|
TEKLİF İSTEME FORMU |
Tarih |
: 21/09/2017 |
Teklif No |
: |
Siparişi Veren |
: BURSA İLİ KAMU HASTANELER BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ Sağlık Bilimleri Üniversitesi Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
Yetkili Adı Soyadı |
: Metin AKYÜZ (Satınalma Memuru ) |
Telefon |
: 0(224) 294 42 67 |
Faks |
: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- bursaeah1.dtemin@saglik.gov.tr |
Tedarikçi Firma |
: |
Firma Tel & Faks & E Posta |
: |
Yetkili Adı Soyadı |
: |
Sayın ………………………………………………………………………………………………………………. Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim. |
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
|
1 |
|
KOLONOSKOPİ CİHAZI ONARIM İŞİ |
1 |
ADET |
|
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
: |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
: Faturaların Kurumumuza Giriş Tarihine Göre Genel Sekreterlik Muhasebe Birimi ve /veya Bursa Defterdarlık Muhasebe Müdürlüğünce sırayla ödeme yapılacaktır. |
|
NAKLİYE |
||
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
|
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
|
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 25/09/2017 tarihi, saat 12:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
|
MAL TESLİM TARİHİ |
: |
|
NOT |
: |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
||
Teknik Şartname Ektedir! |
||
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
Metin AKYÜZ Satınalma Memuru |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
/ ■?) T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
Bursa İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği
Yüksek ihtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
KOLONOSKOPİ CİHAZI ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Pentax marka EC-3890LK model Kolonoskopi cihazının onarımı ve bakımı yapılan yerlerinden yaşanacak her hangi bir soruna karşı bir yıl garantili olmalıdır.
2. Kolonoskopi onarımı ve balamı yapılan yerlerine ilişkin, ayrı ayrı detaylı servis raporu yazılması gerekmektedir.
3. Kolonoskopi üzerlerinde bulunan marka model ve seri numarası gibi yazıların yapılan işlemler sonucu silinmemesi gerekmektedir.
4. Onarımı yapılan Kolonosl apinin kuruma kargo ile teslim edilmesi durumunda kargodan kaynaklanabilece k sorunlar yüklenici firmaya aittir.
5. Fatura teknik servisimiz: gönderilmemelidir ilgili birim olan muayene komisyonuna yollanmalıdır Kolonoskopi ile birlikte gönderilen fatura teslim alınmayacak geri yollanacaktır.
6. Onarımı yapılan Kolonoskopinin, Klinik Mühendislik ve kullanılan birimin onayı alındıktan sonra uygunluğu verilecektir.
7. Onarım işlemi sonucunda çıkan parçalar birimimize teslim edilmelidir.
8. Belirtilen maddelerin yerine getirilmemesi durumunda, cihazın arızasınm giderildiğine dair muayene kabul komisyon biriminde uygunluğu verilmeyecektir.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|