• İhale No
    2245393
  • İhale Adı
    Kraft Torba
  • Sektör
    Plastik ve Ambalaj Ürünleri ve Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    02 Temmuz 2021 14:00
  • İdare
    Antalya Serik Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Yayın Tarihi
    30 Haziran 2021
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T.C.

ANTALYA VALİLİĞİ
İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
Antalya Serik Devlet Hastanesi

Sayı    : 97736758/2021 - 350                                                                                      30/06/2021

Konu          : Kraft Torba Zarf

SAYIN:............................

Kurumumuz için aşağıda cins ve miktarı ve özellikleri belirtilen malzemeler 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/d (Doğrudan Temin) yöntemi ile satın alınacaktır. Firmanız tarafından temini mümkün ise 02/07/2021 tarihi saat 14:00'e kadar Kurumumuz Satın Alma Komisyon Başkanlığına teklif verilmesini rica ederim.

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR VE ALIM ŞARTLARI

1-      Teklif edilen malzemeler KDV Hariç Türk Lirası olarak teklif verilecektir. Teklife ulaşım, sigorta, vergi, resim, harç, montaj vb. giderler dahil olarak teklif verilecektir.

2-      Teklife esas malzemelerin kalite ve markası ile teslim müddeti açıkça belirtilecektir.

3-      Taahhüt edilen süre içerisinde malzemenin teslim edilmemesi halinde ilgili firmadan bir defaya mahsus olmak üzere 3 ay süre ile teklif alınmayacak, bu haline tekerrür etmesi halinde 4734 sayılı K.İ.K.hükümleri uygulanacaktır.

4-      İhaleye hile, desise, vait, tehdit, nüfus kullanma suretiyle ihaleye fesat karıştıranların tespit edilmesi halinde yine 4734 sayılı K.İ.K 'in ilgili hükümleri uygulanacaktır.

5-      Malzeme tesliminde, teklife davet mektubunda belirtilen kalite ve marka esas alınacak,benzer,muadili vb. ifadelerle malzeme teslim etmeye yeltenenlerin malzemeleri kabul edilmeyecek ve bir dahaki ihale için teklife davet mektubu gönderilmeyecektir.

6-      Bu mektupta belirtilen ürünler için teklif edilen malzemlerin değerlendirmesi her bir kalem için ayrı ayrı yapılacaktır.

7-      Teklif veren firma bütün bu şartları aynen kabul etmiş sayılacaktır.

8-      Malzeme bedeli ,malzemenin muayene ve kabul işlemlerinden sonra 150 gün içerisinde Antalya Sağlık Müdürlüğü Muhasebe Birimince yapılacaktır. Kurum hesaplarında nakit sıkışıklığı söz konusu olursa yıl içerisinde ödemesi yapılacaktır.

9-      İsteklilerin ÜTS'de kayıtlı olması ve alımı yapılacak malzemelerin ÜTS' de Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gerekmektedir. İstekliler teklif edeceği malzemelerin Ulusal Bilgi Bankası barkot numaralarını tekliflerinde ayrı ayrı belirteceklerdir.

10-    İstekliler teklifleriyle birlikte ÜTS'den üretici ve/veya ithalatçı firmaların ve bu firmaların adı altmda.bayiliklerinin kayıtlı olduklarım belgelendirecektir. Bayilikleri bulunmayan firmalardan alım yapılmayacaktır.

11-   

 
 

Bu teklife davet mektubuna olumlu yada olumsuz mutlaka 02/07/2021 tarihinde saat 14:00'e kadar 0 (242) 722 89 97 nolu faksa veya elden Satın Alma birimine cevap verilecektir.

Sini

VI a İze m e ıı i ıı Adı

Miktar

 

Birim

lÎTİııı Fh al

1 oplaııı Fi\aı

l.'BB

m

1 Kodu

1

26X35 CM KRAFT TORBA ZARF

 

500

ADL F

 

 

 

 

 

2

32X42 CM KRAFT TORBA

ZARF

500

ADET

 

 

 

 

 


 

ADRES: MERKEZ MAH. 2026 SOK.NO: 10 SERİK/ANTALYA

TEL : (242) 722 13 40 FAKS: SATIN ALMA 12421722 89 97 -İDARE(242) 722 30 60 E-MAİL: satinalmaserik(a)vandex.com

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim