![]()
|
||||||||||||||||||||
SAĞLIK BAKANLIĞI | ||||||||||||||||||||
Prof. Dr. Türkan AKYOL Göğüs Hastalıkları Hastanesi | ||||||||||||||||||||
FİYAT TEKLİFİ İSTEME FORMU | ||||||||||||||||||||
TARİH: | 13.12.2018 | |||||||||||||||||||
Siparişi Veren | Prof. Dr. Türkan AKYOL Göğüs Hastalıkları Hastanesi | |||||||||||||||||||
Yetkili Adı Soyadı | Mustafa Emre ACARER | |||||||||||||||||||
Telefon | 0224 368 34 50 -137 (Satın Alma) | |||||||||||||||||||
Faks | 0224 368 34 58 (Satın Alma) | |||||||||||||||||||
Tedarikçi Firma | ||||||||||||||||||||
Firma Tel & Faks & E Posta | brstakyolghh.salma@saglik.gov.tr | |||||||||||||||||||
NOT=DAHA AÇIKLAYICI BİLGİ İÇİN TEKNİSYEN ODASINI ARAYABİLİRSİNİZ. TEL:368 34 50 TEKNİSYEN DAHİLİ:170-144 | ||||||||||||||||||||
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim. | ||||||||||||||||||||
Sıra | Marka / Model | Malzemenin Adı | Miktar | Birim | Birim Fiyat | Toplam Fiyat | Teslim Tarihi | |||||||||||||
1 | 01.01.2019-31.12.2019 TARİHLERİ ARASINDA A VE B BLOK KOMPANZASYON PANOLARI YILLIK BAKIM VE ONARIMI (YILDA 12 DEFA) | 2 | ADET | |||||||||||||||||
Toplam Fiyat : | ||||||||||||||||||||
Teklifin Geçerlilik Süresi | ||||||||||||||||||||
Ödeme Şekli (Vade) | Faturaların kurumumuza giriş tarihine göre Genel Sekreterlik Muhasebe Birimi tarafından sırayla ödeme yapılacaktır. | |||||||||||||||||||
Nakliye | Yükleniciye aittir. | |||||||||||||||||||
Ambalaj Şekli | Yükleniciye aittir. | |||||||||||||||||||
Sevk Adresi | Ertuğrulgazi Mh.Okul Sk.No:4 Yıldırım/BURSA | |||||||||||||||||||
Diğer İstekler / Şartlar | Teklifler 21/12/2018 tarihi , saat 15:00 kadar verilmiş olamlıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR. |
|||||||||||||||||||
Mal Teslim Tarihi | ||||||||||||||||||||
Not | ||||||||||||||||||||
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ | ||||||||||||||||||||
TEKNİK ŞARTNAME EKTEDİR | ||||||||||||||||||||
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ. | ||||||||||||||||||||
Teklif İsteyen Görevli (İsim, İmza, Kaşe) | Tedarikçi Firma Onayı (İsim, İmza, Kaşe) | |||||||||||||||||||
Hüseyin TÜRKOĞLU (Satınalma Memuru) | ||||||||||||||||||||
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma servisi tarafından doldurulacaktır.) |
|
Uygun | ||||||||||||||||||
|
Uygun Değil | |||||||||||||||||||
T.C.
BURSA VALİLİĞİ İl Sağlık Müdürlüğü Prof.Dr.Türkan AKYOL Göğüs Hastalıkları Hastanesi
KOMPANZASYON PANOLARI BAKİM-ONARIİVI TEKNİK ŞARTNAMESİ
Konu: Prof. Dr. Türkan AKYOL Göğüs Hastalıkları Hastanesinde toplam 2 adet kompanzasyon sisteminin 01.01.2019 tarihinde başlamak şartı ile 31.12.2019 tarihine kadar aylık bakım, onarım işlerinin yapılması ve sistemlerinin aktif, çalışır vaziyette hizmet vermesinin sağlanmasıdır.
Yapılacak işler;
Bütün merkezlerde ki kompanzasyon panolarının aşağıda belirtilen şekilde haftalık olarak gerekli kontrolleri yapılacaktır.
1- Bütün merkezlerdeki akım, gerilim ölçümleri ve sayaç durumları kapasite durumlarına göre her^ay (aktif, reaktif, kapasitif ve endüktif değerler kontrol edilerek tolerans değerlerTsuıııiarı içerisinde olması sağlanacaktır.), yapılan bu kontroller rapor cdilccck ve sonuçlar idareye rapor halinde verilecektir.
2- Kontroller esnasında sistemde arızalı olduğu tespit edilen herhangi bir parça yenisi ile derhal değiştirilerek sistemin sağlıklı hizmet vermesi sağlanacak, arızalanan parçanın arıza nedeni araştırılacak ve rapor halinde iadeye bilgi verilecektir.
3- Kompanzasyon panolarının üzerinde bulunan tüm ekipman bağlantıları kontrol edilecek gerekli olan durumlarda müdahale cdilcccktir.
4- Kompanzasyon panolarının fiziki durumları kontrol edilerek gerekli durumlarda görüş ve öneriler rapor halinde idareye sunulacaktır. Her ay panolar temizlenecektir.
5- Kompanzasyon panolarında ki elektrik dayanımları kontrol edilecek, harmonik değerler ölçümleri yapılacak düzenli olarak bir çizelge halinde yazılacaktır.
6- Yüklenici düzenli olarak her ay kuruma gelen elektrik tüketim faturalarının birer fotokopisini idareden belge karşılığı teslim alacak, aktif, reaktif, endüktif ve kapasitif değerlerin kontrollerini yaparak aktif tüketim dışında yasal sınırları aşan tüketim bedelleri varsa nedeni araştırılacak ve gereği yapılacaktır.
7- Enerji verimliliği çerçevesinde tüm merkezlerde ki tüketimler düzenli olarak takip edilecek, varsa yük artışları idareye bildirecek, yük artışları mevcut kompanzasyon sistemlerinin kapasitesi üzerine çıkış gösteriyorsa idareye derhal yazılı rapor verilerek ek sistemler yapılması sağlanacaktır.
8- Her iki hizmet binasında bulunan panoların iç mekanik temizliği ve ortam temizliği yapılacaktır
GENEL HUSUSLAR:
1- Yüklenici talep edilen bakım, onarım işi ile ilgili olarak alanında uzman kişilerle hizmet vereceğini muayene kabul komisyonuna taalıhüt edecektir.
Nlur?t *vy!LDIZ
Tekni. '• Mühendislik Hem et Bto<<îâorum1usu
2- Yüklenici sözleşme başlangıç tarihinden itibaren kompanzasyon panolarında mesai saatler: içinde ve dışında hafta sonu tatilleri, resmi ve dini bayram tatillerinde oluşacak her türlü arızaya 24 saat uzman ekiplerle ilk müdahaleyi azami 2 saat içerisinde yapacaktır. İlk müdahale sonrasında sistemde onarılması veya değiştirilmesi gereken parçalar en geç l gün içerisinde yapılacaktır.
3- Yüklenici arıza giderme işlerini zamanında yapmazsa ya da yazılı veya e-ileti, telefon, faks ile bildirim yapıldığı halde malzeme kusurlarını gidermezse, Prof. Dr. Türkan AKYOL Göğüs Hastalıkları Hastanesi giderleri yükleniciye ait olmak üzere kusuru gidermek için gerekli işlemleri yapacaktır. Prof. Dr. Türkan AKYOL Göğüs Hastalıkları Hastanesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü söz konusu giderleri. Yüklenicinin varsa hak edişlerinden ya da kesin teminatından tahsil edecektir.
4- Prof. Dr. Türkan AKYOL Göğüs Hastalıkları Hastanesinin elektrik dağıtım firması veya kullanıcılara karşı ceza ödemesi veya reaktif, kapasitif enerji bedeli tahakkuk etmesi durumunda bu ceza Yüklenici’nin hak ediş veya kesin teminatından tahsil edilecektir. Bu zarar ve ziyan genel hükümlere göre Yükleniciye ikmal ve tazmin ettirileceği gibi bu Yüklenici hakkında 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kurumu’nun 27. Maddesi hükümleri de uygulanır.
5- Bakım süresi içerisinde gerekli olacak yedek parça ve malzeme Yüklenici tarafından temin edilecek ve idare’ ye fatura edilecektir. İdarc’nin düzenlenen fatura üzerinde piyasa araştırması yapma hakkı saklıdır. Kullanılacak yedek parça ve malzemeler uluslararası standartlara uygun ve iki yıl yüklenici firma garantisi altında olacaktır.
6- Tüm bakım, onarım işleri hastanemiz Teknik servis elemanları denetim ve gözetiminde yapılacaktır.
7- Kompanzasyon panolarıyla ilgili gerekli eğitimler (aktif, reaktif takibi vs.) firma tarafından hastanemiz teknik servis personeline verilerek eğilim formu düzenlenecektir.
8- Firma hiçbir ihtar ve ikaza gerek kalmaksızın çalışma anında gerekli olan tüm emniyet tedbirlerini zamanında almak, kazalardan korunma usul ve çarelerini personeline öğretmek ve uygulamakla yükümlüdür. Bu itibarla taahhüdün yanında gerek ihmal dikkatsizlik ve tedbirsizlikte, gerekse ehliyetsiz personel çalıştırmaktan veya herhangi sebeple vuku bulacak kazalardan firma sorumludur. Yüklenici, İş Kanunu’nun iş sağlığı ve iş güvenliği hükümlerine göre personelin sağlığını korumak üzere her türlü sağlık ve emniyet tedbirlerini alacak ve tehlikeli koşullarda çalışılmasına izin vermeyecektir. Yüklenici iş ve işçi sağlığı ile ilgili mevzuat ve hükümleri yerine getirmekle yükümlüdür.
9- Herhangi bir arıza ve bakını nedeniyle sözleşmede yer alan cihazlardan birinde çalışılmayan sürenin sözleşme süresi boyunca %95 up-time süresini ihlal etmemesi gerekir. Hastanemizde kullanılan cihazlar yer itibariyle kullanım saatleri farklılık gösterebilmektedir. Bunlar; (A,B,C\D olarak sınıflandırılmıştır.) .Bu süreler aşağıda formülize edilmiştir.
Cihaz 365 gün ve 24 saat üzerinden çalışıyorsa; Çalışma süresi(%95 up-time süresi) =365x 24 saat x 0,95 (A)
Cihaz yıllık resmi iş günü üzerinden çalışıyorsa; Çalışma siiresi(%95 up-time süresi) =Yıllık
|
Cihaz yıllık resmi iş günü üzerinden saat 22:00 ‘ya kadar çalışıyorsa; Çalışma süresi(%95 up- timc süresi) = Yıllık resmi iş günü x 14 saat x 0,95 (C)
Cilıaz yıllık resmi iş günü üzerinden saat 23:00 *ya kadar çalışıyorsa; Çalışma sürcsi(%95 up- time süresi) = Yıllık resmi iş günü xl5 saat x 0,95 (D) olarak hesaplanır.
Ayrıca firma tarafından sözleşme kapsamındaki cihaz için yıllık % 95 up-time garantisi verilecektir. Arızalı süre % 5 dovvıı time (arızada kalma) süresini geçerse aşılan her işgünü için sözleşme süresine 2 (iki) gün eklenecektir
Madde : 10- Hastanemiz olası kapanma durumunda sözleşme tek taraflı olarak feshedilecektir.Yükleneci firma bu durumda herhangi bir hak talebinde bulunmayacaktır.
|
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|