• İhale No
    2019/523220
  • İhale Adı
    Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü 25 Kasım 2019 tarihinde kutlanacak olan Edirne’nin düşman işgalinden kurtuluşunun 97 Yıl dönümü dolayısıyla çeşitli sanatsal , kültürel etkinlik ve yemekli organizasyon hizmet alım işi
  • Sektör
    Organizasyon, Reklam, Sanat, Konaklama Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    30 Ekim 2019 15:00
  • İdare
    EDİRNE BELEDİYESİ MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Edirne
  • İşin İli
    Edirne
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    18 Ekim 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ORGANİZASYON HİZMETİ ALINACAKTIR

EDİRNE BELEDİYESİ MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ SATINALMAM BİRİMİ

Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü 25 Kasım 2019 tarihinde kutlanacak olan Edirne’nin düşman işgalinden kurtuluşunun 97 Yıl dönümü dolayısıyla çeşitli sanatsal , kültürel etkinlik ve yemekli organizasyon hizmet alım işi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/523220

1-İdarenin

a) Adresi : Edirne Belediye Başkanlığı Mali Hizmetler Müdürlüğü Satın Alma Birimi Babademirtaş Mahallesi Tekkekapı Caddesi Saraçhane Mevkii Ek Hızmet Bınası No:1 22020 - MERKEZ / EDİRNE 22020 Babademirtaş Mah. EDİRNE MERKEZ/EDİRNE
b) Telefon ve faks numarası : 2842129926 - 2842129925
c) Elektronik Posta Adresi : satinalmamd@edirne.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 24 kalem
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
c) Süresi : İşe başlama tarihi 22.11.2019, işin bitiş tarihi 26.11.2019


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Edirne Belediye Başkanlığı Mali Hizmetler Müdürlüğü Satın Alma Birimi Babademirtaş Mahallesi Tekkekapı Caddesi Saraçhane Mevkii Ek Hızmet Bınası No:1 22020 Merkez/EDİRNE
b) Tarihi ve saati : 30.10.2019 - 15:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

Ticaret veya Sanayi Odası ya da Meslek Odası tarafından, Mevzuatına uygun olarak düzenlenmiş ihale son başvuru tarihi itibariyle geçerli olmak üzere günlük 1 öğünlük 1.000 kişilik yemek kapasite raporu sunacaktır.

İlgili katılımcı firmanın restaurant, lokanta vb. işletmesi yok ise ihale tarihinden önce yukarıda belirtilen belgeleri olan bir lokanta restaurant vb. işletmelerle imzalanmış bir sözleşme sunacaktır. Sunulan sözleşmenin Bitiş tarihi ihale konusu işin bitiminden önce bir tarihte bitmiş olmamalıdır. Katılımcı Sözleşme yaptığı firmaya ait (teknik şartname )madde 4.1. , madde 4.2. ve madde 6.2. de istenilen belgeleri sunacaktır.

4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
Gıda Üretim İzin Belgesi veya İşletme Kayıt Belgesi, sunulacaktır. İlgili katılımcı firmanın restaurant, lokanta vb. işletmesi yok ise ihale tarihinden önce yukarıda belirtilen belgeleri olan bir lokanta restaurant vb. işletmelerle imzalanmış bir sözleşme sunacaktır. Sunulan sözleşmenin Bitiş tarihi ihale konusu işin bitiminden önce bir tarihte bitmiş olmamalıdır. Katılımcı Sözleşme yaptığı firmaya ait (teknik şartname)madde 4.1. , madde 4.2. ve madde 6.2. de istenilen belgeleri sunacaktır.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Her tür yemekli organizasyon hizmet alım işi


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Edirne Belediye Başkanlığı Mali Hizmetler Müdürlüğü Satın Alma Birimi Babademirtaş Mahallesi Tekkekapı Caddesi Saraçhane Mevkii Ek Hızmet Bınası No:1 22020 Merkez/EDİRNE adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14.Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Tören alanına beyaz renkli kolçaksız plastik sandalye kurulması ve toplanması 500 adet
Edirne’nin kurtuluşunu simgeleyen ve 6 kişilik oyuncu ekibi tarafından Edirne’nin kurtuluş gününde yaşanan devir teslim törenini anlatan 10 dakikalık canlandırmanın yapılması 1 adet
Katılan ekiplere katılım ve teşekkür belgesi takdim edilmesi. 1.000 adet
Kullanıcısı ile birlikte 3 Tekerlekli arkasında sepeti bulunan bisiklet temin edilmesi. 10 adet
Korteje katılan motorlu araçlara dağıtılmak üzere kapı camlarına takılan aparatı ile birlikte araç camı bayrağı temin edilmesi.(bayrak 30x45cm sopa en az 35 en fazla 40 cm) 100 adet
Korteje katılan gösteri ekiplerine dağıtılmak üzere rafyadan ponpon ve jimnastik kurdelesi gösteri malzemelerinin temin edilmesi. 300 adet
Etkinlik süresince kamera ve fotoğraf çekimi yapılması, görüntülerin idareye 8 TB hard disk ile teslim edilmesi 1 adet
Kortejde yer almak üzere 6 kişilik maskot bando 2 adet tahta bacak, 2 adet ponpon kız ve en az 2 kişilik animasyon ekibi ve görevlendirilmesi. 1 adet
Kortej sırasında atılmak üzere 60 cm ebadında elektronik ateşlemeli gazlı konfeti temin edilmesi 100 adet
Kortejde yer almak üzere 10 davul 10 zurna çalacak müzisyenlerin temin edilmesi 1 adet
Korteje katılan Kadın Emek Pazarı ve Kırsalın Doğal Pazarı ekiplerinin dağıtacağı malzemeler için farklı renklerde üstten saplı hasır sepet temin edilmesi 50 adet
Korteje gelen misafirlere ikram edilmek üzere en az 2 kişi tarafından nostaljik bakır güğüm ile Edirne belediyesi logosu olan karton bardaklarla salep dağıtılması 1.000 adet
25 Kasım 2019 tarihinde kurtuluş kortejinde kullanılmak üzere 0-5 yaş aralığında şoförleriyle birlikte traktör ve römork kiralanması 5 adet
Traktör römorklarının içerisine konulmak üzere beyaz renkli plastik kolçaksız sandalye temin edilmesi 25 adet
Traktör römorklarının içerisine konulmak üzere beyaz renkli 70x120 cm ebadında katlanır plastik masa temin edilmesi 6 adet
Tören alanının zincir balon ile süslenmesi 300 metre
Atatürk’ün giydiği kıyafetleri giyerek Türk Bayrağını taşıyacak kadın mankenlerin görevlendirilmesi ve giyecekleri kıyafetlerin satın alınarak idareye etkinlik sonrası teslim edilmesi 12 kişi
1 Kişilik Kurtuluş Resepsiyonu Menüsü 1.000 adet
Etkinlik mekânının girişine kırmızı halı serilmesi 30 metre
Etkinlik mekân girişindeki kırmızı halının her iki yanının süslenmesi ve yürüyüş yolu oluşturulması 12 metre
Etkinlik giriş kapısının tül ile süslenmesi 20 metre
Etkinlik alanına yuvarlak masa, masaların üzerine örtü, şamdan ve süslenmesinin yapılması 80 adet
protokol masası yapılması ve süslenmesi 1 adet
Etkinlik mekanı tuvaletlerinin temizliği için 2 adet eleman görevlendirilmesi, temizlik sarf malzemesi ihtiyaçlarının karşılanması, etkinlik bitiminde alanın ve salonun temizlenmesi 1 adet