• İhale No
    2019/291803
  • İhale Adı
    Küçük Çaltıcak Günübirlik Kullanım Alanında Bulunmak Üzere 3 Kişilik Tam Teşekküllü Cankurtaran Ve Cankurtaran Ekipmanları Hizmet Alımı İşi
  • Sektör
    İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    01 Temmuz 2019 10:30
  • İdare
    BURDUR İl Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Burdur
  • İşin İli
    Burdur
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    21 Haziran 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TAM TEŞEKKÜLLÜ CANKURTARAN VE CANKURTARAN EKİPMANLARI HİZMETİ ALINACAKTIR

TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI 6. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ BEYDAĞLARI SAHİL MİLLİ PARK MÜDÜRLÜĞÜ

Küçük Çaltıcak Günübirlik Kullanım Alanında Bulunmak Üzere 3 Kişilik Tam Teşekküllü Cankurtaran Ve Cankurtaran Ekipmanları Hizmet Alımı İşi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/291803

1-İdarenin

a) Adresi : Sedir Mahallesi Vatan Bulvarı Orman Bölge Müdürlüğü Sitesi İçi Muratpaşa/ANTALYA
b) Telefon ve faks numarası : 2423350077 - 2423451466
c) Elektronik Posta Adresi : burdur.dkmp@tarimorman.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Küçük Çaltıcak Günübirlik Kullanım Alanında Bulunmak Üzere 3 Kişilik 2 ay süre ile Tam Teşekküllü Cankurtaran Ve Cankurtaran Ekipmanları Hizmet Alımı İşi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Küçük Çaltıcak Günübirlik Kullanım Alanı Konyaaltı/ANTALYA
c) Süresi : İşe başlama tarihi 15.07.2019, işin bitiş tarihi 15.09.2019


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Tarım ve Orman Bakanlığı VI. Bölge Müdürlüğü Antalya Şube Müdürlüğünün Sedir Mah. Vatan Bulvarı Orman Bölge Müdürlüğü Yerleşkesi içi No:2 070040 adresindeki hizmet binası
b) Tarihi ve saati : 01.07.2019 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Tarım ve Orman Bakanlığı VI. Bölge Müdürlüğü Antalya Şube Müdürlüğünün Sedir Mah. Vatan Bulvarı Orman Bölge Müdürlüğü Yerleşkesi içi No:2 070040 adresindeki hizmet binası 42 nolu oda adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 45 (kırk beş) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında olduğu tespit edilen isteklilerin teklifleri, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin reddedilecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
15.07.2019-15.09.2019 tarihleri arası çalışma ücretleri(Brüt asgari ücretin %70 fazlası) 3 2 Ay
Fazla Mesai Ücreti 220,5 saat
Ulusal Bayram ve Resmi Tatil Gün çalışma ücreti 18,5 gün
02 Temmuz 2019

İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2019/291803
İptal Nedeni : Bütün Tekliflerin Alıma Ayrılan Ödeneğin/ Yaklaşık Maliyetin Çok Üzerinde Olması Nedeniyle -
İptal Tarihi : 01 Temmuz 2019