KÖMÜR SATIN ALINCAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı B it lis İl Sa ğ lı k M üdürlüğ ü
Müdürlüğümüze Bağlı Hastanelerin 2011-2012 Yılı Yakacak 810 Ton Kömür Toplu Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/147323
1-İda re nin
a) Adresi : Hüsrevpasa Mahallesı Ahmet Eren Bulvarı 1208 Sok. 11 13000
Bitlis Merkez Bitlis
b) Telefon ve faks numarası : 4342286300 - 4342286307
c) Elektronik Posta Adresi : bitlis@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Bitlis Devlet Hastanesi (112 Acil Komuta Merkezi) Tatvan Devlet Hastanesi (Ana Bina Ve Ek Binalar) Mutki Devlet Hastanesi Adilcevaz Devlet Hastanesi Güroymak Devlet Hastanesi (İlgili Hastanelerin Depolarına Veya İdarelerin Belirleyeceği Kurum Depolarına Teslimat Yapılacaktır.)
c) Teslim tarihi : Sözleşme İmzalanmasına Müteakiben 5(Beş) Gün İçerisinde İşe Başlanacak Olup Yüklenici / Yükleniciler Uhdesinde Kalan Ürünlerini Partiler Halinde Teslim Edilecektir. Hastanemizin İhtiyaç Ve Talepleri Göz Önüne Alınarak Hastane Deposu Tarafından Tel Ve/Veya Fax Yoluyla Sipariş Verilecektir. Yüklenici Sözleşme Kapsamındaki Ürünlerden İstenilen Miktarları Sipariş Tarihinden İtibaren 10 (On) Takvim Günü İçinde Teslim Edecektir. Sözleşme Kapsamında Teslim Edilecek Malzemeler Her Hastanenin Kendi Bünyesinde Oluşturacağı Muayene Kabul Komisyonu Gözetiminde İdarelerin Belirleyeceği Yer Veya Hastane Deposuna Teslim Edilecektir. Teslim Tarihi Ve Saati En Az Bir Gün Öncesinden Kurum Yetkililerine Bildirilecek, Mesai Saatleri Dışında Ve Tatil Günlerinde Teslimat Yapılmayacaktır. Kargo Aracılığıyla Mal Teslimi Kesinlikle Yapılmayacaktır. İdarenin Muayene Kabul Komisyonuna Kabul Tutanağına Uygun Fatura Kesilecektir. Muayene Kabul Komisyon Tutanağı İle Örtüşmeyen Faturalar Kabul Edilmeyecektir. Böyle Durumlarda İdarenin Muayene Kabul Komisyon Tutanağı Esas Alınacaktır. Bizzat Firma Tarafından Teslimi Yapılan Kömürün Boşaltılması Ve Depolara Kadar Nakli Yükleniciye Aittir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Bitlis İl Sağlık Müdürlüğü Merkezi Satınalma Birimi (Hüsrevpasa
Mahallesı Ahmet Eren Bulvarı 1208 Sok. 11 13000 Bitlis Merkez)
b) Tarihi ve saati : 17.10.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Katılımcı firma 2011-2012 yılı için TC Bitlis Valiliği Çevre Ve Orman Müdürlüğünden Alınmış Bitlis İl Ve İlçesinde Geçerli Olmak Üzere Kömür Satış İzin belgesi ( aslı veya noter tasdikli sureti) ihale dosyasında olacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 10 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
1. İstekli adına düzenlenen sanayi Sicil Belgesi
2. İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu
3. İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlilik Belgesi
4. İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenmiş ve teklif etmiş olduğu mal /
mallara ait Yerli Malı Belgesi
5. Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu Veya Özel Sektörde Gerçekleştirilmiş Olan Her Türlü Yakacak Kömür Alımı İşi Benzer İş Olarak
Kabul Edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Bitlis İl Sağlık Müdürlüğü
Merkezi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 150 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Bitlis İli Sağlık Kurumları 1 Nolu Döner Sermaye Saymanlık Müdürlüğüne Ait Ziraat Bankası Bitlis Şubesinin Tr580001000093138016945001 Nolu Hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bitlis İl Sağlık Müdürlüğü Merkezi Satınalma Birimi (Hüsrevpasa
Mahallesı Ahmet Eren Bulvarı 1208 Sok. 11 13000 Bitlis Merkez) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
PORTAKAL TİPİ KÖMÜR | 560,000 | TON |
FINDIK TİPİ KÖMÜR | 250,000 | TON |