• İhale No
    2010/535729
  • İhale Adı
    Kuduz Aşısı
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    08 Aralık 2010 10:30
  • İdare
    GIDA, TARIM VE HAYVANCILIK BAKANLIĞI Koruma ve Kontrol Genel Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KUDUZ AŞISI SATIN ALINACAKTIR
Koruma ve Kontrol Genel Müdürlüğü

Kuduz Aşısı
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/535729
1-İdarenin
a) Adresi:Bakanlıklar Akay Caddesi 3 ÇANKAYA ANKARA
b) Telefon ve faks numarası:İdari Şartname için: Genel Müdürlük 3124253451 Teknik Şartname için : Etlik Veteriner Kontrol ve Araştırma Enstitüsü Müdürlüğü:3123260090/333-334 - Genel Müdürlük: 3124178209 Etlik Veteriner Kontrol ve Araştırma Enstitüsü Müdürlüğü : 3123211755
c) Elektronik Posta Adresi:mucadele@kkgm.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):www.kkgm.gov.tr , www.ekap.kik.gov.tr

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Etlik Veteriner Kontrol ve Araştırma Enstitüsü Müdürlüğü Etlik/ANKARA
c) Teslim tarihi:48.1.1. Sözleşme imzalandıktan sonra 150 (yüzelli) takvim günüdür. Aşıların teslim yeri Etlik Veteriner Kontrol ve Araştırma Enstitüsü Müdürlüğü Etlik/ANKARA'dır.
Teslimler yüklenicinin yerli ve yabancı olma durumuna göre aşağıdaki şekilde yapılır.
48.1.1.1-Yabancı İsteklilerde;
a- Yüklenici, aşıların nakli sırasında hasar görmesini engelleyecek şekilde tedbir almaması halinde ortaya çıkacak tüm zarar ve ziyandan sorumludur.
b- Nakile hazır hale getirilmek üzere paketlenen veya ambalajlanan aşıların sandık, paket veya ambalaj ağırlığı 30 kilogramı aşmamalıdır.
c- Aşılara ait sandık, paket veya ambalajlar, yüklenici tarafından gümrükten çekilir ve teslim yerine nakledilerek idare tarafından gösterilen ambarlara düzenli bir şekilde yerleştirilir.
d- Sevk edilecek aşıların sandık, paket veya ambalajların en az iki yüzüne okunaklı, solmayacak ve hava şartlarına dayanıklı olacak şekilde aşağıdaki bilgiler yazılacaktır.
da) Varış limanı,
db) Yüklenici firmanın adı ve adresi
dc) T.C. TARIM VE KÖYİŞLERİ BAKANLIĞI ANKARA/TÜRKİYE
T.C. MİNİSTRY OF AGREECULTURE ANKARA/TURKEY
dd) Akreditif numarası
de) Kg cinsinden sandık, paket veya ambalajın sıra numarası
df) Metreküp (m3) cinsinden sandık, paket veya ambalajın hacmi
dg) Sandık, paket veya ambalajın sıra numarası
dh) Sevk konusu eşyanın niteliklerine uygun taşıma koşullarını gösteren Uluslar arası işaretler
e- Yüklenici tarafından satın alınan aşıların akreditif numarasına, sevk tarihine, sevk vasıtasına, sevk limanına, sevk edilecek aşıların sandık, paket, ambalaj veya koli adedine ve fatura tarihi ile değerine yer verilmek suretiyle sevk tarihinden en az 5 (beş) işgünü önce Tarım ve Köyişleri Bakanlığı Koruma ve Kontrol Genel Müdürlüğüne faks (0312 4178209) ile bilgi verilir.
f- İdare ambarlarına yapılacak sevk işlemlerinde; sevk tarihi ve varış saati Türkiyedeki milli ve dini bayram günleri ile hafta sonu tatil günlerine denk getirilemez.
g- İdare depolarına teslim edilecek aşıların nakliyesi, Türk bayraklı gemi, uçak, kamyon v.b taşıtlarla Türkiyede faaliyet gösteren Türk menşeili firmalara yaptırılır.
h- Aşıların nakliyesinin Türk bayraklı taşıtlarla yapılması esastır.
Ancak, zorunlu hallerde;
ha) Zorunlu hallerin belgelendirilmesi kaydıyla taşımanın Türk bayraklı taşıtlarla yapılması esas olmak üzere, sevkiyatın aktarmalı olarak yapılmasına,
hb) Taşımanın Türk bayraklı taşıtlarla aktarmalı veya aktarmasız yapılamaması durumunda ise (a) fıkrasında belirtildiği şekilde durumun değerlendirilmesi kaydıyla, nakliyenin Türk bayraklı taşıtlar dışında herhangi bir taşıma kuruluşu aracılığı ile yapılmasına,
İlgili yerkerden gerekli izinler alındıktan sonra Tarım ve Köyişleri Bakanlığı Koruma ve Kontrol Genel Müdürlüğü yetkilidir.
(ha) ve (hb) fıkralarında belirtilen hususlar hakkında yüklenici tarafından Tarım ve Köyişleri Bakanlığı Koruma ve Kontrol Genel Müdürlüğüne (faks; 0312 4178209) bilgi verilir. İdare tarafından gerekli düzenlemeler yapıldıktan ve ilgili yerlerden izin alındıktan sonra yükleniciye veya ilgili yerlere talimat verilir.
ı- Aşılar imalatçı firma fabrikasından idare depolarına teslim edilene kadar ve kesin kabul işlemleri yapılana kadar geçecek sürede sigorta (warehouse to warehouse clause) ettirilir. Sigorta ve nakliye giderleri yüklenici tarafından karşılanır.
i- Yüklenici taahhüt konusu aşıları, sözleşmenin imzalanmasından sonra ve akreditifin açıldığının kendisine bildirildiği tarihten itibaren sözleşme süresi içinde Uluslar arası Dış Ticaret Kuralları (DDU teslim şekliyle) çerçevesinde sevk edilir.
j- Yüklenici aşıların sevkini aşağıdaki belgeler ile tevsik eder. (Akreditif talimatında farklı olarak belirtilen belgeler dahil). Yüklenici akreditif şartlarına uygun olarak aşağıda sayılan belgeleri, idareye gönderilmek üzere 7 (yedi) takvim günü içinde muhabir bankaya tevdi eder. Ayrca bu belgelerden birer nüsha da sevk edilen aşılar ile birlikte idareye gönderilir.
ja) İmzalı sevk faturası (sevk faturalarında aşıların brüt, net ağırlığı, bedeli, navlun ve sigorta ayrı ayrı olacak şekilde belirtilir.) Ayrıca ihale aşamasında verilen teklif mektubu veya proforma fatura ve sevkiyat aşamasında düzenlenen fatura (invoice) ile taşıma esnasında düzenlenen konşimentoda belirtilen navlun ücretlerinde farklılık bulunmamalıdır.
jb) Menşe-i şahadetnamesi
jc) Hepsi imzalı 4 nüsha kolisaj listesi (Koli listeleri üzerinde her sandığın numarası, ağırlığı, ebadı açık olarak yazılı olmalı ve sandık veya koliler açılmadan ihtiva ettiği aşıların tayinine imkan verecek şekilde düzenlenmelidir.)
jd) “ATR” veya “EURO” belgesi (AB ve EFTA ülkesi üyelerden yapılacak ithalatta istenecektir.)
je) Telgraf veya faks sureti
jf) Sigorta poliçesi (warehouse to warehouse clause)
jg) Tam takım 3 nüsha konşimento
jh) Yukarıda sayılan sevk evraklarının birer nüshası sevk edilen aşılar ile birlikte ilgili gümrüğe gönderilir.
k- Aşıların ithalatı aşamasında; aşılara ait sandık, paket, koli veya ambalajlar içerisinde ısı takibinin yapılacağı göstergeler olacaktır. Taşıma amacı ile kullanılacak konteynerler içerisinde ısı takibinin yapılacağı digital kayıt cihazları olmalıdır. Bu cihazlara ait kayıt verileri muayene ve kabul sırasında belgelenmelidir.
l- Aşıların varış limanındaki gümrük işlemleri sırasında ve gümrük işlemleri sonrası nakliyatta yüklenici firma tarafından görevlendirilen yetkili bir personel hazır bulunur.
m- Gümrükten çekilen aşılar, Etlik Veteriner Kontrol ve Araştırma Enstitü Müdürlüğü ambarına teslim edilir. Aşılar, tahsis mahallerine ya da belirlenen depolara teslim edilene kadar yüklenicinin sorumluluğundadır. Aşıların mesai saati dışında teslim edilmemesi için yüklenici tarafından gerekli tedbirler alınır. Aşıların mesai saati dışında depolara getirilmesi halinde bundan dolayı oluşacak tüm masraflar yükleciye ait olur.
n- Aşıların gümrükten çekilmesi ile ilgili yapılması gereken tüm işlemler, (taahhütname ile çekme, kati ithal oluşması halinde mahrece iade v.b) idare adına yüklenici veya yüklenicinin görevlendireceği kişi ya da şirketler tarafından yerine getirilir. Yüklenici veya yüklenicinin görevlendireceği kişi ya da şirketlere yapılacak ödemeler ile gümrük işlemleri yerine getirilirken yürürlükteki mevzuat hükümlerine aykırı bir işlemin gerçekleştirilmesinden doğacak giderler yükleniciye aittir.
o- Aşı ithalatında Ankara Gümrükleri kullanılacak olup bu amaçla idare tarafından düzenlenecek yetki belgesi, yüklenici firmaya teslim edilir.
ö- Gümrük işlemleri sırasında oluşacak vergiler (KDV, gümrük vergisi, v.b) idare tarafından ödenir.

48.1.1.2- Yerli isteklilerde;
a- Yüklenici, aşıların nakli sırasında hasar görmesini engelleyecek şekilde tedbir almaması halinde ortaya çıkacak tüm zarar ve ziyandan sorumludur.
b- Nakile hazır hale getirilmek üzere paketlenen veya ambalajlanan aşıların sandık, paket veya ambalaj ağırlığı 30 kilogramı aşmamalıdır.
c- Aşılara ait sandık, paket veya ambalajlar, yüklenici tarafından gümrükten çekilir ve teslim yerine nakledilerek idare tarafından gösterilen ambarlara düzenli bir şekilde yerleştirilir.
d- İthalat mevzuatının imkan vermesi halinde; sevk edilecek aşıların sandık, paket veya ambalajların en az iki yüzüne okunaklı, solmayacak ve hava şartlarına dayanıklı olacak şekilde 48.1.1.1-d maddesinki bilgiler yazılacaktır.
Ancak ithalat mevzuatının imkan vermemesi halinde yukarıdaki bilgiler yüklenici adına düzenlenmek suretiyle de ithalat gerçekleştirilir.
e- Yüklenici tarafından satın alınan aşıların akreditif numarasına, sevk tarihine, sevk vasıtasına, sevk limanına, sevk edilecek aşıların sandık, paket, ambalaj veya koli adedine ve fatura tarihi ile değerine yer verilmek suretiyle sevk tarihinden en az 5 (beş) işgünü önce Tarım ve Köyişleri Bakanlığı Koruma ve Kontrol Genel Müdürlüğüne faks (0312 4178209) ile bilgi verilir.
f- İdare ambarlarına yapılacak sevk işlemlerinde; sevk tarihi ve varış saati Türkiyedeki milli ve dini bayram günleri ile hafta sonu tatil günlerine denk getirilemez.
g- İdare depolarına teslim edilecek aşıların nakliyesinin, Türk bayraklı gemi, uçak, kamyon v.b taşıtlarla Türkiyede faaliyet gösteren Türk menşeili firmalara yaptırılması tavsiye edilir.
h- Aşılar imalatçı firma fabrikasından idare depolarına teslim edilene kadar ve kesin kabul işlemleri yapılana kadar geçecek sürede sigorta (warehouse to warehouse clause) ettirilir. Sigorta ve nakliye giderleri yüklenici tarafından karşılanır.
ı- Yüklenici taahhüt konusu aşıları, sözleşmenin imzalanmasından sonra ve akreditifin açıldığının kendisine bildirildiği tarihten itibaren sözleşme süresi içinde Uluslar arası Dış Ticaret Kuralları (DDU teslim şekliyle) çerçevesinde sevk eder.
i- Yüklenici aşıların sevkini, 48.1.1.1-j maddesinde belirtilen belgeler ile tevsik eder. Belgelerin yüklenici veya idare adına düzenlenmiş olması yeterlidir. Yüklenici akreditif şartlarına uygun olarak 48.1.1.1-j maddesinde sayılan belgeleri, idareye gönderilmek üzere 7 (yedi) takvim günü içinde muhabir bankaya tevdi eder. Ayrıca bu belgelerden birer nüsha da sevk edilen aşılar ile birlikte idareye gönderilir.
j- Aşıların ithalatı aşamasında; aşılara ait sandık, paket, koli veya ambalajlar içerisinde ısı takibinin yapılacağı göstergeler olacaktır. Taşıma amacı ile kullanılacak konteynerler içerisinde ısı takibinin yapılacağı digital kayıt cihazları olmalıdır. Bu cihazlara ait kayıt verileri muayene ve kabul sırasında belgelenmelidir.
k- Aşıların varış limanındaki gümrük işlemleri sırasında ve gümrük işlemleri sonrası nakliyatta yüklenici firma tarafından görevlendirilen yetkili bir personel hazır bulunur.
l- Gümrükten çekilen aşılar, Etlik Veteriner Kontrol ve Araştırma Enstitü Müdürlüğü ambarına teslim edilir. Aşılar, tahsis mahallerine ya da belirlenen depolara teslim edilene kadar yüklenicinin sorumluluğundadır. Aşıların mesai saati dışında teslim edilmemesi için yüklenici tarafından gerekli tedbirler alınır. Aşıların mesai saati dışında depolara getirilmesi halinde bundan dolayı oluşacak tüm masraflar yükleciye ait olur.
m- Aşıların gümrükten çekilmesi ile ilgili yapılması gereken tüm işlemler, (taahhütname ile çekme, kati ithal oluşması halinde mahrece iade v.b) yüklenici veya yüklenicinin görevlendireceği kişi ya da şirketler tarafından yerine getirilir. Yüklenici veya yüklenicinin görevlendireceği kişi ya da şirketlere yapılacak ödemeler ile gümrük işlemleri yerine getirilirken yürürlükteki mevzuat hükümlerine aykırı bir işlemin gerçekleştirilmesinden doğacak giderler yükleniciye aittir.
n- Aşı ithalatında Ankara Gümrükleri kullanılacak olup bu amaçla idare tarafından düzenlenmesi gereken belgeler; idare tarafından düzenlenerek yüklenici firmaya teslim edilir.
o- Gümrük işlemleri sırasında oluşacak vergiler (KDV, gümrük vergisi, v.b) yüklenici tarafından ödenir.
ö- Yüklenici, aşıları, idare depolarına ambalaj ve soğuk zincir kuralları gibi teknik şartname hükümlerine uygun olarak teslim eder. İdare aşıların yurt dışından ithal edilmesi, gümrük işlemleri ve aşıların idare depolarına tesliminden önceki hiçbir aşamada yer almayacak, her türlü işlemler ve giderler (KDV, gümrük vergisi, v.b) yüklenici tarafından karşılanacaktır. İdare tarafından yükleniciye aşı bedeli ile birlikte sadece KDV ödenir.


3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Koruma ve Kontrol Genel Müdürlüğü Toplantı Salonu Akay Cad. No:3 Bakanlıklar/ANKARA
b) Tarihi ve saati:08.12.2010 - 10:30

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


1) Kuduz aşısı için Tarım ve Köyişleri Bakanlığından alınmış ithal aşı izin belgesi veya ruhsat belgesi (İmalatçı konumunda bulunan yabancı istekliler tarafından Türkiyede faaliyette bulunan yetkili satıcı veya temsilcileri tarafından kendi aşılarının ithalatı için alınmış olan aşı ithal izin belgesi veya ruhsat belgesi sunulabilir. İmalatçı firmanın istekli sıfatıyla ihaleye girmesi halinde; aşıların gümrükten çekilmesi, ambarlara teslimatı, muayene ve kabul işlemlerinin yürütülmesi, bozuk aşıların iadesi v.b. konularda imalatçı firmanın Türkiyede faaliyette bulunan yetkili satıcısı veya temsilcisi gerçek veya tüzel kişi sorumlu tutulacak ve buna ilişkin olarak yetkili satıcı veya temsilci gerçek veya tüzel kişiden alınmış olan sorumluluk üstlenme taahhütnamesi sunulacaktır.)



2) Aşının kaç seri halinde ve ne kadar miktarda teslim edileceğini gösteren taahhütname



3) Aşıya ait orijinal kısa ürün bilgisi ve Türkçe çevirileri



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


-İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi

-İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi



-İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen kapasite raporu



-İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler



İstekli imalatçı olduğunu yukarıdaki belgelerden birini sunarak tevsik edecektir.



İstekli yetkili satıcı veya temsilci ise buna ilişkin belgeler ( Yetkili satıcı veya temsilci, satıcısı veya temsilcisi olduğu imalatçı firmanın imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeleri sunacaktır.)



İş ortaklığında ortaklardan birinin, teklif edilen mala veya mallara ilişkin imalatçı veya yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belgelerden birini sunması yeterlidir.


4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


7.5.6.1.Teklif edilen malın teknik şartnamede yer alan teknik kriterlere uygunluğunu belirlemek amacıyla numune, teknik bilgilerin yer aldığı katalog veya prospektüs, teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman ile fotoğraf ayrı ayrı veya birlikte sunulur. İş ortaklığında bu belgeleri ortaklardan birinin sunması yeterlidir.



7.5.6.2.Mala ait kataloglar, fotoğraflar ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren dokümanlarının yetersiz kalması durumunda teklif mektubunda yer alan “…………………..üzere ihale dokümanında yer alan tüm düzenlemeleri dikkate alarak teklif verdiğimizi, dokümanda yer alan yükümlülükleri yerine getirmememiz durumunda uygulanacak yaptırımları kabul ettiğimizi beyan ediyoruz.” ifadesi gereğince malın teknik şartnameye uygun olarak verileceği kabul edilmiş sayılacaktır.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Koruma ve Kontrol Genel Müdürlüğü Akay Cad. No:3 Kat:4 No:401 Bakanlıklar/ANKARA adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Koruma ve Kontrol Genel Müdürlüğü Akay Cad. No:3 Kat:4 No:401 Bakanlıklar/ANKARA
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (otuz) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Kuduz Aşısı (Grup-1) 350000,00 Doz
Kuduz Aşısı (Grup-2) 350000,00 Doz