• İhale No
    1338592
  • İhale Adı
    KORUYUCU KIYAFET
  • Sektör
    Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    22 Mayıs 2017 16:00
  • İdare
    Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kırşehir
  • İşin İli
    Kırşehir
  • Yayın Tarihi
    18 Mayıs 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU Kırşehir İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

 

       
 

Sayı: 75990205-869 - 634 Konu: Hizmet/Malzeme Alımı

 
 

Kırşehir

12.05.2017

 
 

 

 

TEKLİF MEKTUBUDUR

Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hast. ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı Malzeme/ Hizmet Doğrudan alım usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satınalma birimine fax yada elden ulaştırmanızı rica ederim.

 

 

 


 

Hastanemiz Tel: 0386 213 45 15 Dahili: 1878-1879-1898 Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31

e-mail: kdh_satinalma@hotmail.com

NOT:Teklif mektupları en geç_J.Q.. / lO.^ / 2017-Sa a t:

Kadar Satınalma Birimine Ulaştırılmalıdır.

 

BİRİM

TOPLAM

SIRA

U.8.B.

MALZEMENİN CİNSİ

MARKA VE MODELİ

MİKTARI

FİYAT

FİYAT

1

 

Hijyenik Yapışkanlık Antibakteriyei Paspas

 

5

ADET

 

 

2

 

Penroz Drenaj Tüpü

 

100

ADET

 

 

3

 

Bomba Rezervuarlı Silikon Flat( Jackson Prett) Diren Trokarlı

 

150

ADET

 

 

4

 

Nötr Plak Ara Kablosu

 

20

ADET

 

 

Eki:4 Adet Teknik Şartname

 

 

 

TOPLAM =

 

 

 

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1-  Teklif Birim Fiyatlan KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.

2-           Teklif verilmeyecekse gerekçeli nedenin aynı faks mesajı ile tarafımıza bildirilmesi rica olunur.

3-            Silinti,   kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlenirmeye alınmayacaktır.

4-  Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sürede satınalma birimine gönderilecektir.

5-           Teklif Edilen Tıbbi Malzeme, ilaç ve Tıbbi Cihaz Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 15.06.2007 tarih ve 12813 sayılı 2007/46 numaralı yazısı gereği ürünlerin herbirine ait onaylanmış ürün barkod numarasını olmalıdır.

6-                istekliler listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.

7-                     Sözkonusu alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, ulaşım ve sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/firmaya aittir.

8-                   Firmalann sattıkları ürünlerin UBB kaydı yeterli olmayıp distribütör veya ana bayice alt bayilerinde UBB de tanımlanmış olması gerekmektedir.

9-                idaremiz   mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir. Değerlendirmemiz kalem kalem yapılacaktır. Teklifimize fiyat veren firma bu hükmü kabul etmiş sayılır.Malzemeler Depo teslimidir.

10-  Malzemelerin, son kullanma tarihi teslim tarihinden itibaren en az 1 yıl olacaktır.

11-            S.U.T. Tabi Malzemelerde teklif edilen ürünlerin fiyatlarının değerlendirilmesinde S.U.T.Fiyatları dikkate alınacaktır.

Teklif veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.

12-  Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğu için kesin sipariş yazımızda belirtilen süre içersinde teslim edilmeyen ürünler için gerekli yasal işlemler yapılacaktır.

13-                   Uhtesinde Kalan Firma Faturasında Ürünün Son Kullanma Tarihi.Seri Numarası.Lot Numarası.Parti Numarasını Belirtmelidir. Belirtilmeyen Faturalara işlem Yapılmayacaktır.Firma Teklife Cevap Vermekle Bu Hükmü Kabul Etmiş Sayılacaktır.

14-         Alım   uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barknd numarası ile SlIT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından, hastanemiz, idaresi bu kayıtları esas almayacak, anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barknd ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri iideme .yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek, ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

• TEKNİK ŞARTNAME TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ. İMZA VE KAŞE:

 

PLAK ARA KABLOSU TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.       Petaş marka Elektrokoter cihazlarına uyumlu ve orijinal olmalıdır.

2.        Kablo uzunluğu en az 3m. olmalıdır.

3.       Giriş soketi pimli olmalıdır.

4.        Kablo ucu mandal soketli olmalıdır.

5.        Kullanılacak olan cihazların üreticisi tarafından yetkilendirilmiş firmalar teklif vermelidir.

6.        Kablolar steril edilebilmelidir.

7.       Çift kutuplu plaklarda kullanıma uygun olmalıdır.


 

 

BOMBA REZERVUÂRU SİLİKON FLAT(JACKSON PRETT) DİREN

TROKARL!

TEKNİK ŞARTNAMESİ

1-   İçi ince oluklardan oluşma, yassı biçimli, uç kısmı perforeli’olmalıdır. Silikon diren kısmı beyaz ve xray çizgili olacaktır.

2-   Boyutları isteğe göre; 5mm, 7mm., 10mm. veya 13mm olmalıdır.Hastanenin istediği ebatlar teslim edilmelidir ve silikon boruya uygun trokar takılacaktır.

3-   Silikon bağlantı hortumu ile rezervuara bağlanabilmelidir.

4-   Bomba Rezervuar en az 250cc olmalıdır.

5-   Rezervuar bomba tipi olmalıdır.Üzerinde derecelendirmeler belirgin bir şekilde olmalıdır.

6-   Bomba tip rezervuarın 2 çıkışı olmalıdır.Birisi tahliye deliği olmalıdır sıvının rezervuara girişinin olduğu delik de geri kaçmayı önleyici valf bulunmalıdır.

7-   Her bir parça steril tek poşetlerde olacaktır.

8-   En az 3 yıl miyatlı olacaktır.

9-   ISO veya CE Belgeleri olacaktır.

10-                          Numune     değerlendirilip uygunluk verilecektir.

 

PENROZ DRENAJ TÜPÜ TEKNİK ŞARTNAMESİ

1-  Paketli steril ve tek kullanımlık olmalıdır.

2-                        Steril        tarihi paketin üzerinde yazmalıdır.

3-                           Doğal      lateks olmalıdır.

4-                                               Radyopaklı         olmalıdır.

5-                               Cerrahi  yara drenajı için uygun olmalıdır.

6-                        Paket       hasarsız olmalıdır.

7-                             Teslim    tarihinden sonra 2(iki) yıl kullanım ömrü olmalıdır.

8-                                     Uzunluk       18” olmalıdır.

9-                               Boyutu  3/8" olmalıdır.


 

 

HİJYENİK YAPIŞKANLIK ANTİBAKTERİYEL PASPAS ŞARTNAMESİ

1-                               Ölçü:45xl           15 ebatmda 30 yapraklı olmalı.

2-                               Yapraklar           katmerlenmez,hava yapmaz ve yapışkanı akmamalı.

3-             Her     bir yapışkanlı paspas5soyulup atılabilen ince tabaka yaprakların istiflenmesinden oluşmalı.

4-             Her     bir yapışkanlı paspas zemine yada çerçeveye altlarındaki çift taraflı yapışkanlar sayesinde yapışmalı

5-                           Kapama    yaprağı yapışkanlı paspasın en üstteki yaprağını kullanma zamanına kadar korumalı.

6-             Her     bir yaprak bir köşe etiketi kullanılarak ayrılabilmeli.

7-                 Köşe etiketleri,kalan yapraklan göstermek ve takip etmek için numara sırasına göre sıralanmış olmalı.


 


 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim