İhale Dosya Nu. | : | 2018-131 |
İşin Konusu / Malzeme Cinsi | : | KONTROL KALEMI 34500 V TEDARIKI MAL ALIMI |
İlan Kategorisi | : | ELEKTRIK VE ELEKTRONIK CIHAZLARI VE AKSAMI |
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı | : | 1 kalem malzeme |
İhtiyaç Sahibi Birlik | : | |
Ödemeyi Yapacak Saymanlık | : | |
Satın Alma Komisyonu Tel. | : | Tel:0 312 319 11 60 Fax:0 312 362 93 03DENIZ IKMAL K.LIGI ISLETME GRUP K.LIGI YETKILENDIRILMIS ALIM HEYETI |
Muayene Komisyonu | : | |
İşin Yapılacağı Şehir | : | ANKARAANKARA |
İhale Tarihi * | : | 23.10.2018 |
İhale Saati * | : | 14:00 |
İlan Edilme Tarihi * | : | 18.10.2018 |
İhale Türü | : | Mal AlımıDOGRUDAN TEMIN 22/D |
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler | : | |
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli | : | 0 |
İhale Bitti mi ? | : | Hayır Bitmedi |
İhale Kararı | : | |
SATES İh Kayıt Nu. | : | 131768 |
Teklif Mektubu | : | TEKLİF MEKTUBU MEVCUTTUR GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ |
1. DZ.IKMAL K.LIGI ISLETME GRUP KOMUTANLIGI/CEBECI'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 Sayılı Kanunun 22 nci maddesi (d) bendi kapsamında DOÄRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.
2. Bu alima iliskin sözlesme yapilacaktir. Dogrudan alim üzerinde kalan istekliden sözlesme imzalanmadan önce, dogrudan alim bedeli KDV hariç fiyati üzerinden hesaplanmak suretiyle % 6 oraninda kesin teminat, %0,948 oraninda Sözlesme Damga Vergisi alinacaktir.
3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede DZ.IKMAL K.ISLT.GRP.K.LIGI'nın düzenlediği ödeme evrakları ile MSB MERKEZ saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden (%0,948 damga vergisi, %6 Kesin Teminat, % 0,948 sozlesme damga vergisi) damga vergisi kesilecektir.
4. Ihtiyaç duyulan malzemelerin tümüne teklif verilecektir. Kismi teklifler kabul edilmeyecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.
5. Yüklenici, teslim ettiği malın 24 (YIRMI DÖRT) AY süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.
6. Malzemeler, DZ.IKMAL K.LIGI ISLETME GRUP KOMUTANLIGI/CEBECI'ınca siparişin verilmesini müteakip 30 (OTUZ) takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00âa kadar taahhüt edildiği şekilde DENIZ IKMAL KOMUTANLIGI TRANSIT DEPO AMIRLIGINE teslim edilecektir.
7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.
8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 23/10/2018 saat 14:00 âa kadar, faks yada kapalı zarf içinde DENIZ IKMAL KOMUTANLIGI ISLETME GRUP K.LIGI CEBECI/ANKARA ADRESINE teslim etmenizi rica ederim.
9. Malzemelerde aranacak özellikler :
1) Malzemelerin fiziki muayeneleri yapilacak, laboratuar ve kimyasal muayeneleri yapilmayacaktir.
2) Ürün/Ürünlere yönelik kalite belgesi olan mallar tercih edilecektir.
3) 2000,00 TL üzeri ödemelerde Vergi Borcu Olmadigina dair vadesi geçmis borç durumunu gösterir belge (15 gün süre ile geçerli) ödemeden önce idareye teslim edilecektir.
4) Malzemelerin fiziksel muayeneleri yapilacak olup, laboratuvar muayenesi yapilmayacaktir. Fiziksel Muayene; MSY 331-1 (C) TSK Mal Alimlari Denetim Muayene ve Kabul Islemleri Yönergesi esaslarina ve EK-B?de sunulan ihtiyaç listesindeki malzemenin teknik isteklerine göre yapilacaktir.(Teknik Isterler Idari Sartname Basligi Altinda Sayfaya Yüklenmistir.)
5. Bu alima iliskin sözlesme yapilacaktir. Dogrudan alim üzerinde kalan istekliden sözlesme imzalanmadan önce, dogrudan alim bedeli KDV hariç fiyati üzerinden hesaplanmak suretiyle % 6 oraninda kesin teminat alinacaktir
6. Bu alimda isin tamamina teklif verilecektir. Alim; idarece hazirlanmis cetvelde yer alan her bir is kaleminin miktari ile bu is kalemleri için yüklenici tarafindan teklif edilen birim fiyatlarin çarpimi sonucu bulunan en düsük toplam bedel üzerinden yapilacaktir.
7. Malzeme, alim ile ilgili kararin yükleniciye tebligini müteakip 30 (Otuz) takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile ugramasi halinde takip eden ilk is günü saat 16:00?a kadar taahhüt edildigi sekilde Deniz Ikmal K.ligi Isletme Grup K.ligi Cebeci / Ankara adresine teslim edilecektir. Kargo ile herhangi bir malzeme teslimi olmamaktadir.
8. Alim ile ilgili kararin yükleniciye teblig edildigi tarih siparis tarihi olarak kabul edilecektir. Kararin tebellüg edilmemesi ve/veya malzemeler teslim edilemedigi takdirde yüklenicinin verdigi teklif geçersiz sayilacaktir. Bu durumda geçerli olan diger teklifler en ekonomik tekliften baslayarak sirasiyla degerlendirmeye alinacaktir. Isteklilerin hiçbirinin taahhüdünü yerine getirmemesi durumunda alim iptal edilecektir.
9.Getirilen malin tamami muayenede uygun bulunmazsa; teslim süresi içerisinde (Verildiyse cezali süre eklenecektir) niteliklerine uygun bulunmayan malin yerine 1 (Bir) defaya mahsus yeni mal getirebilir. Yüklenicinin yeni mal getirebilecegi süre, niteliklerine uygun degildir raporunun sahsen veya posta veya teyidi alinmis belgegeçer ile teblig edildigi günden sonra kalan teslim süresi (Cezali süre dahil) kadardir.
10. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/bosaltma v.b.) yükleniciye aittir.
11. Gecikme cezasi olarak 10 (on) gün cezali süre verilmis olup, bu süreler dahilinde geçen her gün için sözlesme bedelinin 0,0005?i (onbindebes) oraninda günlük gecikme cezasi uygulanacaktir.
İMZA |
|
|
|
NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
NOT 2 : ANKARA DENIZ IKMAL GRUP KOMUTANLIGI tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz.
NOT 3 : E-posta adresimiz denik.ted@dzkk.tsk.tr , telefon numaramiz 312 3191160 , faks numaramiz 312 3629303
İlgili harcama talimatı no: 131
1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.
2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ | ||||||||
S.No | Stok No | Malzemenin/Hizmetin Cinsi ve Özellikleri |
Dağıtım Birimi | Miktarı | Teklif Edilen Birim Fiyat (TL) (K.D.V. hariç) |
KDV (%) |
ÖTV (%) |
Tutar (TL) (K.D.V. hariç) |
1 | DA0202791 | KALEM KONTROL 34500 V | AD | 10 | ||||
TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç) |
TEKLİF TARİHİ |
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI | VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU | TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|