• İhale No
    2017/239642
  • İhale Adı
    KONTAKSIZ ELEKTRONİK KARTLI ÖN ÖDEMELİ SU SAYACI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    09 Haziran 2017 09:00
  • İdare
    ARMUTLU BELEDİYESİ Fen İşleri Müdürlüğü
  • İhale İli
    Yalova
  • İşin İli
    Yalova
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    18 Mayıs 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

KONTAKSIZ ELEKTRONİK KARTLI ÖN ÖDEMELİ SU SAYACI SATIN ALINACAKTIR

ARMUTLU BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

KONTAKSIZ ELEKTRONİK KARTLI ÖN ÖDEMELİ SU SAYACI ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/239642
1-İdarenin
a) Adresi : Karşıyaka Mah. Armutlu Meydanı No:1 77500 ARMUTLU/YALOVA
b) Telefon ve faks numarası : 2265314205 - 2265310818
c) Elektronik Posta Adresi : armutlufen@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 3000 Adet KONTAKSIZ ELEKTRONİK KARTLI ÖN ÖDEMELİ SU SAYACI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Armutlu Belediyesi - Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra ihtiyaca binaen sipariş tarihinden itibaren 5 (beş) işgünü içerisinde peyder pey 31.12.2017 tarihine kadar


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Karşıyaka Mah. Armutlu Meydanı No:1 Armutlu/YALOVA
b) Tarihi ve saati : 09.06.2017 - 09:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

İhale konusu mala ilişkin olarak imalatçı firmanın Sanayi ve Ticaret Bakanlığından veya uluslararası onay kuruluşlarından alınmış 2004/22/AT Tip Onay belgesi  ve Kalite Yönetim Sistem Belgesi.

Ihale konusu mala ilişkin TSE’den veya Uluslararası akreditasyon kurumlarından alınmış EN14154-1 Standardına Uygunluk Belgesi

İhale konusu mala ilişkin olarak imalatçı firmanın ISO 9001-2000 Kalite Yönetim Sistem belgesine sahip olması zorunludur.

Sistem içerisinde kullanılan akıllı kartlar ISO 14443 Standardına uygun, kontaksız yapıda olacaktır. Akıllı kartlarda, Kent Kart uygulamalarında kullanılabilecek miktarda boş hafıza bulunmalıdır.

İsteklilerin, TURKAK veya Uluslar arası akredite edilmiş bir kuruluştan alınmış “ TS EN17025 Laboratuar Yeterlilik Belgesi” ne sahip olması zorunludur.

 


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi
b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu
c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalata Yeterlik Belgesi
ç) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday ve istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi
d) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.

 

 

4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Sayaçların, takıldıkları tarihten başlamak üzere garanti süresi asgari 3 yıldır.

Firmalar garanti süresi ile birlikte 10 yıl süreli parça temini konusunda taahhüt vereceklerdir.

Yüklenici kredi satışı için gerekli olan tüm donanımları çalışır vaziyette teslim edip eğitimini verecektir. Teklif ettiği sistemler ve yazılımlarla ilgili olarak İdare tarafından belirlenecek olan elemanlara kendi tesislerinde veya İdare bünyesinde teorik ve uygulamalı eğitim verecektir. Ön Ödemeli sayaç ve abone yönetim sistemi kullanımı, tamir-bakımı, abone yönetim yazılımı, akıllı kart hazırlama ve kredi satış işlemleri, el terminali kullanımı verilecek eğitimin ana konu başlıklarıdır.

4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:

İhale konusu mala ilişkin olarak imalatçı firmanın Sanayi ve Ticaret Bakanlığından veya uluslararası onay kuruluşlarından alınmış 2004/22/AT Tip Onay belgesi  ve Kalite Yönetim Sistem Belgesi.

Ihale konusu mala ilişkin TSE’den veya Uluslararası akreditasyon kurumlarından alınmış EN14154-1 Standardına Uygunluk Belgesi

İhale konusu mala ilişkin olarak imalatçı firmanın ISO 9001-2000 Kalite Yönetim Sistem belgesine sahip olması zorunludur.

Sistem içerisinde kullanılan akıllı kartlar ISO 14443 Standardına uygun, kontaksız yapıda olacaktır. Akıllı kartlarda, Kent Kart uygulamalarında kullanılabilecek miktarda boş hafıza bulunmalıdır.

İsteklilerin, TURKAK veya Uluslar arası akredite edilmiş bir kuruluştan alınmış “ TS EN17025 Laboratuar Yeterlilik Belgesi” ne sahip olması zorunludur.

4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Yüklenici su sayaçlarının katalog ve fotoğraflarını ihale dosyasında bulunması gerekmektedir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 300 TRY (Türk Lirası) karşılığı Armutlu Belediyesi Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Armutlu Belediyesi - Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (otuz) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
KONTAKSIZ ELEKTRONİK KARTLI ÖN ÖDEMELİ SU SAYACI ALIMI 3.000 adet