• İhale No
    2015/48838
  • İhale Adı
    KONTEYNIR,ATIK KOVALARI, POŞET TORBA, BİBERON SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
    Kent Mobilya ve Ekipmanları
    Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    29 Mayıs 2015 10:00
  • İdare
    İzmir Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    20 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

KONTEYNIR,ATIK KOVALARI, POŞET TORBA, BİBERON SATIN ALINACAKTIR

İZMİR TEPECİK EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

12 KALEM MUHTELİF (KONTEYNIR,ATIK KOVALARI, POŞET TORBA, BİBERON VB) MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/48838
1-İdarenin
a) Adresi : Güney Mah.1140/1 Sok.No:1 35100 YENİŞEHİR KONAK/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2324696969 - 2324572346
c) Elektronik Posta Adresi : khb35k.tepeciksatin@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 12 KALEM MUHTELİF (KONTEYNIR,ATIK KOVALARI, POŞET TORBA, BİBERON VB.) MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : HASTANEMİZ AYNİYAT TÜKETİM AMBARI
c) Teslim tarihleri : İhale kararının onaylanıp sözleşme yapılmasına müteakip yüklenici firma ilgili depodan depo görevlilerinin belirleyeceği miktarda siparişi alarak 10 [ON] gün içinde İlk teslimatı yapacaktır.[ilk teslimatta ayrıca sipariş verilmeyecek olup tüm sorumluluk yüklenici firmaya aittir.] İlk teslimattan sonra 31.12.2015 tarihine kadar peyderpey alınacak mallar ilgili ambarın siparişinden itibaren en geç 5 (beş) gün içerisinde teslim edilecektir.YÜKLENİCİ, MALZEME FATURALARINI 1 ASIL 2 SURET OLARAK DÜZENLEYECEKTİR. FATURALARIN ÜZERİNE HANGİ İHALEYE AİT OLDUĞU VE ULUSAL BİLGİ BANKASINCA ONAYLANMIŞ ÜRÜN KODU BELİRTİLECEKTİR. (İHALE NO.SU YAZILACAK) SÖZLEŞMENİN MALZEME LİSTESİNİN BULUNDUĞU SAYFALARININ FOTOKOPİSİNE KALAN MİKTAR BELİRTİLECEK. İMZA ATILIP KAŞELENECEK.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İzmir Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma Servisi 1145/8 Sokak Halkapınar Mah. No:20 K:5 Gıda Çarşısı Konak İZMİR
b) Tarihi ve saati : 29.05.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1-) istekliler, teklif edilen malzemelerin belirlenen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla tıbbi ve teknik özelliklerinin görülebileceği orijinal dokümanları veya fotokopilerini teklifle beraber vereceklerdir.
2-) İstekliler teklif edilen malzemelere ilişkin birer adet numuneyi ihale saatine kadar idareye teslim edeceklerdir. Numuneler için herhangi bir ücret talep edilmeyecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı İzmir Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma Servisi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İzmir Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma Servisi 1145/8 Sokak Halkapınar Mah. No:20 K:5 Gıda Çarşısı Konak İZMİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
KONTEYNIRUZUN 4 adet
KONTEYNIRSTANDART 463*238*125 15 adet
HASTA EL AYAK SABITLEME APARATI(PEDIATRIK) 1.000 adet
ATIKKOVASI 20LT. 3.000 adet
ATIKKUTUSU 60 LT 500 adet
ATIKKUTUSU 30 LT 500 adet
BIBERON150 ML. 500 adet
CERRAHIALET KONTEYNER KILIDI 2.000 adet
POŞETTORBA (BEYAZ )BÜYÜK BOY 1.000 kilogram
POŞETTORBA-BEYAZ ORTA BOY 1.000 kilogram
BULAŞIKDETERJANI TABLET 1.800 adet
TRAŞBIÇAĞI TEK KULLANIMLIK 5.000 adet