• İhale No
    2019/68211
  • İhale Adı
    KORUGE (HDPE) BORU VE EK PARÇALARI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    İnşaat ve Yapı Malzemeleri, Hırdavat
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    20 Mart 2019 10:00
  • İdare
    SAMSUN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ - SASKİ
  • İhale İli
    Samsun
  • İşin İli
    Samsun
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    19 Şubat 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KORUGE (HDPE) BORU VE EK PARÇALARI SATIN ALINACAKTIR

SAMSUN B.B. SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

ÇEŞİTLİ ÇAPLARDA KORUGE (HDPE) BORU VE EK PARÇALARI SATIN ALINMASI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/68211
1-İdarenin
a) Adresi : Denizevleri Mah. Atatürk Bulvarı 228. Sok. No :8 55200 ATAKUM/SAMSUN
b) Telefon ve faks numarası : 3623112000 - 3624324445
c) Elektronik Posta Adresi : bilgi_islem@saski.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 46.074MT Ø 150-200-300-400-600 -1000 MM KORUGE (HDPE) BORU ALINACAKTIR.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : SASKİ DEREBAHÇE ŞANTİYESİ
c) Teslim tarihi : 1. 1. Parti olarak belirtilen malzemenin fabrika kabulü sözleşme tarihini takip eden 30. Takvim günü içinde başlayacak olup, fabrika kabulün yapılan 1. Parti malzeme kabulü bitiş tarihini takip eden 10 gün içerisinde Samsun Saski Genel Müdürlüğü Derebahçe Şantiyesine teslim edilecektir. 2. 2. Parti olarak belirtilen malzemenin fabrika kabulü sözleşme tarihini takip eden 90. Takvim günü içinde başlayacak olup, fabrika kabulün yapılan 2. Parti malzeme kabulü bitiş tarihini takip eden 10 gün içerisinde Samsun Saski Genel Müdürlüğü Derebahçe Şantiyesine teslim edilecektir. 3. İdare gerekli gördüğü hallerde (en az 15 takvim günü öncesinden yükleniciye bildirmek şartıyla) teslimat tarihlerinde , miktarlarında ve kabulü yapılmış malzemelerin idareye teslim tarih ile adetlerinde değişiklik yapma hakkına sahiptir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Denizevleri Mah.Atatürk Blv. No:8 Atakum-SAMSUN
b) Tarihi ve saati : 20.03.2019 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler
Teklif edilen bedelin % 10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a)Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi
b) Adayın veya İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu
c) Adayın veya İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlilik Belgesi
ç) Adayın veya İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş mala ilişkin Yerli Malı Belgesi
d) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum ve kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.

 

4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:

HDPE çift cidarlı kanalizasyon boru ve ek parçaları TS EN 13476–3+A1, Contalar ise TS EN 681 standardına göre üretilmelidir. Boru ve ek parçaları TSE tarafından TS EN 13476–3+A1 standardına göre verilmiş TSE belgesi ve kullanılacak contalar TS EN 681 ve CE belgesi ile teklif edilmelidir.

İhaleye katılacak firmalar TS EN 13476-3+A1 , TS 681 ve CE  belgesini  teklif ile birlikte vereceklerdir.  Bu paragrafta talep edilen belgelerin tamamını ibraz etmeyen firmalar değerlendirme dışı tutulacaktır.

Boru ve Ekleme parçaları, aynı üretici firmaya ait olmalıdır. Kabul ve teslimatta boru ve ek parçanın aynı üretici firmaya ait olmaması durumunda malzeme kabul edilmeyecektir. Conta boru ve ek parçası değildir. İlgili standardı sağlamak kaydıyla Conta başka üretici firmadan temin edilebilir.

4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekli, teklif ettiği boru ve varsa ek parçaların markasını ve teknik özelliklerini teklif ekinde vereceği bilgi föyü  ve  kataloglar ile açıklayacaktır. Gerekli dokümanları içermeyen teklifler dikkate alınamayacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Plastik esaslı her nevi boru ve ek parçaları kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı YAZI İŞLERİ VE KARARLAR ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 270 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Saathane Şubesi Hesap No(ıban): tr700001000556285975045001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Denizevleri Mah.Atatürk Blv. No:8 Atakum-SAMSUN adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Ø150 MM KORUGE BORU (SN 8) 16.800 metre
Ø200 MM KORUGE BORU (SN 8) 8.400 metre
Ø300 MM KORUGE BORU (SN 8) 8.400 metre
Ø400 MM KORUGE BORU (SN 8) 8.400 metre
Ø600 MM KORUGE BORU (SN 8) 3.024 metre
Ø1000 MM KORUGE BORU (SN 8) 1.050 metre