|
Siparişi Veren |
: IL SAĞLIK MUDURLUGU Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi |
||||||
Yetkili Adı Soyadı |
:Erdinç ADIYAMAN(Satmalma Memuru) |
||||||
Telefon |
: 0(224) 294 42 71 |
||||||
Faks |
: 0(224) 366 63 93 |
||||||
|
: erdinc.adiyaman@saglik.qov.tr sevketvilmazsatinalma(S)ama!.com |
||||||
Tedarikçi Firma |
|
||||||
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
||||||
Yetkili Adı Soyadı |
|
||||||
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim. |
|||||||
Sıra |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
||
1 |
MİTSUBİSHİ MARKA VRF KLİMA SİSTEMİ YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM) |
1 |
ADET |
|
|
||
2 |
ARÇELİK MARKA VRF KLİMA SİSTEMİ YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM) |
1 |
ADET |
|
|
||
3 |
SAMSUNG MARKA VRF KLİMA SİSTEMİ YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM) |
3 |
ADET |
|
|
||
4 |
SPLİT KLİMALARIN YILLIK BAKIM ONARIM HİZMET ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM) |
105 |
ADET |
|
|
||
5 |
ACS MARKA HİJYENİK PAKET TİP KLİMA SANTRALLERİNİN YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (4 AYLIK 3 DÖNEM) |
2 |
ADET |
|
|
||
6 |
IMEKSAN MARKA HİJYENİK PAKET TIP KLİMA SANTRALLERİNİN YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI 4 AYLIK 3 DÖNEM) |
6 |
ADET |
|
|
||
7 |
ALDAG MARKA HİJYENİK PAKET TIP KLİMA SANTRALLERİNİN YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (4 AYLIK 3 DÖNEM) |
1 |
ADET |
|
|
||
8 |
BRÜLÖRLERİN YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (4 AYLIK 3 DÖNEM) |
16 |
ADET |
|
|
||
TOPLAM FİYAT : |
|
||||||
teklifin geçerlilik suresi |
|
||||||
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
: Bursa Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Muhasebe Birimince ayrıca 25/08/2017 tarihli ve 30165 sayılı resmi gazetede yayımlanan 694 sayılı KHK ile 663 sayılı Sağlık Bakanlığı ve bağlı kuruluşlarının teşkilat ve görevleri hakkında kanun kararnamedeki değişiklikler sonucunda İl Sağlık Müdürlüğü bünyesinde kurulacak olan Muhasebe birimince ödenecektir. |
||||||
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma işi Firmaya Aittir. |
||||||
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
||||||
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
||||||
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 26/12/2018 tarihi, saat 14:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
||||||
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|||||||
|
|||||||
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
|||||||
Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
||||||
Erdinç ADIYAMAN Satınalma Memuru |
|
||||||
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
||||||
F.23.002.01
[
|
|||
![]() |
ait olacaktır.
h) Klimaların bakım onarım ya da parça değişiminde doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır. [)Sonradan doldurularak gönderilen bakım çek listeleri kabul edilmeyecektir.
ijYüklenici Firma, kurumun yedek parça teminini bildirmesini takip eden en geç bir (1) işgünü içinde yedek parçaları değiştirecektir.
j)Değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine teslim edilecektir. Çıkan arızalı parçalar sözleşme sonunda idarenin uygun gördüğü parçaların bertarafı firma tarafından yapılacaktır.
k)Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dâhilinde müdahale edecektir.
l) Temin edilen parça ve sarf malzemeler firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.
m) Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Değişmesi
gereken parça ve sarf malzemeler idare tarafından satın alınacaktır.
n)Belirlenen bakım takvimi dışında oluşacak arıza durumunda hastane telefon veya faksla arızayı bildirecek, firma elemanlarının kuruma gelmeleri il içi sekiz (8) saat il dışı ise on iki /12) saattir. Bu süre iklim şartlarının normal olması durumunda geçerlidir. İklim ve yol durumunun uygun olmadığı durumlarda arızaya 24 saat içerisinde müdahale etmek zorundadır. Arızanın acili yetine hastane idaresi (teknik servis sorumlusu, cihazı kullanıcı birim sorumlusu)karar verir.
o- Firma tarafından arızalı olduğu tespit edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin uğradığı zararı hak edişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.
p- Hakediş ödemeleri her bakım döneminin sonunda düzenlenecek olup, son hak ediş sözleşme sonunda düzenlenecektir.
r) Yüklenici firma cihazların ilk bakımlarını; işin yükleniciye verildiği tarihten itibaren belirlenen tarihler içinde yapacak, cihazlarla ilgili kullanıcı personele eğitim verecek, eğitim verecek personelin eğitici sertifikası olacaktır. Bakım planı idare tarafından verilecektir. Personel bakım işlemi sırasında;
PERİYODİK BAKIMDA YAPILACAKLAR İç ünite(evaporatör) kimyasal ilaçla yıkanmalıdır.
İç ünite fan kanatçıkları iyi temizlenmelidir.
İç ünite filtresi temizlenmelidir.
Gaz ölçümleri yapılmalıdır.
Elektronik kartın tozlan temizlenmelidir.
Elektrik kablo bağlantı uçlan kontrol edilmelidir.
Dış ünite (kondanser) kimyasal ilaçlarla yıkanmalıdır.
Drenaj tavası ve borusu temizlenmelidir.
Dış ünitede alçak ve yüksek basınç kontrolü yapılmalıdır.
Bakır boru bağlantıları ve izolasyonu kontrol edilmelidir.
MADDE 4: "Yüklenici" firmadan istenen belgeler
1. Bakımcı firma olduğuna dair belgeler.
2. Klimanın hertürlü bakımını ve anzasını giderecek taahhütname
3. Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet işleri genel Şartnamesinde ve İhale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.
4. Yüklenici firma hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır. Sözleşme süresinde personel değişikliği olursa idareye yazılı olarak bildirecektir.
5. Yüklenici firma cihaz başına göre fiyat belirleyecektir. Kurum herhangi bir nedenle (Hek, arıza vs.) cihazlardan bir veya birkaçını bakım dışında tutmak isterse, yüklenici firma yalnızca bakımını yaptığı cihazlar için ücret talep edecektir.
6. Firma teknik şartnameye uyacağına dair taahhütnameyi (teknik şartname uygunluk belgesi) idareye verecektir.
7. Bakım anlaşmalı firmalar arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında hertürlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek
zorundadır. Firmalar parçaları temin edebilecekler' ■ ■ ■
8. Yedek parça fiyat listesi (2019 yılı için)
|
SAĞLIK BAKANLIĞI
SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
KVC BİNASI VRF KLİMA BAKİM TEKNİK ŞARTNAMESİ
Madde:l.İşin Tanımı
Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi KVC Binası Anjio odalarına ait 3 adet Samsung marka (5-5-2 adet iç ünite) VRF klima sistemi 01.01.2019 ile 31.12.2019 tarihleri arasında yılda 2 kez olmak üzere periyodik bakım ve onarımlarının yapılması işinin, aşağıda belirtildiği şekilde yüklenici firma tarafından yapılması işidir._______
Marka |
Sistem/Cihaz |
Miktar |
Dönem |
Samsung |
Vrf Klima Sistem |
3 |
2 |
Madde;2.İşin kapsamı
Aylık bakımlarda idare tarafından yaptırılması istenen; bakım, temizlik ve kontroller aşağıda belirtilen "Periyodik Bakım Esasları" dâhilinde yapılacaktır.
Madde:3- Genel ve periyodik bakımın kapsamı
İhale süresi, ihale tarihinden itibaren o yılın sonuna kadardır. "İdare" isterse ihale süresini uzatma yetkisine sahiptir. Klimaların bakımları; yılda iki defa olmak üzere, "İdarenin" teknik personeli nezaretinde "Yüklenici" firma tarafından yapılacak. "Bakım Çizelgeleri" üç nüsha olarak hazırlanacak ve "İdare" personeli ile "yüklenici" firmanın bakım teknisyeni tarafından imzalanacak. Bakım çizelgesinin imzalı bir nüshası "teknik servis birimine" verilecek, bir nüshası "muayene kabul birimine", diğer nüshası da "yükleniciye" verilecek.
"Yüklenici", sözleşme yaptığı yıl içerisinde klimaların, asgari yılda iki defa olmak üzere bakımını yapmak zorundadır. Bütün bakım ve onarımlar normal mesai günlerinin normal mesai saatlerinde yapılacaktır. Mesai saatleri dışında, resmi ve bayram tatillerinde kesinlikle bakıma gelinmeyecektir.
Bakım zamanını dışında çıkabilecek muhtemel bir arıza halinde, bu durum "İdarenin" yetkili teknik personeli tarafından derhal "Yüklenici" firmaya bildirilecek, "yüklenici" firma ihbarı aldıktan sonra en geç 8 saat içerisinde iş yerine gelerek klimanın arızasını giderme çalışmasına başlayacaktır.
Klima arızasının, "Yükleniciden kaynaklanan bir kusurdan ileri gelmemiş, belli bir nedenden dolayı giderilememesi gibi uzun süreli hallerde "Yüklenici" durumu "idareye" bildirecek ve ek süre talebinde bulunacaktır. "Yüklenicinin" "İdare" tarafından yapılacak arıza ihbarlarına belirtilen sürede, üç kere icap etmemesi halinde "İdare" "Sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir.
Yüklenici arızalı yedek parçaların önce tamiri yoluna gidecektir. Tamiri mümkün olmayan yedek parçalar hastane tarafından temin edilmek üzere hastane idaresine bildirilecektir.
Parça değiştirilmesine ihtiyaç göstermeyen normal arızaların giderilmesi bakım ücretine dâhil olup, "Yüklenici" ayrıca bir ücret talebinde bulunmayacaktır.
Malzemenin hastane tarafından temininin yapılması sırasında firma her parça için mutlaka fiyat teklifi verecektir. Firma parçaları temin edebileceğine dair yazılı bir taahhüt de bulunmalıdır. Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır.
Klimaların yeniden yapılması veya değiştirilmesi gerekecek parçalar hakkında aşağıdaki sekil uygulanacaktır.
a) Değiştirilmesi gerekli parçalar önce "Yüklenici firma tarafından bakım onarım raporu düzenlendikten sonra "Hastane idaresi tarafından satın alma boyutuna getirilir malzemenin alınmasındam sonra yüklenici firma tarafından ücretsiz parça değiştirilme işlemi yapılacaktır.
b) Belirtilen işler yapılırken, "Yüklenici" tarafından yapılan işin cinsini, çalışılan süreyi bildiren 3 (üç) kopyalık iş fişi tanzim edilecek, işin bitiminde imzalı bir kopyası "Hastane idaresine" bırakılacak,2.kopyası muayene kabul birimine hak ediş yapılabilmesi için bırakılacak. "Hastane idaresi" tarafından imzalanacak olan üçüncü kopya da "Yükleniciye" iade edilecektir.
d) Tamiri mümkün olmayan parçalar bir tutanakla idareye teslim edilecektir.
Klima bakım faturası, yapılacak olan bakım işinin bitiminde tanzim edilecektir.
"İdare" "Yüklenicinin" sorumluluklarını yerine getirmemesi halinde "Sözleşmeyi" tek taraflı olarak feshedebilir. "Yüklenicinin” kesin teminatı gelir kaydedilir ve bu durumda idare başka bir "Yüklenici" ile yeniden sözleşme yapabilir.
e) Yüklenici firma klimaların arıza durumunda ya da periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini hastane idaresine firmalarının açık adres ya da kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle bildireceklerdir.
f) Klimaların bakımları yaz ve kış aylarına girişlerde yapılacaktır. Bakım planı idare tarafından verilecektir.
g) Arızalı parçaların yerinde tamir edilmesi. Yerinde tamiri mümkün değilse tüm nakliye ücretleri firmaya
|
|
||||
![]() |
SAĞLIK BAKANLIĞI
SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
KLİMA BAKIM TEKNİK ŞARTNAMESİ
Madde:l.İşin Tanımı
Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Dörtçelik Akıl Ruh Hastalıkları Hastanesi ve Nilüfer Ek Binaya ait toplamda 105 adet klima, 01.01.2018-31.12.2018 tarihleri arası yılda 2 kez olmak üzere periyodik bakım ve onarımlarımn yapılması işinin, aşağıda belirtildiği şekilde yüklenici firma tarafından yapılması işidir.________________
Marka |
Sistem/Cihaz |
Miktar |
Dönem |
Arçelik, Vestel, Mitsubishi, Regal, Beko, Auer |
Split klima |
105 |
2 |
Madde:2.İşin kapsamı
Aylık bakımlarda idare tarafından yaptırılması istenen; bakım, temizlik ve kontroller aşağıda belirtilen "Periyodik Bakım Esasları" dâhilinde yapılacaktır.
Madde:3- Genel ve periyodik bakımın kapsamı
İhale süresi, ihale tarihinden itibaren o yılın sonuna kadardır, "idare" isterse ihale süresini uzatma yetkisine sahiptir. Klimaların bakımları; yılda iki defa olmak üzere, "İdarenin" teknik personeli nezaretinde "Yüklenici" firma tarafından yapılacak. "Bakım Çizelgeleri" üç nüsha olarak hazırlanacak ve "İdare" personeli ile "yüklenici" firmanın bakım teknisyeni tarafından imzalanacak. Bakım çizelgesinin imzalı bir nüshası "teknik servis birimine" verilecek, bir nüshası "muayene kabul birimine", diğer nüshası da "yükleniciye" verilecek.
"Yüklenici", sözleşme yaptığı yıl içerisinde klimaların, asgari yılda iki defa olmak üzere bakımını yapmak zorundadır. Bütün bakım ve onanmlar normal mesai günlerinin normal mesai saatlerinde yapılacaktır. Mesai saatleri dışında, resmi ve bayram tatillerinde kesinlikle bakıma gelinmeyecektir.
Bakım zamanını dışında çıkabilecek muhtemel bir arıza halinde, bu durum "İdarenin" yetkili teknik personeli tarafından derhal "Yüklenici" firmaya bildirilecek, "yüklenici" firma ihbarı aldıktan sonra en geç 8 saat içerisinde iş yerine gelerek klimanın arızasını giderme çalışmasına başlayacaktır.
Klima arızasının, "Yükleniciden kaynaklanan bir kusurdan ileri gelmemiş, belli bir nedenden dolayı giderilememesi gibi uzun süreli hallerde "Yüklenici" durumu "idareye" bildirecek ve ek süre talebinde bulunacaktır. "Yüklenicinin" "İdare" tarafından yapılacak arıza ihbarlarına belirtilen sürede, üç kere icap etmemesi halinde "İdare" "Sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir.
Yüklenici arızalı yedek parçaların önce tamiri yoluna gidecektir. Tamiri mümkün olmayan yedek parçalar hastane tarafından temin edilmek üzere hastane idaresine bildirilecektir.
Parça değiştirilmesine ihtiyaç göstermeyen normal arızaların giderilmesi bakım ücretine dâhil olup, "Yüklenici" ayrıca bir ücret talebinde bulunmayacaktır.
Malzemenin hastane tarafından temininin yapılması sırasında firma her parça için mutlaka fiyat teklifi verecektir. Firma parçaları temin edebileceğine dair yazılı bir taahhüt de bulunmalıdır. Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır.
Klimalann yeniden yapılması veya değiştirilmesi gerekecek parçalar hakkında aşağıdaki sekil uygulanacaktır.
a) DeğiştiriImesi gerekli parçalar önce "Yüklenici firma tarafından bakım onarım raporu düzenlendikten sonra "Hastane idaresi tarafından satın alma boyutuna getirilir malzemenin alınmasından sonra yüklenici firma tarafından ücretsiz parça değiştirilme işlemi yapılacaktır.
b) Be!irtiIen işler yapılırken, "Yüklenici" tarafından yapılan işin cinsini, çalışılan süreyi bildiren 3 (üç) kopyalık iş fişi tanzim edilecek, işin bitiminde imzalı bir kopyası "teknik servis birimine" bırakılacak,2.kopyası muayene kabul birimine hak ediş yapılabilmesi için bırakılacak. "Hastane idaresi" tarafından imzalanacak olan üçüncü kopya da "Yükleniciye" iade edilecektir.
d) Tamiri mümkün olmayan parçalar bir tutanakla idareye teslim edilecektir.
Klima bakım faturası, yapılacak olan bakım işinin bitiminde tanzim edilecektir.
"İdare" "Yüklenicinin" sorumluluklarını yerine getirmemesi halinde "Sözleşmeyi" tek taraflı olarak feshedebilir. "Yüklenicinin" kesin teminatı gelir kaydedilir ve bu durumda idare başka bir "Yüklenici" ile yeniden sözleşme yapabilir.
e) Yüklenici firma klimaların arıza durumunda ya da periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini hastane idaresine firmalarının açık adres ya da kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle bildireceklerdir.
f) Klimaların bakımları yaz ve kış aylarına girişlerde yapılacaktır. Bakım planı idare tarafından verilecektir.
|
||||
|
TC
SAĞLIK BAKANLIĞI
SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ HİJYENİK PAKET KLİMA SANTRALİ BAKIM TEKNİK ŞARTNAMESİ
Madde:l.İsin Tanımı
Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesine ait hijyenik paket tip klimaların sözleşme süresi içerisinde 2 adet ACS marka ve 1 adet ALDAG marka hijyenik paket tip klima santrallerinin 01.01.2019-31.12.2019 tarihleri arası yılda 3 kez olmak üzere periyodik bakım ve onarımlarının yapılması işinin, aşağıda belirtildiği şekilde yüklenici firma tarafından yapılması işidir.
Marka |
Sistem/Cihaz |
Miktar |
Dönem |
ACS |
Hijyenik paket tip klima santrali |
2 |
3 |
Aldağ |
Hijyenik paket tip klima santrali |
1 |
3 |
Madde:2.İşin kapsamı
İdare tarafından yaptırılması istenen; bakım, temizlik ve kontroller aşağıda belirtilen "Periyodik Bakım Esasları" dâhilinde yapılacaktır.
PERİYODİK BAKIMDA YAPILACAKLAR Cihazın durdurulması, elektrik şartellerin kapatılması,
Cihazın kapaklarının açılması filtrelerin kontrolü gerekirse değişimi,
Motor kasnak ve kayışların kontrolü gerekirse değişimi,
Kasnak burçlarının kontrolü, gerekirse ayarlannın yapılması,
Sıcak soğuk bataryaların kontrolü,
Serpantinlerin kimyasal ile temizlenmesi,
Santral hücresinin kimyasal ile yıkanması.
Buharlı nemlendiricilerin kontrolü,
Buharlı nemlendiricilerin su tankı ve boruların kontrolü,
Basınç prosetatların kontrolü,
Süzgeçlerin ve sprey nozulların temizlenmesi,
Kontrol vanası buhar beslemesindeki süzgecin temizliğinin yapılması,
Damla tutucuların kontrolü ve temizliğinin yapılması,
Hava damperlerinin kontrolü ve ayarların yapılması, filtrelerin kızak ve pay pas saclarının kontrolü,
Motor akım ve voltaj değerlerinin alınması,
Genel çalışma ve performans değerlerinin alınması,
Hava debi ve basınç değerlerinin ölçülmesi,
Klima santrali ile bina otomasyon arasındaki bağlantı kontrolü.
MADDE 2: Bakım ve onarımlarda firmanın uyması gereken kurallar.
İhale süresi, ihale tarihinden itibaren o yılın sonuna kadardır. "İdare" isterse ihale süresini uzatma yetkisine sahiptir. Klima santrallerinin bakımları; yılda üç defa olmak üzere, "İdarenin" teknik personeli nezaretinde "Yüklenici" firma tarafından yapılacak. "Bakım Çizelgeleri" iki nüsha olarak hazırlanacak ve "İdare" personeli ile "yüklenici" firmanın bakım teknisyeni tarafından imzalanacak. Bakım çizelgesinin imzalı bir nüshası "İdareye" verilecek, diğer nüshası da "yüklenicide" kalacaktır.
"Yüklenici", sözleşme yaptığı yıl içerisinde klimaların, asgari yılda üç (3) defa olmak üzere bakımını yapmak zorundadır. Bütün bakım ve onarımlar normal mesai günlerinin normal mesai saatlerinde yapılacaktır. Mesai saatleri dışında, resmi ve bayram tatillerinde kesinlikle bakıma gelinmeyecektir.
Bakım zamanını dışında çıkabilecek muhtemel bir arıza halinde, bu durum "İdarenin" yetkili teknik personeli tarafından derhal "Yüklenici" firmaya bildirilecek, mesai saatleri dâhilinde olmak üzere, "yüklenici" firma ihbarı aldıktan sonra iş yerine gelerek cihazların arızasını giderme çalışmasına başlayacaktır.
Klima santral arızasının, "Yükleniciden kaynaklanan bir kusurdan ileri gelmemiş, belli bir nedenden dolayı giderilememesi gibi uzun süreli hallerde "Yüklenici" durumu "idareye" bildirecek ve ek süre talebinde bulunacaktır. "Yüklenicinin" "İdare" tarafından yapılacak arıza ihbarlarına belirtilen sürede, üç kere icap etmemesi halinde "İdare" "Sözleşmeyi tek taraflı olarsk feshedebilir.
Yüklenici anzalı yedek parçaların önce tamiri yoluna gidecektir. Tamiri mümkün olmayan yedek parçalar hastane
|
tarafından temin edilmek üzere hast; |
![]() |
Malzemenin hastane tarafından temininin yapılması sırasında firma her parça için mutlaka fiyat teklifi verecektir. Firma parçalan temin edebileceğine dair yazılı bir taahhüt de bulunmalıdır. Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır.
Klima santrallerinin yeniden yapılması veya değiştirilmesi gerekecek parçalar hakkında aşağıdaki sekil uygulanacaktır.
a) Değiştirilmesi gerekli parçalar önce "Yüklenici firma tarafından bakım onarım raporu düzenlendikten sonra "Hastane idaresi tarafından satın alma boyutuna getirilir malzemenin alınmasından sonra yüklenici firma tarafından ücretsiz parça değiştirilme işlemi yapılacaktır.
b) Belirtilen işler yapılırken, "Yüklenici" tarafından yapılan işin cinsini, çalışılan süreyi bildiren 3 (üç) kopyalık iş fişi tanzim edilecek, işin bitiminde imzalı bir kopyası "Hastane idaresine" bırakılacak,2.kopyası satın alma birimine hak ediş yapılabilmesi için bırakılacak. "Hastane idaresi" tarafından imzalanacak olan üçüncü kopya da "Yükleniciye" iade edilecektir.
d) Tamiri mümkün olmayan parçalar bir tutanakla idareye teslim edilecektir.
Klima santral bakım faturası, yapılacak olan bakım işinin bitiminde tanzim edilecektir.
"İdare" "Yüklenicinin" sorumluluklarını yerine getirmemesi halinde "Sözleşmeyi" tek taraflı olarak feshedebilir. "Yüklenicinin" kesin teminatı gelir kaydedilir ve bu durumda idare başka bir "Yüklenici" ile yeniden sözleşme yapabilir.
e) Yüklenici firma klima santrallerinin arıza durumunda ya da periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini hastane idaresine firmalarının açık adres -ya da kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle bildireceklerdir.
f) Klima santrallerinin bakımları mevsim durumlarına göre (yaz ve kış mevsimi başlangıcında) idare tarafından belirlenecek tarihlerde yapılacaktır.
g) Arızalı parçaların yerinde tamir edilmesi. Yerinde tamiri mümkün değilse tüm nakliye ücretleri firmaya ait olacaktır.
h) Klima santrallerinin bakım onarım ya da parça değişiminde doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.
I) Sonradan doldurularak gönderilen bakım çek listeleri kabul edilmeyecektir.
i) Yüklenici Firma, kurumun yedek parça teminini bildirmesini takip eden en geç bir (1) işgünü içinde yedek parçaları değiştirecektir.
j) Değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine teslim edilecektir, k) Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dâhilinde müdahale edecektir.
I) Temin edilen parça ve sarf malzemeler firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.
m) Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Değişmesi
gereken parça ve sarf malzemeler idare tarafından satın alınacaktır.
n) Firma tarafından arızalı olduğu tespit edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin uğradığı zararı hak edişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.
j) Hakediş ödemeleri her bakım döneminin sonunda düzenlenecek olup, son hak ediş sözleşme sonunda düzenlenecektir.
MADDE 3: "Yüklenici" firmadan istenen belgeler
1) Bakımcı firma olduğuna dair belgeler.
2) Klima santrallerinin her türlü bakımını ve arızasını giderecek taahhütname.
3) Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet işleri genel Şartnamesinde ve İhale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.
4) Belirlenen bakım takvimi dışında oluşacak arıza durumunda hastane telefon veya faksla arızayı bildirecek, firma elemanlarının kuruma gelmeleri il içi sekiz (8) saat il dışı ise yirmi dört (24) saattir. Bu süre iklim şartlarının normal olması durumunda geçerlidir. İklim ve yol durumunun uygun olmadığı durumlarda arızaya 48 saat içerisinde müdahale etmek zorundadır. Arızanm acili yetine hastane idaresi (teknik servis sorumlusu, cihazı kullanıcı birim sorumlusu) karar verir.
5) Yüklenici firma hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını
|
|
teklifiyle sunacaktır.
6) Yüklenici firma cihaz başına göre fiyat belirleyecektir. Kurum herhangi bir nedenle ( Hek, arıza vs.) cihazlardan bir veya birkaçını bakım dışında tutmak isterse, yüklenici firma yalnızca bakımını yaptığı cihazlar için ücret talep edecektir.
7) Firma teknik şartnameye uyacağına dair taahhütnameyi (teknik şartname uygunluk belgesi) idareye verecektir.
8) Bakım anlaşmalı firmalar arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır.
9) Yedek parça fiyat listesi (2019 yılı için)
|
TC
SAĞLIK BAKANLIĞI
SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ HİJYENİK PAKET KLİMA SANTRALİ BAKIM TEKNİK ŞARTNAMESİ
Maddeıl.İsin Tanımı
Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi KVC Binasına ait 6 adet İmeksan marka hijyenik paket tip klima santrallerinin 01.01.2019-31.12.2019 tarihleri arası yılda 3 kez olmak üzere periyodik bakım ve onarımlarının yapılması işinin, aşağıda belirtildiği şekilde yüklenici firma tarafından yapılması işidir.
Marka |
Sistem/Cihaz |
Miktar |
Dönem |
İmeksan |
Hijyenik paket tip klima santrali |
6 |
3 |
Madde:2.İsin kapsamı
İdare tarafından yaptırılması istenen; bakım, temizlik ve kontroller aşağıda belirtilen "Periyodik Bakım Esasları" dâhilinde yapılacaktır.
PERİYODİK BAKIMDA YAPILACAKLAR Cihazın durdurulması, elektrik şartellerin kapatılması,
Cihazın kapaklarının açılması filtrelerin kontrolü gerekirse değişimi.
Motor kasnak ve kayışlann kontrolü gerekirse değişimi,
Kasnak burçlarının kontrolü, gerekirse ayarlarının yapılması,
Sıcak soğuk bataryaların kontrolü,
Serpantinlerin kimyasal ile temizlenmesi.
Santral hücresinin kimyasal ile yıkanması,
Buharlı nemlendiricilerin kontrolü,
Buharlı nemlendiricilerin su tankı ve boruların kontrolü,
Basınç prosetatların kontrolü,
Süzgeçlerin ve sprey nozulların temizlenmesi,
Kontrol vanası buhar beslemesindeki süzgecin temizliğinin yapılması,
Damla tutucuların kontrolü ve temizliğinin yapılması,
Hava damperlerinin kontrolü ve ayarların yapılması,
Filtrelerin kızak ve pay pas saclannm kontrolü,
Motor akım ve voltaj değerlerinin alınması,
Gene! çalışma ve performans değerlerinin alınması,
Hava debi ve basınç değerlerinin ölçülmesi,
Klima santrali ile bina otomasyon arasındaki bağlantı kontrolü.
MADDE 2: Bakım ve onarımlarda firmanın uyması gereken kurallar.
İhale süresi, ihale tarihinden itibaren o yılın sonuna kadardır. "İdare" isterse ihale süresini uzatma yetkisine sahiptir. Klima santrallerinin bakımları; yılda üç defa olmak üzere, "İdarenin" teknik personeli nezaretinde "Yüklenici" firma tarafından yapılacak. "Bakım Çizelgeleri" iki nüsha olarak hazırlanacak ve "İdare" personeli ile "yüklenici" firmanın bakım teknisyeni tarafından imzalanacak. Bakım çizelgesinin imzalı bir nüshası "İdareye" verilecek, diğer nüshası da "yüklenicide" kalacaktır.
"Yüklenici", sözleşme yaptığı yıl içerisinde klimaların, asgari yılda üç (3) defa olmak üzere bakımını yapmak zorundadır. Bütün bakım ve onarımlar normal mesai günlerinin normal mesai saatlerinde yapılacaktır. Mesai saatleri dışında, resmi ve bayram tatillerinde kesinlikle bakıma gelinmeyecektir.
Bakım zamanını dışında çıkabilecek muhtemel bir arıza halinde, bu durum "İdarenin" yetkili teknik personeli tarafından derhal "Yüklenici" firmaya bildirilecek, mesai saatleri dâhilinde olmak üzere, "yüklenici" firma ihbarı aldıktan sonra iş yerine gelerek cihazların arızasını giderme çalışmasına başlayacaktır.
Klima santral arızasının, "Yükleniciden kaynaklanan bir kusurdan ileri gelmemiş, belli bir nedenden dolayı giderilememesi gibi uzun süreli hallerde "Yüklenici" durumu "idareye" bildirecek ve ek süre talebinde bulunacaktır. "Yüklenicinin" "İdare" tarafından yapılacak arıza ihbarlarına belirtilen sürede, üç kere icap etmemesi halinde "İdare" "Sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir.
Yüklenici arızalı yedek parçaların önce tamiri yoluna gidecektir. Tamiri mümkün olmayan yedek parçalar hastane tarafından temin edilmek üzere hastane idaresine bildirilecektir.
Parça değiştirilmesine ihtiyaç .göstermeyen n&rmal arızaların giderilmesi bakım ücretine dâhil olup, "Yüklenici"
ayrıca bir ücret talebinde bulunmayacaktır.
Malzemenin hastane tarafından temininin yapılması sırasında firma her parça için mutlaka fiyat teklifi verecektir. Firma parçaları temin edebileceğine dair yazılı bir taahhüt de bulunmalıdır. Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır.
Klima santrallerinin yeniden yapılması veya değiştirilmesi gerekecek parçalar hakkında aşağıdaki şekii uygulanacaktır.
a) D eğişti ri I m esi gerekli parçalar önce "Yüklenici firma tarafından bakım onarım raporu düzenlendikten sonra "Hastane idaresi tarafından satın alma boyutuna getirilir malzemenin alınmasından sonra yüklenici firma tarafından ücretsiz parça değiştirilme işlemi yapılacaktır.
b) Belirtilen işler yapılırken, "Yüklenici" tarafından yapılan işin cinsini, çalışılan süreyi bildiren 3 (üç) kopyalık iş fişi tanzim edilecek, işin bitiminde imzalı bir kopyası "Hastane idaresine" bırakılacak,2.kopyası satın alma birimine hak ediş yapılabilmesi için bırakılacak. "Hastane idaresi" tarafından imzalanacak olan üçüncü kopya da "Yükleniciye" iade edilecektir.
d) Tamirî mümkün olmayan parçalar bir tutanakla idareye teslim edilecektir.
Klima santral bakım faturası, yapılacak olan bakım işinin bitiminde tanzim edilecektir.
"İdare" "Yüklenicinin" sorumluluklarını yerine getirmemesi halinde "Sözleşmeyi" tek taraflı olarak feshedebilir. "Yüklenicinin" kesin teminatı gelir kaydedilir ve bu durumda idare başka bir "Yüklenici" ile yeniden sözleşme yapabilir.
e) Yüklenici firma klima santrallerinin arıza durumunda ya da periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini hastane idaresine firmalarının açık adres ya da kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle bildireceklerdir.
f) Klima santrallerinin bakımları mevsim durumlarına göre (yaz ve kış mevsimi başlangıcında) idare tarafından belirlenecek tarihlerde yapılacaktır.
g) Arızalı parçaların yerinde tamir edilmesi. Yerinde tamiri mümkün değilse tüm nakliye ücretleri firmaya ait olacaktır.
h) Klima santrallerinin bakım onarım ya da parça değişiminde doğacak kayıp ve zararlar firmaya ait olacaktır.
I) Sonradan doldurularak gönderilen bakım çek listeleri kabul edilmeyecektir.
i) Yüklenici Firma, kurumun yedek parça teminini bildirmesini takip eden en geç bir (1) işgünü içinde yedek parçaları değiştirecektir.
j) Değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine teslim edilecektir, k) Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dâhilinde müdahale edecektir.
I) Temin edilen parça ve sarf malzemeler firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.
m) Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Değişmesi
gereken parça ve sarf malzemeler idare tarafından satın alınacaktır.
n) Firma tarafından arızalı olduğu tespit edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin uğradığı zararı hak edişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.
o) Hakediş ödemeleri her bakım döneminin sonunda düzenlenecek olup, son hak ediş sözleşme sonunda düzenlenecektir.
MADDE 3: "Yüklenici" firmadan istenen belgeler
1. Yüklenici firma üretici firması tarafından verilen yetki belgesinin noter onaylı nüshalarını teklifiyle birlikte sunacaktır.
2. Bakımcı firma olduğuna dair belgeler.
3. Klima santrallerinin hertürlü bakımını ve arızasını giderecek taahhütname.
4. Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet işleri genel Şartnamesinde ve İhale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.
5. Belirlenen bakım takvimi dışında oluşacak arıza durumunda hastane telefon veya faksla arızayı bildirecek, firma elemanlarının kuruma gelmeleri il içi sek& (8) saat il dışı ise yirmi dört (24) saattir. Bu süre iklim şartlarının normal olması durumraj^ geçerlidir. İklim ve yol durumunun uygun olmadığı durumlarda arızaya 48 saat içeriste^mlj^fraj^etmek zorundadır. Arızanın acili yetine hastane idare^fSsğtiik İebJS^öpımlua^âhazjîlMa^ı birim_sorumlusu) karar verir.
TC
SAĞLIK BAKANLIĞI
SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
BRÜLÖR BAKIM-ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ
Madde 1- İşin tanımı: Yüksek İhtisas Ana Binaya ait Altı (6) adet GÖKÇE CUENOD MODEL BRÜLÖR, KVC Bloğuna ait bir (3) adet Ecostar marka Brülör, Dörtçelik Akıl Ruh Sağlığı Hastanesine ait 3 adet 1861 kw, 2 adet 211 kw ve Nilüfer ek binaya ait 2 adet Lamborghini marka 582 kw cihazlarının 01.01.2019-31.12.2019 tarihleri arası parça hariç toplam 3 defa periyodik bakım, onarım ve kontrollerinin yaptırılması ve 16 adet sıcak su kazanının basınçlı kap testinin yaptırılması ile ilgili hizmetlerinin sağlanmasıdır.
Marka |
Sistem/Cihaz |
Miktar |
Dönem |
Gökçe,Ecostar,Lamborghini |
Brülör |
16 |
3 |
Madde 2- İşin Kapsamı; Cihazlarda meydana gelebilecek arızalan önlemek, Cihazlarda herhangi bir hatanın ortaya çıkması ihtimalini azaltmak, cihazın ömrünü uzatmak ve daim verimli çalışmasını sağlamak amacıyla önceden belirlenmiş aralıklarla periyodik olarak yapılan hertürlü müdahale ve kontrolleri yapılacaktır.
Madde:3- Genel ve periyodik bakımın kapsamı
• Yukarıdaki maddelerde belirtilen koruyucu, düzeltici bakım işleri belirtilen zamanlarda hastane teknik elemanları gözetiminde ve istekleri doğrultusunda yapılacaktır. Bakımı yapılan brülörler ile ilgili düzenlenecek olan 3 nüshalı formun 1 nüshası ilgili birimde bırakılacak, 1 nüshası firma kendisine alacak, diğer nüshası ise fatura ekinde satın alma birimine bırakılacaktır.
• Servis sonrası düzenlenecek olan TEKNİK SERVİS raporu ve CHEK-LİST bakım sonrası hastane teknik elemanlarınca onaylanması sağlanacaktır.
• Arızaya müdahale: Cihazlar için bakım sözleşmesi yapılacak olan firma idare tarafından kendisine çağrı gelir gelmez en geç 2 (iki) saat içerisinde söz konusu arızaya müdahale edecektir. Parça gerekmemesi durumunda en geç 8 (sekiz) saat içerisinde arıza giderilecektir. Parça gereken durumlarda ise parça temin süresi, kara ve hava ulaşımının normal koşullarda yapılamadığı ve gümrüklerin normal çalışmadığı haller dışında 24(yirmi dört) saati geçmeyecektir.
• Cihazların onarımmda kullanılacak olan her türlü parça malzemeler hastane tarafından temin edilir ve işi yüklenici firma tarafından ücretsiz takılır.
• Periyodik bakım öncesi hastane teknik sorumlularından randevu alınmalı ve bir program dâhilinde hizmet verilmelidir.
• Brülör bakımı 4 (dört) ayda bir, toplamda 3 (üç) defa olacaktır.
• Yüklenici firma cihaz başına göre fiyat belirleyecektir. Kurum herhangi bir nedenle
( Hek, arıza vs. ) cihazlardan bir veya birkaçım bakım dışında tutmak isterse, yüklenici firma yalnızca bakımım yaptığı cihazlar için ücret talep edecektir.
• Malzemenin hastane tarafından temininin yapılması sırasında firma her parça için mutlaka fiyat teklifi verecektir. Firma parçaları temin edebileceğine dair yazılı bir taahhüt de bulunmalıdır.
• Firma sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi teslim edecek ve yıl boyunca fiyatlandırma bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır.
• Firma yangın yönetmeliği doğalgaz kullanım esasları kapsamında "Bina içi tesisatların, gaz kesme tüketim cihazlarının ve bacaların periyodik kontrol ve bakımları yetkili servislere yaptırılmalıdır." Maddesine istinaden g ' " ' trol ve
|
Firma hastane bünyesinde bulunan 16 adet sıcak su kazanının basınçlı kap testini
ilgili Türkak tarafından akredite kuruluşa yaptıracak ve ilgili muayene ücreti firma tarafından karşılanacaktır. Testten geçmemesi durumunda revizyon için gerekli malzemeler hastane tarafından karşılandıktan sonra tekrar test için firma ilgili muayene kuruluşunu davet edecektir ve test sonuçlarının bîr nüshası hastane idaresine verilecektir.
• Firma tarafından arızalı olduğu tespit edilen parçanın alımı gerçekleşip montajı yapıldığında yanlış arıza tespiti sonucunda idarenin uğradığı zararı hak edişten kesilmek suretiyle giderilecektir. Hakediş miktarının yetersiz gelmesi durumunda firmadan tazmin edilir.
• Hakediş ödemeleri her bakım döneminin sonunda düzenlenecek olup, son hak ediş sözleşme sonunda düzenlenecektir.
Brülör bakımlarında yapılması gereken işlemler
1) Ateş!eme elektrotları temizlik kontrol ve ayar.
2) UV dedektörü temizlik ve kontrol.
3) Hava fanı temizlik ve balans kontrolü.
4) Hava klapelerinin temizlik ve ayar kontrolü.
5) Servo motor kontrol ve ayar.
6) Kumanda rölesi kontrol ve fonksiyon testleri.
7) Gaz filtresi kontrol temizlik.
8) PiIot ateşleme sistemi kontrolü.
9) Bağlantı klemenslerinin gevşekliklerinin giderilmesi.
MADDE 4: "Yüklenici” firmadan istenen belgeler
Madde:4-1.Firma teknik şartnameye uyacağına dair taahhütnameyi (teknik şartname uygunluk belgesi) idareye verecektir.
Madde:4-2. Bakım anlaşmalı firmalar arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır.
Madde:4-3.Yedek parça fiyat listesi (2019 yılı için)
Madde:4-4.Yüklenici firma hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|