• İhale No
    2011/195836
  • İhale Adı
    KORUMA AMAÇLI İMAR PLANI VE İMAR PLANI YAPIMINA ESAS JEOLOJİK VE JEOTEKNİK ETÜTLERİN YAPILMASI DANIŞMANLIK HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Mimarlık, Mühendislik Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Danışmanlık
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    15 Aralık 2011 14:30
  • İdare
    KÜÇÜKKÖY BELEDİYESİ MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Balıkesir
  • İşin İli
    Balıkesir
  • Yayın Tarihi
    07 Aralık 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


KORUMA AMAÇLI İMAR PLANI VE İMAR PLANI YAPIMINA ESAS JEOLOJİK VE JEOTEKNİK ETÜTLERİN YAPILMASI DANIŞMANLIK HİZMETİ ALINACAKTIR
K üçü kkö y B elediy e B a şka nlı ğ ı
Küçükköy Koruma Amaçlı İmar Planı ve İmar Planı Yapımına esas Jeolojik ve Jeoteknik Etütlerin Yapılması danışmanlık hizmeti işi için, yeterli tecrübeye sahip adaylar teklif vermek üzere ön yeterlik başvurusuna davet edilmektedir. Ön yeterlik değerlendirmesi sonucu yeterliği tespit edilenler arasından ön yeterlik şartnamesinde belirtilen kriterlere göre sıralanmak suretiyle kısa listeye alınarak teklif vermeye davet edilecek isteklilerin katılımıyla 4734 sayılı Kanunun 5 inci bölümünde yer alan hükümlere uygun olarak belli istekliler arasında ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhale Kayıt Numarası : 2011/195836
1-İda re nin
a) Adresi : Tafil Türkkan cad. No: 19 10410 Ayvalık Balıkesir
b) Telefon ve faks numarası : 2663220001 - 2663220400
c) Elektronik Posta Adresi : kucukkoybelediyebaskanligi@hotmail.com
ç) Ön yeterlik dokümanının
görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2- Ö n y et er lik ko nus u da nış ma n lı k hiz met ini n
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
a) Niteliği, türü ve miktarı : (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ön yeterlik dokümanı içinde bulunan ön yeterlik şartnamesinden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Küçükköy / Balıkesir
c) İşin süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 400 takvim günüdür
3- Ö n y et er lik değ er lendir mesinin
a) Yapılacağı yer : Küçükköy Belediyesi
b) Tarihi ve saati : 15.12.2011 14:30
4. Ön yeterlik değerlendirmesine katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile ön yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1 Ön yeterlik değerlendirmesine katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya ilgili Meslek Odası Belgesi,
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ilgili meslek odasından ya da ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan tarihinin ya da ihale veya son başvuru tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan tarihinin ya da ihale veya son başvuru tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Ön yeterlik başvurusu yapmaya yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3 Şekli ve içeriği Ön Yeterlik Şartnamesinin ekinde belirtilen Başvuru Mektubu,
4.1.4 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge
4.2. Mali kapasiteye ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. Bankalardan temin edilecek belgeler:
52000 TRY (Türk Lirası) tutarından az olmamak üzere bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya
gayrinakdi kredisi ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatı gösteren banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunulmak suretiyle de sağlanabilir.
4.2.2. Adayın ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait;
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan adaylar yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan adaylar, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar.
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlanması zorunludur.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç
defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden danışmanlık hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen danışmanlık hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar. Serbest meslek erbabının iş hacmi serbest meslek kazanç defteri özeti ile belgelendirilir.
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Bu belgelerin değerlendirilmesinde ;
a) Toplam ciro için en az 235000 TRY (Türk Lirası)
b) Taahhüt altında devam eden danışmanlık hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen danışmanlık hizmet işleri için, 140000 TRY (Türk Lirası) tutarı ön yeterlilik asgari şartı olarak istenir. Bu kriterleri bir
önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan yeterli kabul edilir.
4.3. Teknik yeteneğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beşyıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan 250000 TRY (Türk Lirası)
tutarından, az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Organizasyon yapısı ve personel durumuna ilişkin belgeler:
a) Anahtar Teknik Personel:
Pozisyon Adet Deneyim Süresi
Şehir Plancısı veya Kent Plancısı 2 5
b) Teknik Personel:
Mimar 1 adet 5 yıl Peyzaj Mimarı 1 adet 5 yıl Sanat tarihçisi 1 adet 5 yıl Sosyolog 1 adet 5 yıl Jeoloji Mühendisi 1 adet 5 yıl
*Yüksek Mimar, (restorasyon konusunda yüksek lisans yapmış)
İhale konusu işin niteliği esas alınarak belirlenen ve yukarıda “Pozisyon – Adet – Deneyim Süresi” belirtilen Teknik Personel için aşağıda belirtilen belgeler sözleşmenin imzalanmasının ardından sözleşmede belirtilen işe başlama tarihinden önce İdareye sunulmak zorundadır.
a. Personel bilgileri özet tablosu
b. Diploma (Mezuniyet Belgesi)
c. İlgili adına prim ödendiğini gösteren Sosyal Güvenlik Kurumu belgesi d. Özgeçmiş formu
e. İlgili meslek odası üye kayıt belgesi
4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumundan alınan teyit yazısı birlikte sunulması zorunludur. Bu belgeler tasdik işleminden muaftır. Bu belgelerden yabancı dilde düzenlenenlerinin tercümelerinin Türkiye’deki yeminli tercümanlar tarafından yapılması ve noter tarafından onaylanması zorunludur. Bu tercümeler de Türkiye Cumhuriyeti Dışişleri Bakanlığı tasdik işleminden muaftır.
Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi
gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önce bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak Türk Akreditasyon
Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir. İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Tek Sözleşme kapsamında Koruma Amaçlı İmar Planı Ve İmar Planı Yapımına Esas Jeolojik Ve
Jeoteknik Etütleri İşlerini Bir Arada Yapmış Olmak Benzer İş Olarak Kabul Edilecektir.
5. Yapılacak ön yeterlik değerlendirmesi sonucunda, yeterlikleri tespit edilenler arasından 10 aday teklif vermek
üzere davet edilecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. Ön yeterlik dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. Ön yeterlik dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Küçükköy Belediyesi Fen İşleri adresinden satın alınabilir. Ön yeterliğe başvuracak olanların Ön yeterlik dökümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8.İhale dokümanı, teklif vermek üzere ihaleye davet edilecek adaylara davet mektubu ekinde gönderilecektir.
9. Ön yeterlik başvurusu, ön yeterlik değerlendirmesi tarihi ve saatine kadar Küçükköy Belediyesi adresine elden
teslim edilebileceği gibi iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
10. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif veremezler.
3. İHALE DÜZELTME İLANLARI
3.1. DANIŞMANLIK HİZMET ALIMI İHALELERİ
Bu sayıda "İhale Düzeltme İlanı" bulunmamaktadır.
4. İHALE İPTAL İLANLARI
4.1. DANIŞMANLIK HİZMET ALIMI İHALELERİ
Bu sayıda "İhale İptal İlanı" bulunmamaktadır.
5. İHALE SONUÇLARININ İLANLARI
5.1. DANIŞMANLIK HİZMET ALIMI İHALELERİ
1
SONUÇ İLANI
İstanbul Su Ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü
İhale kayıt numarası : 2011/71206
1 ) İha le ko nu su i şin
a) Türü : Danışmanlık
b) Usulü : Belli İstekliler Arasında
c) Adı : Atıksu Ve Yağmursuyu Proje Hizmetleri (Iıı)
d) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ön yeterlik dokümanı içinde bulunan ön yeterlik şartnamesinden ulaşılabilir.
e) Yapılacağı Yer : İSKİ Hizmet Alanı
f) Başlangıç ve Bitiş Tarihi : 30.11.2011 - 17.02.2014
g) Toplam Teklif sayısı : 6
h) Toplam Geçerli Teklif sayısı : 6
2 ) Sö zleş me nin
a) Tarihi : 06.09.2011 b) Bedeli : 987500
c) Finansman Türü : Diğer Bütçe
d) Yüklenicisi : Mimko Mühendislik İm Alat Müş.Koor.Ve Tic.A.Ş.
2
SONUÇ İLANI
Gaziantep Su Ve Kanalizasyon İdaresi (gaski) Genel Müdürlüğü
İhale kayıt numarası : 2011/103764
1 ) İha le ko nu su i şin
a) Türü : Danışmanlık
b) Usulü : Belli İstekliler Arasında
c) Adı : Gaziantep İçmesuyu Şebekesinin Haritalanması ve Hidrolik
Modelinin Oluşturulması Danışmanlık Hizmet Alımı İşi
d) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ön yeterlik dokümanı içinde bulunan ön yeterlik şartnamesinden ulaşılabilir.
e) Yapılacağı Yer : GASKİ Genel Müdürlüğü sorumluluk alanı. f) Başlangıç ve Bitiş Tarihi : 18.11.2011 - 05.12.2014
g) Toplam Teklif sayısı : 5
h) Toplam Geçerli Teklif sayısı : 5
2 ) Sö zleş me nin
a) Tarihi : 15.09.2011
b) Bedeli : 3112000
c) Finansman Türü : Belediye Bütçesi
d) Yüklenicisi : Alter Uluslararası M Ühendislik Ve Mü Ş.Hiz.Ltd.Şti.
3
SONUÇ İLANI
Karayolları Genel Müdürlüğü 11.bölge Müdürlüğü
İhale kayıt numarası : 2011/48033
1 ) İha le ko nu su i şin
a) Türü : Danışmanlık
b) Usulü : Belli İstekliler Arasında
c) Adı : Yeniköprü-Yüksekova Devlet Yolu Etüt Proje Danışmanlık
Hizmetleri İşi
d) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ön yeterlik dokümanı içinde bulunan ön yeterlik şartnamesinden ulaşılabilir.
e) Yapılacağı Yer : Yeniköprü-Yüksekova Devlet Yolu f) Başlangıç ve Bitiş Tarihi : 26.08.2011 - 28.09.2012
g) Toplam Teklif sayısı : 7
h) Toplam Geçerli Teklif sayısı : 7
2 ) Sö zleş me nin
a) Tarihi : 27.06.2011 b) Bedeli : 629000
c) Finansman Türü : Özel Bütçe
d) Yüklenicisi : Koba Mühendislik Ve Müşavirlik Ltd.Ş Ti.
6. ÇERÇEVE ANLAŞMA İHALE İLANLARI
6.1. DANIŞMANLIK HİZMET ALIMI İHALELERİ
Bu sayıda "Çerçeve Anlaşma İhale İlanı" bulunmamaktadır.
7. ÇERÇEVE ANLAŞMA İHALE DÜZELTME İLANLARI
7.1. DANIŞMANLIK HİZMET ALIMI İHALELERİ
Bu sayıda "Çerçeve Anlaşma İhale Düzeltme İlanı" bulunmamaktadır.
8. ÇERÇEVE ANLAŞMA İHALE İPTAL İLANLARI
8.1. DANIŞMANLIK HİZMET ALIMI İHALELERİ
Bu sayıda "Çerçeve Anlaşma İhale İptal İlanı" bulunmamaktadır.
9. ÇERÇEVE ANLAŞMA İHALE SONUÇLARININ İLANLARI
9.1. DANIŞMANLIK HİZMET ALIMI İHALELERİ
Bu sayıda "Çerçeve Anlaşma İhale Sonuçlarının İlanı" bulunmamaktadır.
10. ÇERÇEVE ANLAŞMA İHALESİ MÜNFERİT SÖZLEŞME SONUÇLARININ İLANI
10.1. DANIŞMANLIK HİZMET ALIMI İHALELERİ
Bu sayıda "Çerçeve Anlaşma İhalesi Münferit Sözleşme Sonuçlarının İlanı" bulunmamaktadır.
11. 13(b)/1 KAPSAMINDAKİ İHALE İLANLARI
11.1. DANIŞMANLIK HİZMET ALIMI İHALELERİ
Bu sayıda "13(b)/1 Kapsamındaki İhale İlanı" bulunmamaktadır.
12. 13(b)/1 KAPSAMINDAKİ İHALE DÜZELTME İLANLARI
12.1. DANIŞMANLIK HİZMET ALIMI İHALELERİ
Bu sayıda "13(b)/1 Kapsamındaki İhale Düzeltme İlanı" bulunmamaktadır.
13. 13(b)/1 KAPSAMINDAKİ İHALE İPTAL İLANLARI
13.1. DANIŞMANLIK HİZMET ALIMI İHALELERİ
Bu sayıda "13(b)/1 Kapsamındaki İhale İptal İlanı" bulunmamaktadır.
14. 13(b)/1 KAPSAMINDAKİ İHALE SONUÇLARININ İLANLARI
14.1. DANIŞMANLIK HİZMET ALIMI İHALELERİ
Bu sayıda "13(b)/1 Kapsamındaki İhale Sonuçlarının İlanı" bulunmamaktadır.
15. 13(b)/1 KAPSAMINDAKİ ÇERÇEVE ANLAŞMA İHALESİ MÜNFERİT SÖZLEŞME SONUÇLARININ İLANI
15.1. DANIŞMANLIK HİZMET ALIMI İHALELERİ
Bu sayıda "13(b)/1 Kapsamındaki Çerçeve Anlaşma İhalesi Münferit Sözleşme Sonuçlarının İlanı" bulunmamaktadır.
B- 4734 SAYILI KANUN KAPSAMINDA OLMAYAN İLANLAR (DİĞER İLANLAR)
1. İSTİSNA İHALE İLANLARI
1.1. DANIŞMANLIK HİZMET ALIMI İHALELERİ
Bu sayıda "İstisna İhale İlanı" bulunmamaktadır.
2. İSTİSNA DÜZELTME İLANLARI
2.1. DANIŞMANLIK HİZMET ALIMI İHALELERİ
Bu sayıda "İstisna Düzeltme İlanı" bulunmamaktadır.
3. İSTİSNA ZEYİLNAME
3.1. DANIŞMANLIK HİZMET ALIMI İHALELERİ
Bu sayıda "İstisna Zeyilname" bulunmamaktadır.
4. İSTİSNA İPTAL İLANLARI
4.1. DANIŞMANLIK HİZMET ALIMI İHALELERİ
Bu sayıda "İstisna İptal İlanı" bulunmamaktadır.
5. İSTİSNA SONUÇLARININ İLANLARI
5.1. DANIŞMANLIK HİZMET ALIMI İHALELERİ
Bu sayıda "İstisna Sonuçlarının İlanı" bulunmamaktadır.
6. KAPSAM DIŞI İHALE İLANLARI
6.1. DANIŞMANLIK HİZMET ALIMI İHALELERİ
Bu sayıda "Kapsam Dışı İhale İlanı" bulunmamaktadır.
7. KAPSAM DIŞI DÜZELTME İLANLARI
7.1. DANIŞMANLIK HİZMET ALIMI İHALELERİ
Bu sayıda "Kapsam Dışı Düzeltme İlanı" bulunmamaktadır.
8. KAPSAM DIŞI ZEYİLNAME
8.1. DANIŞMANLIK HİZMET ALIMI İHALELERİ
Bu sayıda "Kapsam Dışı Zeyilname" bulunmamaktadır.
9. KAPSAM DIŞI İPTAL İLANLARI
9.1. DANIŞMANLIK HİZMET ALIMI İHALELERİ
Bu sayıda "Kapsam Dışı İptal İlanı" bulunmamaktadır.
10. KAPSAM DIŞI SONUÇLARININ İLANLARI
10.1. DANIŞMANLIK HİZMET ALIMI İHALELERİ
Bu sayıda "Kapsam Dışı Sonuçlarının İlanı" bulunmamaktadır.
11. KAPSAM DIŞI SATIŞ İHALELERİNİN İLANI
11.1. DANIŞMANLIK HİZMET ALIMI İHALELERİ
Bu sayıda "Kapsam Dışı Satış İhalelerinin İlanı" bulunmamaktadır.
DİZİN
D
Dsi 23. Bölge Müdürlüğü-kastamonu . 15
G
Gaziantep Su Ve Kanalizasyon İdaresi (gaski) Genel Müdürlüğü 21
İ
İller Bankası Anonim Şirketi Proje Geliştirme Dairesi Başkanlığı 5, 9
İstanbul Su Ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü 21
K
Karayolları Genel Müdürlüğü 11.bölge Müdürlüğü 22
Küçükköy Belediye Başkanlığı. 18
O
Orman Ve Su İşleri Bakanlığı Devlet Su İşleri Genel Müdürlüğü Edirne 11. Bölge Müdürlüğü . 12
 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim