• İhale No
    2019/65506
  • İhale Adı
    KUKA VE VİDANJÖR İÇİN HORTUM
  • Sektör
    İnşaat ve Yapı Malzemeleri, Hırdavat
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Şubat 2019 14:00
  • İdare
    EDİRNE BELEDİYESİ SU VE KANALİZASYON MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Edirne
  • İşin İli
    Edirne
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    13 Şubat 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KUKA VE VİDANJÖR İÇİN HORTUM

EDİRNE BELEDİYESİ SU VE KANALİZASYON MÜDÜRLÜĞÜ

Kuka ve Vidanjör İçin Hortum alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/65506
1-İdarenin
a) Adresi : BABADEMİRTAŞ MAHALLESİ TEKKEKAPI CADDESİ 1 EDİRNE MERKEZ/EDİRNE
b) Telefon ve faks numarası : 2842120913 - 2842139150
c) Elektronik Posta Adresi : sukanalmd@edirne.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 10 adet 4" Üst Emiş Hortumu 1 adet 5" Üst Bom Emiş Hortumu 10 adet 1" Kanal Açma Hortumu 1 adet 1/2" Kanal Açma Hortumu
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Edirne Belediyesi Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanması ile başlayacak 270 günlük sözleşme süresi içerisinde idare tarafından talep edilen miktarlardaki mallar, idarenin talep ettiği gün itibari ile 15 gün içerisinde teslim edilecektir. Teslim edilen malların hakedişleri kısmi olarak yapılacaktır. Yüklenici eğer isterse sözleşme imzalanmasına müteakip 15 gün içerisinde malların tamamını teslim edebilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Babademirtaş Mahallesi Tekkekapı Caddesi No:5 Edirne/ Merkez Edirne Belediyesi Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü
b) Tarihi ve saati : 25.02.2019 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 30 TRY (Türk Lirası) karşılığı Babademirtaş Mahallesi Tekkekapı Caddesi No:5 Edirne Belediyesi Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Babademirtaş Mahallesi Tekkekapı Caddesi No:5 Edirne/ Merkez Edirne Belediyesi Su ve Kanalizasyon Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
4" Üst Emiş Hortumu 10 adet
5" Üst Bom Emiş Hortumu 1 adet
1" Kanal Açma Hortumu 10 adet
1/2" Kanal Açma Hortumu 1 adet
11 Mart 2019

İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2019/65506
İptal Nedeni : İhalenin Niteliğinin veya Miktarının Değişmesi -
İptal Tarihi : 11 Mart 2019