TÜRKİYE ELEKTRİK İLETİM A.Ş GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(TEİAŞ) 12. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ GAZİANTEP
Bölge Müdürlüğümüzde görev yapan Memur ve Sözleşmeli personellere 2017 yılı Koruyucu giyim malzemeleri alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2017/206515 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | EYÜP SULTAN MAH. ŞEHİT ÖMER HALİSDEMİR BUL. NO:61 FEVZİ ÇAKMAK PK:18 27001 ŞEHİTKAMİL/GAZİANTEP |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3423292828 - 3423290873 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | 12grup.satinalma@teias.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 24 ADET DERİ CEKET, 322 ADET PANTOLON, 322 ADET GÖMLEK, 322 ÇİFT AYAKKABI, 161 ADET KOT PANTOLON, 101 ADET YAĞMURLUK, 143 ADET KIŞLIK KAZAK, 2 ADET İŞ ÖNLÜĞÜ, 2 ADET ÇANTA Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Yüklenici tarafından; sözleşme imzalandıktan sonra İdarece verilecek isim listelerindeki her bir personel adına Elektronik kart/kupon veya benzeri araçlar düzenlenecektir. Düzenlenen bu Elektronik kart/kupon veya benzeri araçlar marifeti ile Yüklenicinin bildireceği Gaziantep, Kahramanmaraş ve Şanlıurfa!da bulunan mağaza / mağazalarından her bir personelimizin kendisine ayni olarak bizzat teslim edilecektir. |
c) Teslim tarihi | : | Yüklenici, sözleşmenin imzalanmasına müteakip 15 gün içerisinde; Bölge Müdürlüğümüze bağlı tüm personel için ayrı ayrı olmak üzere vereceği isim listelerine göre 12 ay süreyle geçerli elektronik kart/kupon veya benzeri araçları düzenleyecek ve bu kartları/kuponları "Koruyucu Giyim Malzemeleri Teslim Formu" ile her bir Bölge Müdürlüğümüze ayrı ayrı teslim edecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | 12. Bölge Müdürlüğü Eyüp Sultan Mah. Şht. Ömer Halis Demir Blv. No:61 Fevzi Çakmak 27001 Şehitkamil/Gaziantep |
b) Tarihi ve saati | : | 18.05.2017 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. |
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler: |
İsteklilerin, Mağazalarının, Türk Patent Enstitüsü’nce kabul edilen mal ve hizmet sınıflandırma listesine göre 35. sınıfı kapsayan mağazacılık hizmetinde tescil edilmiş olan Tescilli Marka Mağaza olduklarına dair “Marka Tescil Belgesi” ni teklifleri ile birlikte sunması, bu statüdeki Mağazalarla Üye İşyeri Anlaşması yapılmışsa da “Marka Tescil Belgeleri” yanında bu Mağazalarla yapılan anlaşmaların da imzalı olarak teklifleri ile birlikte sunması zorunludur. Sunulan Tescilli Marka Mağazalarının, Tescilli Marka Mağazası olup olmadığı Türk Patent Enstitüsünün internet sayfasından kontrol edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Eyüp Sultan Mah. Şht. Ömer Halis Demir Blv. No:61 Fevzi Çakmak 27001 Şehitkamil/Gaziantep TEİAŞ 12. Bölge Müdürlüğü Satınalma ve Ticaret Şefliği adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 120 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.Vakıflar Bankası Karşıyaka Şubesi TR40 0001 5001 5800 7285 9980 52 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Eyüp Sultan Mah. Şht. Ömer Halis Demir Blv. No:61 Fevzi Çakmak 27001 Şehitkamil/Gaziantep TEİAŞ 12. Bölge Müdürlüğü Evrak Kayıt Servisi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
BAY DERİ CEKET (KDV DAHİL 378,00TL/ Adet Kalite Değerinde Ayni Giyim Kartı) | 20 | adet |
BAY PANTOLON (KDV DAHİL 97,20TL/ Adet Kalite Değerinde Ayni Giyim Kartı) | 298 | adet |
BAY GÖMLEK (KDV DAHİL 64,80TL/ Adet Kalite Değerinde Ayni Giyim Kartı) | 298 | adet |
BAY AYAKKABI (KDV DAHİL 129,60TL/ Çift Kalite Değerinde Ayni Giyim Kartı) | 298 | çift |
BAY KOT PANTOLON (KDV DAHİL108,00 TL /Adet Değerinde Ayni Giyim Kartı) | 149 | adet |
BAY YAĞMURLUK (KDV DAHİL 108,00 TL/ Adet Kalite Değerinde Ayni Giyim Kartı) | 91 | adet |
BAY KIŞLIK KAZAK (KDV DAHİL 32,40 TL/ Adet Kalite Değerinde Ayni Giyim Kartı) | 131 | adet |
BAY ÇANTA (KDV DAHİL 108,00 TL/ Adet Kalite Değerinde Ayni Giyim Kartı) | 2 | adet |
BAY İŞ ÖNLÜĞÜ (KDV DAHİL 32,40 TL/ Adet Kalite Değerinde Ayni Giyim Kartı) | 2 | adet |
BAYAN DERİ CEKET (KDV DAHİL 378,00 TL/ Adet Kalite Değerinde Ayni Giyim Kartı) | 4 | adet |
BAYAN PANTOLON (KDV DAHİL 97,20 TL/ Adet Kalite Değerinde Ayni Giyim Kartı) | 24 | adet |
BAYAN GÖMLEK (KDV DAHİL 64,80 TL/ Adet Kalite Değerinde Ayni Giyim Kartı) | 24 | adet |
BAYAN AYAKKABI (KDV DAHİL 129,60 TL/ Çift Kalite Değerinde Ayni Giyim Kartı) | 24 | çift |
BAYAN KOT PANTOLON (KDV DAHİL108,00 TL /Adet Değerinde Ayni Giyim Kartı) | 12 | adet |
BAYAN YAĞMURLUK (KDV DAHİL 108,00 TL/ Adet Kalite Değerinde Ayni Giyim Kartı) | 10 | adet |
BAYAN KIŞLIK KAZAK (KDV DAHİL 32,40TL / Adet Kalite Değerinde Ayni Giyim Kartı) | 12 | adet |