• İhale No
    1266073
  • İhale Adı
    KONYA İL J.K.LIĞI ENVANTERİNDE BULUNAN (4) ADET KÖPEĞİN MUAYENE, AŞI VE TEDAVİ İ
  • Sektör
    Sağlık Hizmetleri, Veterinerlik, Sosyal Hizmetler
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    14 Şubat 2017 10:00
  • İdare
    Konya İl Jandarma Komutanlığı
  • İhale İli
    Konya
  • İşin İli
    Konya
  • Yayın Tarihi
    13 Şubat 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

DETAY Cuma 10.Şubat.2017
KAYIT SIRA NUMARASI 
74222
İŞİN TANIMI 
KONYA İL J.K.LIĞI ENVANTERİNDE BULUNAN (4) ADET KÖPEĞİN MUAYENE, AŞI VE TEDAVİ İ
İŞİN MİKTARI 
1
İHALENİN YAPILACAĞI YER 
İL J.K.LIĞI/KONYA
İRTİBAT TELEFONLARI 
0,332,2359010
İHALE KOMİSYONU 
İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI
İHALE TARİH VE SAATİ 
14 Şubat 2017 Salı 10:00:00
GEÇİCİ TEMİNAT 
YOK
TESLİM YERİ 
KONYA İL J.K.LIĞI
İHALE DOKÜMAN SATIŞ BEDELİ 
 
ŞRT. PARA YATIRMA YERİ 
 
TEDARİK USULÜ 
4734 SAYILI KİK, MADDE:22/d, DOĞRUDAN TEMİN USULÜ
İHALE DOKÜMANININ 
GÖRÜLEBİLECEĞİ YER 
İHALE DOKÜMANININ
TEMİN  EDİLECEĞİ YER 
TEKNİK ŞARTNAME  NUMARASI 
 
 
AÇIKLAMALAR
1. GENEL

1.1. Konya İl Jandarma Komutanlığının envanterinde bulunan 4 Adet (3 adet narkotik 1 adet Patlayıcı madde arama) köpeğin muayene, aşı ve tedavi işine ait veterinerlik hizmet alımı işi piyasadan tedarik edilecektir.

2. İSTEK VE ÖZELLİKLER

2.1. Aşılama muayene ve tedavi işlemleri idarenin belirleyeceği tarihlerde yükleniciye sevk edeceği köpekler yüklenicinin muayenehanesinde gerçekleştirilecektir.
2.2 Söz konusu köpeklere Karma (1 Sefer ), Kuduz (1 Sefer ), Bronşin (1 Sefer ), Dış Parazit (4 Sefer ), İç Parazit (4 Sefer ) aşıları yapılarak her aşı işleminden muayenede edilecektir.
2.3. Aşılar veteriner hekim tarafından tedarik edilecektir.
2.4. Aşıların soğuk zincirde bozulmadan muhafaza edilmiş olmasına dikkat edilecektir.
2.5. Her köpek için 1 dozluk cam veya plastik şişelerde olacaktır.
2.6. Aşıların üzerinde üretim ve son kullanım tarihi bulunacaktır.
2.7. Aşı etiketlerinde kazıntı ve silinti olmayacaktır.
2.8. Aşılar presli kapaklarında ve kapak mantarında delik veya oynama olamayacaktır.
2.9. İç paraziter ilacı tablet şeklinde ve erişkin (çalışan) köpek için olacaktır. Ambalaj üzerinde kullanıma tarihi ve dozaja ait bilgiler olacaktır.
2.10. Sağlık kayıt çizelgesine yapıştırmak üzere etiketi olacaktır.
2.11. İç paraziter ilacı özellikle şerit-askarit-kamçılı ve kancalı kurtlar için etki maddesi barındıracaktır.
2.12. Dış paraziter ilacı 1 dozluk tüp halinde sprey veya damla çözelti olacaktır.
2.13. İç-dış anti paraziter ilaçları en az 3 ay etkili olacaktır.
2.14. Karma ve kuduz aşıları en az 1 yıl etkili olacaktır.
2.15. Köpeklerinin olası bir rahatsızlığı durumunda veteriner hekim zaman gözetmeksizin müdahale edecek ve takibini yapacaktır.
2.16. Veteriner hekimler acil durumlarda 24 saat ulaşılabilecek durumda olacaktır.
2.17. Köpeklerin veteriner hekimden kaynaklanan bir hata (yanlış aşı, eksik/fazla doz, tatbikten kaynaklanan hata vb.) sonucu ölümü vukuunda, her türlü maddi ve manevi sorumluluk veteriner hekimde olacaktır.
2.18. Köpek barınaklarının içi, dışı ve bahçe alanı veteriner hekim tarafından her türlü haşereye karşı yılda en az bir defa olmak üzere dezenfekte edilecektir.

3. İDARİ HUSUSLAR

3.1. Yüklenici kendisine sevk edilen köpeklerin aşı ve muayene işleminde öncelik hakkı tanıyacak ve işlemleri bekletmeden gerçekleştirecektir.

3.2 Yüklenici tarafından muayene edilen köpeklere ilişkin detaylı veriler idare sorumlusuna teslim edilecektir.

3.3 Yüklenici gerekli durumlarda kendisine başvurulması halinde danışmanlık hizmeti de verecektir.

4. ÖDEME VE KONTROLE İLİŞKİN HUSUSLAR

4.1 Bahse konu bu hizmet alımına ilişkin ödeme iki sefer halinde ödenecek olup, (20 TEMMUZ 2017 tarihinden sonra yüklenicinin müracaatı ile 1.ödeme. 20 KASIM 2017 tarihinden sonra yüklenicinin müracaatı ile 2.ödeme ) şeklinde gerçekleştirilecektir.

4.2. Söz konusu tarihlerde yüklenici kontrol teşkilatına müracaat ederek, o güne kadar yapılmış olan işe ait hakkediş raporunun tanzim edilmesini sağlayarak ödeme işlemi gerçekleştirilecektir.
4.3. İdare tarafından bu hizmet işi için JGY:331-4 J.Gn.K.lığı Hizmet Alımları Muayene ve Kabul Yönergesine göre Kontrol Teşkilatı olarak görevlendirilen personel bahse konu yönerge hükümleri doğrultusunda gerekli kontrol ve iş takibini yaparak ödeme için gerekli olan belgeleri tanzim edecektir.
4.4. Hizmet / Yapım İşi Alım Belgesi 842 Numaralı Taşınır Mal Saymanlığınca kesilecektir.
4.5. 14 Nisan 2012 tarih ve 28264 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Katma Değer Vergisi Genel Tebliği (Seri No:117) gereği kısmi tevkifat uygulaması kapsamında KDV Tevkifatı uygulanacaktır.
4.6 Her türlü vergi, resim, harç, nakliye v.b. giderler yükleniciye aittir.
4.7. Yüklenicinin idareye teslim edeceği belgeler ve kontrol teşkilatının hazırlayacağı belgeler ile birlikte mevcut Muayene Komisyonunca hazırlanacak muayene raporu doğrultusunda 842 Numaralı Taşınır Mal Saymanlığının keseceği Hizmet/Yapım İşi Alım Belgesi ile birlikte Konya Defterdarlık Muhasebe Müdürlüğüne gönderilecek ve ödemesi ilgili ödenekten ödenecektir.

5. İş bu Özel Teknik ve İdari şartname bu madde ile birlikte 5 ( Beş ) maddeden ibarettir.
 
 
 
 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim