBİ CİHAZ, CERRAHİ ALET alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2019/193597 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | GAZIANTEP ÜNIVERSITESI ÜNIVERSITE BULVARI 27310 HASTANE 4.BLOK ÖZEL KLİNİK ZEMİN KAT 27310 ŞEHİTKAMİL/GAZİANTEP |
b) Telefon ve faks numarası | : | 34236060 /77752 - 3423603928 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | bashekimlik@gantep.edu.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 1 Adet Hijyenik Klima, 25 Adet Tıbbi Cihaz, 1 Set Cerrahi Alet Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Üniversitesi Şahinbey Araştırma ve Uygulama Hastanesi Ayniyat Saymanlığı (Cihazlar ilgili bölüme çalışır vaziyette teslim edilecektir.) |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşme tarihine müteakip işe başlanılacak 70 takvim günü içerisinde teslim edilecek |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Gaziantep Üniversitesi Şahinbey Araştırma ve Uygulama Hastanesi 2. kat 2 kapılı seminer salonu (yataklı bina) |
b) Tarihi ve saati | : | 23.05.2019 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
a)24.04.2011 tarih ve 27914 Sayılı Resmi Gazete yayınlanarak yürürlüğe giren Sanayi Malları Satış Sonrası hakkındaki Yönetmelik Eki Listesi kapsamında olan ürünler için "Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik belgesi", bu liste kapsamında olmayan ürünler için "Servis istasyonları ve servis elemanlarını" gösterir belge ihale zarfında sunulacaktır. b)Ürünlerin Teknik Şartnameisnde farklı bir düzenleme yoksa cihazlar en az 2 yıl garantili olacaktır. |
4.3.3. |
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler: |
İhtiyaç listesinde yer alan ürünlere ait teknik şartnamelerinde istenilen standart belgeler ihale dosyasına eklenecektir. |
4.3.3.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler: |
A)04/06/2017 tarihi itibariyle TİTUBB sistemi veri girişleri kapatılması ve 12/06/2017 tarihi itibariyle Ürün Takip Sistemi’ne veri girişi yapılmaya başlanmasından dolayı istekli firmaların teklif ettiği tıbbi cihazların/ürünlerin satın alma tarihinde TİTUBB veya ÜTS’de onaylı olması gerekmektedir. İstekliler teklif edecekleri herbir kalem malzeme için TİTUBB veya ÜTS kayıt çıktılarını ihale dosyasında sunacaklardır. İstekliler, teklif ettiği ürünün imalatçı veya ithalatçısı (tedarikçi firma-ana bayii) olduklarına dair TITUBB kayıt veya ÜTS kayıt bildirimini, imalatçı veya ithalatçısı olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TITUBB kayıt veya ÜTS kayıt bildirimini sunacaklardır. Teklif edilen ürün, üreticisi tarafından Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında belgelendirilmemiş ise (tıbbi cihazlar kapsamında değilse) TITUBB'a kayıt veya ÜTS'ye kayıt bildirim işlemi aranmaz, bu durumda üreticinin veya ithalatçının Yönetmelik kapsamında olmadığına dair beyanının sunulması gerekmektedir. 1-Ürüne ait teknik şartnamede farklı boy seçenekleri belirtiliyorsa bunlara ait UBB/ÜTS kaydı verilmelidir. 2-Alımı yapılacak malzeme ile birlikte verilecek aplikatör, cihaz vb. ürünlerin UBB/ÜTS kaydı verilmelidir. 3-Ürün set olarak isteniyorsa sete ait UBB/ÜTS kaydı olmalıdır. Teknik şartnamede setin parçalarının da UBB/ÜTS kaydı isteniyorsa, set ile birlikte belirtilen parçaların UBB/ÜTS kaydı sunulmalıdır. B) İstekliler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücut Dışında Kullanılan (in vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamı dışında teklif ettiği ürünlerin kapsam dışı olduğuna dair üretici beyanını ihale dosyasında sunacaktır. C) İstekliler, 15.05.2014 tarihli ve 29001 sayılı Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren "Tıbbi Cihaz Satış, Reklam ve Tanıtım Yönetmeliği" kapsamında istenilen satış merkezi yetki belgesini ihale dosyasında sunacaktır. |
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
a)Teklif edilen ürünlerin teknik şartnameye uygunluğunu teyit etmek amacı ile teknik özelliklerinin ayrıntılı olarak belirtildiği "Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi" düzenleyerek ihale dosyası içinde sunacaklardır. b) Teklif edilen ürün için tanıtıcı katalog veya broşür v.b teknik dokümanlar ihale dosyası içinde sunacaklardır. Teknik şartnamede belirtilen özellikler kataloglarda madde madde işaretlenecektir. c) İhale komisyonu tarafından, teklif edilen cihazların teknik özelliklerinin değerlendirilmesi için ihale sürecinde demonstrasyon talebinde bulunulabilir. İstekliye demonstrasyon talebi yazılı olarak yapılır. Demonstrasyon talebinin istekliye tebliğinden itibaren 3 (üç) iş günü içinde istekli tarafından İdarenin belirleyeceği yerde teknik şartname kriterleri doğrultusunda demonstrasyon yapılacaktır. Ürünlerin teknik şartnamesinde numune isteniyorsa, ihale tarih ve saate numuneler verilecektir. -Yerli Malı teklif edilmesi halinde ihale dosyasında sunulmalıdır.İsteklilerce teklif edilen malzemenin yerli malı olması halinde bu malzemeye ait Yerli Malı Belgesinin sunulması gerekmektedir. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Kamu ve Özel Sektör satılan Tıbbi Cihaz, Cerrahi Alet, Demirbaş ve Tıbbi Sarf Malzeme benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı Gaziantep Üniversitesi Şahinbey Araştırma ve Uygulama Hastanesi Özel Bütçe Servisi (Protokol Girişi) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Gaziantep Üniversitesi Şahinbey Araştırma ve Uygulama Hastanesi 2. kat 2 kapılı seminer salonu (yataklı bina) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
HİJYENİK KLİMA SANTRALİ | 1 | adet |
ÜST SEVİYE RENKLİ DOPPLER ULTRASONOGRAFİ CİHAZI | 1 | adet |
FLAT PANEL DEDEKTÖR | 2 | adet |
ÜRETERORENOSKOPİ CİHAZI | 1 | adet |
TİMPANOMETRE CİHAZI | 1 | adet |
DUVARA MONTE OTOSKOP | 5 | adet |
ENDOSKOPİ YIKAMA CİHAZI | 2 | adet |
ARTROSKOPİ SETİ | 1 | set |
HASTABAŞI MONİTÖR | 5 | adet |
FİBEROPTİK LARİNGOSKOP | 5 | adet |
EL DOPPLERİ CİHAZI | 3 | adet |