• İhale No
    2011/126901
  • İhale Adı
    KURU GIDA SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    07 Eylül 2011 14:30
  • İdare
    Kulp Yatılı Bölge Ortaokulu - Diyarbakır
  • İhale İli
    Diyarbakır
  • İşin İli
    Diyarbakır
  • Yayın Tarihi
    22 Ağustos 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


KURU GIDA SATIN ALINACAKTIR
K ulp Ya t ılı İl kö ğ re t i m B ö lg e O ku lu M üdürlüğ ü
Kuru Gıda Mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/126901
1-İda re nin
a) Adresi : Turgut Özal Mahallesı Mus Yolu Caddesı 21900 Kulp Diyarbakır
b) Telefon ve faks numarası : 4128312492 - 4128312013
c) Elektronik Posta Adresi : -
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Kulp Yibo Yemekhanesi Ambarı
c) Teslim tarihi : Diyarbakır Kulp YİBO Müdürlüğünün aylık kuru gıda ihtiyacı karşılanacaktır. İdare, malların teslim ve tesellüm işlemlerinde 4734 sayılı Kanuna ilişkin Mal Alımları Denetim, Muayene ve Kabul İşlemlerine Dair Yönetmelik esasları da göz önünde bulundurularak aşağıdaki hususlara uyacaktır. Getirilen kuru gıda maddeleri teknik şartnameye uygun olarak teslim alınacaktır. Muayene komisyonu tarafında gerekli muayene ve kontrolü yapıldıktan sonra, Muayene komisyonu tarafından düzenlenecek muayene heyet raporuna göre kabul edilir veya ret edilir. Okul Muayene komisyonun verdiği karar kesindir. Yüklenici bu konuda hiçbir itirazda bulunamaz
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Kulp Yatılı İlköğretim Bölge Okulu Müdürlüğü Müdür Odası
b) Tarihi ve saati : 07.09.2011 - 14:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kulp Yatılı İlköğretim
Bölge Okulu Müdürlüğü Müdür Odası adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kulp Yatılı İlköğretim Bölge Okulu Müdürlüğü Müdür Odası adresine
elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Kuru Fasulye 1300,000 Kg
Nohut 600,000 Kg
Bulgur 2500,000 Kg
Pirinç 3000,000 Kg
Kırmızı Mercimek 1000,000 Kg
Makarna 1200,000 Kg
İrmik 300,000 Kg
Tahin Helva 50,000 Kg
Şehriye 500,000 Kg
Domates Salçası 1500,000 Kg
Ayçiçek Yağı 2000,000 Kg
Zeytin Yağı 85,000 Kg
Kırmızı Pulbiber 100,000 Kg
Karabiber 35,000 Kg
Tuz 1000,000 Kg
Margarin Yağ 1000,000 Kg
Un 150,000 Kg
Nane 50,000 Kg
Kekik 15,000 Kg
Kimyon 5,000 Kg
Konserve Türlü 1000,000 Kg
Konserve Bezelye 1000,000 Kg
Toz Şeker 2000,000 Kg
Siyah Zeytin 2000,000 Kg
Siyah Çay 150,000 Kg
Piknik Reçel 2000,000 Paket
Piknik Bal 2000,000 Paket
Piknik Tereyağı 10000,000 Paket
Piknik Çikolata 30000,000 Paket
Kuru Kayısı 150,000 Kg
Kuru Üzüm 50,000 Kg
Yufka 700,000 Kg
Karışık Turşu 2000,000 Kg
Mısır Nişastası 400,000 Kg