• İhale No
    2011/48709
  • İhale Adı
    KONTAKSIZ ÖN ÖDEMELİ ELEKTRONİK KARTLI SU SAYACI ALIMI MAL ALIM İŞİ
  • Sektör
    Elektronik Cihazlar ve Takip-Tanıma Sistemleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Nisan 2011 10:30
  • İdare
    ATÇA BELEDİYESİ
  • İhale İli
    Aydın
  • İşin İli
    Aydın
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KONTAKSIZ ÖN ÖDEMELİ ELEKTRONİK KARTLI SU SAYACI ALIMI MAL ALIM İŞİ
ATÇA BELEDİYESİ

KONTAKSIZ ÖN ÖDEMELİ ELEKTRONİK KARTLI SU SAYACI ALIMI MAL ALIM İŞİ
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/48709
1-İdarenin
a) Adresi:ÇELEBIOGLU MAHALLESI PARK MEYDANI 1 09650 SULTANHİSAR AYDIN
b) Telefon ve faks numarası:2563563295 - 2563564779
c) Elektronik Posta Adresi:atca@atca.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:ATÇA BELEDİYESİ
c) Teslim tarihi:SÖZLEŞME TARİHİ İTİBARİ İLE 15 GÜN SÜRE İÇERİSİNDE GERÇEKLEŞTİRİLECEKTİR.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:ATÇA BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
b) Tarihi ve saati:13.04.2011 - 10:30

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


a) İhale konusu mala ilişkin olarak imalatçı firmanın Sanayi ve Ticaret Bakanlığı’ndan alınmış Ulusal Tip Onay Belgesi veya AT Tip Onay Belgesi bulunması zorunludur.





b) İhale konusu mala ilişkin olarak imalatçı firmanın ISO 9001- Kalite Yönetim Sistem belgesine sahip olması zorunludur.





c) Sistem içerisinde kullanılan akıllı kartlar ISO 14443 Standardına uygun, kontaksız yapıda olacaktır. d) İsteklilerin, TURKAK veya Uluslar arası akredite edilmiş bir kuruluştan alınmış “ TS EN Standartlarında Laboratuar Yeterlilik Belgesi” ne sahip olması zorunludur.

 



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


a) İstekli imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) İstekli yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) İstekli Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.

 


4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


İstekli 3 ay içerisinde AYDIN İli sınırları içerisinde Sanayi ve Ticaret Bakanlığından onaylı Sayaç Test ve Ayar Bakım Laboratuarını oluşturacağına dair noterden onaylı taahhütname verecektir.

Garanti süresi içinde

a) Garanti kapsamı ve süreci içerisinde, alınacak olan mal ve hizmetlerde, meydana gelecek hata ve arızalar ücretsiz olarak yüklenici Firma tarafından giderilecektir.

Garanti süresi bitiminde

a) Alınacak mal ve hizmetlerde meydana gelecek hata ve arızalardan garanti kapsamında olanlar için ücret talep edilmeyecek olup, diğer durumlarda her yıl başı Sanayi ve Ticaret Bakanlığı’nca yayımlanan ölçü ve ölçü aletleri tamir ayar ücret tarifelerine uygun olarak ücretleri mukabilinde yüklenici tarafından yapılacaktır.



b) Sisteme müdahale etme yetkisi ATÇA Belediyesine ait olacak ve firma bu konudaki yeterli desteği Sözleşme Kapsamında sağlayacaktır.

 


4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:


a) İhale konusu mala ilişkin olarak imalatçı firmanın Sanayi ve Ticaret Bakanlığı’ndan alınmış Ulusal Tip Onay Belgesi veya AT Tip Onay Belgesi bulunması zorunludur.

b) İhale konusu mala ilişkin olarak imalatçı firmanın ISO 9001- Kalite Yönetim Sistem belgesine sahip olması zorunludur.

c) Sistem içerisinde kullanılan akıllı kartlar ISO 14443 Standardına uygun, kontaksız yapıda olacaktır.

d) İsteklilerin, TURKAK veya Uluslar arası akredite edilmiş bir kuruluştan alınmış “ TS EN Standartlarında Laboratuar Yeterlilik Belgesi” ne sahip olması zorunludur.

 


4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


TEKNİK ŞARTNAMEDE BELİRTİLEN AÇIKLAMA RAPORLARI VE TAAHHÜTNAMELER.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

250 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

ATÇA BELEDİYESİ MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri

zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
ATÇA BELEDİYESİ MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (ALTMIŞ) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
KONTAKSIZ ÖN ÖDEMELİ ELEKTRONİK KARTLI SU SAYACI 435,00 ADET