KURU GIDA PAKETİ SATIN ALINACAKTIR
Kdz.ereğli Belediyesi Özel Kalem Müdürlüğü
Kuru Gıda Paketi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/90363
1-İdarenin
a) Adresi : Müftü Mahallesı Devrım Bulvarı 13 67320 Ereğli Zonguldak
b) Telefon ve faks numarası : 3723221053-3723232840-514 - 3723233046-3723226155
c) Elektronik Posta Adresi : kdzeregli@kdzeregli.bel.tr.
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Malın teslim yeri Belediyemizin ambar depolarıdır.
c) Teslim tarihi : Talep edilen gıda ürünleri idarenin vereceği teslim programında teslim edilmelidir. İdare Malın tamamını tek seferde talep
edebileceği gibi kısımlara ayırıp talep etme hakkına da sahiptir.İdare malın tamamını tek seferde talep ettiği takdirde yüklenici idare ile imzaladığı sözleşme tarihinden itibaren en geç 15 (0nbeş) takvim günü içerisinde malın tamamını eksiksiz olarak teslim etmek zorundadır.İdare malı kısımlara ayırıp talep ettiği takdirde ise en az
10 (on) takvim günü öncesinden yazı ile malın ne kadarının talep ettiğini yükleniciye resmi olarak bildirecektir.Teslim tarihlerinde
idare istediği biçimde değişiklik yapabilir. Değişiklikler yükleniciye en az 5 (beş) takvim günü önceden bildirilecektir.Malın en son teslim tarihi 15-12-2011 tarihini geçmeyecektir.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Kdz.Ereğli Belediyesi İhale Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 15.07.2011 - 15:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:
Teklif veren istekliler ihalede; Sıvıyağ için TS 886, bulgur için TS 2284, makarna için TS 1620, tuz için TS
933, un için TS4500, toz şeker için TS 861, kesme şeker için TS 861,pirinç için TS 2408, zeytin için TS 774, kuru fasulye için TS 141, salça için TS 1466, yeşil mercimek için TS 143,kırmızı mercimek için TS 143, çay için TS 4600, nohut için TS 142,kuru üzüm için TS 3411,beyaz peynir için TS 3411 kalite belgelerini ibraz edecektir. Kalite belgeleri ihale tarihi itibari ile süresini doldurmamış olacaktır. Yıl içerisinde de aynı kalite belgeli malzemeden alınacaktır. Ancak firmanın yıl içerisinde o üründen bulamaması veya temin edememesi durumunda, yine yıl içerisinde teklif dosyası içinde sunulan kalite belgelerinin süresi dolarsa yeni ür ün kalite belgesi ile idareye sunulur. İdarenin onayı alındıktan sonra ürün değiştirilebilir.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İhale zarfları ile birlikte kuru gıda numuneleri idareye getirilecektir. Numuneler, örneğin; aynı kalemden en az iki tür şeklinde ise en düşük gramajlısı getirilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kdz.Ereğli Belediyesi
Yazı İşleri Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 170 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Kdz.Ereğli Ziraat Bankası Şubesinde Bulunan Tr30 0001 0000 5128 9883 6850 01 Iban Numaralı Hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar kdz.ereğli belediyesi yazı işleri müdürlüğü adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
SIVI AYÇİÇEK YAĞI TENEKE KUTU İÇİNDE 5 KG.LIK | 2000,000 | ADET |
BULGUR PİLAVLIK 2 KG.LIK | 2000,000 | ADET |
MAKARNA 500 GRAMLIK | 2000,000 | ADET |
TUZ 750 GRAMLIK | 2000,000 | ADET |
UN 5 KG.LIK | 2000,000 | ADET |
TOZ ŞEKER 3 KG.LIK | 2000,000 | ADET |
KESME ŞEKER 1 KG.LIK | 2000,000 | ADET |
PİRİNÇ 1 KG.LIK | 2000,000 | ADET |
SİYAH ZEYTİN 1 KG.LIK | 2000,000 | ADET |
KURU FASULYE 1 KG.LIK | 2000,000 | ADET |
SALÇA 1 KG.LIK | 2000,000 | ADET |
YEŞİL MERCİMEK 1 KG.LIK | 2000,000 | ADET |
KIRMIZI MERCİMEK 1 KG.LIK | 2000,000 | ADET |
ÇAY 1 KG.LIK | 2000,000 | ADET |
NOHUT 1 KG.LIK | 2000,000 | ADET |
KURU ÜZÜM 1 KG.LIK | 2000,000 | ADET |
BEYAZ PEYNİR ORTA YAĞLI TENEKE KUTU İÇİNDE 1 KG.LIK | 2000,000 | ADET |