• İhale No
    2017/207188
  • İhale Adı
    KLOR DOZAJ POMPASI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Elektrik, Elektromekanik İşleri Donanım, Yapım ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    26 Mayıs 2017 10:00
  • İdare
    Balıkesir Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü Ticaret İşleri Dairesi Başkanlığı - BASKİ
  • İhale İli
    Balıkesir
  • İşin İli
    Balıkesir
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    03 Mayıs 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

KLOR DOZAJ POMPASI SATIN ALINACAKTIR

BALIKESİR SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

Balıkesir İli Genelinde İçmesuyu Dezenfeksiyonu İçin Kullanılacak Klor Dozaj Pompası Alımı İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/207188
1-İdarenin
a) Adresi : Akıncılar Mahallesi Cumalı Caddesi No:2/1 10100 Merkez KARESİ/BALIKESİR
b) Telefon ve faks numarası : 0266 202 1010 - 0266 241 7473
c) Elektronik Posta Adresi : baski@balikesir-baski.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 320 Adet muhtelif sıvı klor dozaj pompası ve birlikte çalışacağı ekipmanın alımı, montajı ve çalışır halde teslimi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Balıkesir İli Muhtelif İlçelerdeki İçmesuyu Depoları ve Terfi merkezlerine Montajı Yapılarak Uygun miktarda klorlama yapar vaziyette çalıştırılacak ve teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : İşe başlama tarihinden itibaren 45 takvim günü içinde teslimat ve montaj işleri tamamlanacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Akıncılar Mahallesi Cumalı Caddesi No:2/1 Karesi/BALIKESİR
b) Tarihi ve saati : 26.05.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) İmalatçıya ait Sanayi Sicil Belgesi,

b) İmalatçının üyesi olduğu meslek odası tarafından imalatçı adına düzenlenen Kapasite Raporu,

c) İmalatçının kayıtlı olduğu meslek odası tarafından imalatçı adına düzenlenen İmalat Yeterlilik Belgesi,

ç) İmalatçının kayıtlı olduğu meslek odası tarafından imalatçı adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,

d) İmalatçının alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.

4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:

Teknik Şartnamede belirtilen TÜV, CE, TSE, ve ISO belgeleri

4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Yüklenici, alım konusu mala ilişkin bakım talimatları, bakım prosedürleri, yeni parçaların montajı için gerekli montaj bilgilerin içeren teknik kılavuzları ve /veya kullanıcı kılavuzunu idareye sunmak zorundadır. Yüklenici alım konusu mala ilişkin teknik şartnamede istenen özellikleri katalogda belirtip teklifleri ile birlikte sunmak zorundadır.  Yüklenici alım konusu malın teknik kılavuz ve kullanıcı kılavuzlarının orijinal dili dışında Türkçe iki kopyasını vermek zorundadır. Bu evrakların yanında dozaj pompasına ait elektronik kartın açık devre şemasının mal tesliminde teslim etmelidir.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Klor dozaj pompası alım veya montaj işi.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Doküman bedeli BASKİ Genel Müdürlüğünün Ziraat Bankası TR 1800 0100 2086 6874 8705 5081 IBAN no.lu hesabına yatırılarak Eski Kuyumcular Mahallesi Kızılay Caddesi No:9 Karesi/BALIKESİR alınabilir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Akıncılar Mahallesi Cumalı Caddesi No:2/1 Karesi/BALIKESİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
12 VDC Tam Otomatik Klor Dozaj Pompası Takım Halinde (Yedek Malzemeler Dahil) 320 adet