• İhale No
    2011/47138
  • İhale Adı
    KORONER ANJİOGRAFİ-HEMODİNAMİ- EKOKARDİYOGRAFİ-EFOR TESTİ LABORATUVARLARI VE KALP DAMAR CERRAHİSİ SARF MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Laboratuvar ve Ölçüm Cihazları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    05 Mayıs 2011 10:00
  • İdare
    Adana Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Yayın Tarihi
    22 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


KORONER ANJİOGRAFİ-HEMODİNAMİ- EKOKARDİYOGRAFİ-EFOR TESTİ LABORATUVARLARI VE KALP DAMAR CERRAHİSİ SARF MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık A da na Nu mu ne H a st a nesi
KORONER ANJİOGRAFİ-HEMODİNAMİ- EKOKARDİYOGRAFİ-EFOR TESTİ LABORATUVARLARI VE KALP DAMAR CERRAHİSİ SARF MALZEMELERİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/47138
1-İda re nin
a) Adresi : YENIBARAJ MAH. HACI ÖMER SABANCI CAD. SEYHAN
ADANA
b) Telefon ve faks numarası : 3223550091 - 3222259674
c) Elektronik Posta Adresi : adanayakmal@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP‟ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Adana Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ayniyat Eczanesi
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/ işe başlanacaktır. İşin süresi
365 (Üçyüzaltmışbeş) takvim günüdür. Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanacak olup malzemeler 3 er (üçer) aylık partiler halinde teslim edilecektir.1.parti sözleşmenin imzalanmasına müteakip en geç 5 (beş) gün içerisinde, 2.parti 1.partinin teslim tarihinden itibaren 90 (doksan) gün sonra, 3.parti ise 2.partinin teslim tarihinden itibaren 90 (doksan) gün içerisinde teslim edilecektir.4.parti ise 3.partinin teslim tarihinden itibaren 90
(doksan) gün içerisinde teslim edilecektir.Ancak acil ihtiyaç duyulan kalemlerde bu süre bekletilmeksizin siparişe (fax veya telefon) istinaden en geç 5 (beş) gün içerisinde teslim edilecektir.Bu süre
30/06/2012 tarihini geçemez.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Adana Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi İhale Salonu
b) Tarihi ve saati : 05.05.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
a) Sağlık Bakanlığının 2008/36 sayılı genelgesi gereği; İhale tarihi itibarı ile, İstekliler teklif dosyalarında T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına üretici ve / veya ithalatçı firmaların ve bu firmaların adı altında bayiliklerinin kayıtlı olduğunu belgelendireceklerdir.
b) Sağlık Bakanlığının 2008/36 sayılı genelgesi gereği; İhale tarihi itibarı ile, İstekliler teklif ettikleri ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında “Sağlık Bakanlığından onaylıdır” ibaresi bulunan onaylanmış ürün numarasını (barkod numarasını) ve markalarını tekliflerinde yazılı olarak belirteceklerdir. Bunun dışındaki onaylılıklar değerlendirilmeye alınmayacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a) Doğruluğu teyit edilmek üzere, tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları ve/veya broşürleri verilmesi
zorunludur.
b) Firma teklif ettiği ürünün numunesini (ihale sıra numarası , firma adı ve miadı numune ürün üzerinde belirtilerek) ihale saatinde ihale komisyonuna teslim edecektir.Teklif ettiği ürünün numunesi olmayan isteklinin teklif ettiği kalem değerlendirmeye alınmayacaktır.Teklif veren firmaların numuneleri açılıp denenerek değerlendirilecektir. Numuneler iade edilmeyecektir. Koroner balon ve koroner stent için ayrı ayrı her bir
marka için tüm seriyi değerlendirme amacıyla 2.5 mm, 3.0 mm ve 3.5 mm çaplardan en az birer, toplam üç adet numune verilmesi gereklidir. Diyagnostik kateterler için 6F FL4, FR4 ve pigtail kateterler üçer adet, toplam dokuz adet verilmelidir. Guiding kateterler için 6F JL4 ve JR4 kateterler üçer adet, toplam altı adet verilmelidir.Diğer malzemeler için en az bir adet numune verilmesi gerekmektedir.
c)Firmalar teknik şartname maddelerine, şartnamedeki sıraya göre birebir uygun olduklarını yazılı olarak cevap
vereceklerdir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Adana Numune Eğitim ve
Araştırma Hastanesi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 120 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası barajyolu şubesi 25964605-
5001(İBAN TR760001000458259646055001) nolu hesabımıza yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Adana Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3‟ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
* Birim Fiyat Teklif Cetvelinde teklif edilen birim fiyat dört ondalık basamak şeklinde verilebilecektir. Birim
fiyatla miktarın çarpılması sonucu bulunan tutar, virgülden sonra iki haneli olacak şekilde yuvarlanarak toplam tutar hesaplanacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim