• İhale No
    2014/110712
  • İhale Adı
    KURU GIDA VE SÜT ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    14 Ekim 2014 10:00
  • İdare
    OSMANİYE KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Osmaniye
  • İşin İli
    Osmaniye
  • Yayın Tarihi
    09 Eylül 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

KURU GIDA VE SÜT ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR

OSMANİYE KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

2015 YILI KURU GIDA VE SÜT ÜRÜNLERİ ALIMI (TOPLU ALIM) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/110712
1-İdarenin
a) Adresi : Osmaniye Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın alma birimi (Osmaniye Devlet hastanesi Fizik Tedavi Ek hizmet binası yanı) D-400 Karayolu Üzeri Akyar Mevkii MERKEZ / OSMANİYE OSMANİYE MERKEZ/OSMANİYE
b) Telefon ve faks numarası : 3288260130 - 3288260105
c) Elektronik Posta Adresi : khb80.mb@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 2015 YILI KURU GIDA VE SÜT ÜRÜNLERİ ALIMI (TOPLU ALIM)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : OSMANİYE DEVLET HASTANESİ AMBARI, KADİRLİ DEVLET HASTANESİ AMBARI, DÜZİÇİ DEVLET HASTANESİ AMBARI
c) Teslim tarihi : OSMANİYE DEVLET HASTANESİ, KADİRLİ DEVLET HASTANESİ VE DÜZİÇİ DEVLET HASTANESİ istemleri kurumların siparişine göre teslim edilecek ve her teslimden sonra fatura edilecektir. Sözleşme Bitim Tarihi 15.12.2015


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Osmaniye İli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Salonu
b) Tarihi ve saati : 14.10.2014 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif edilen kalemlerin numuneleri getirilecektir. Numunesi olmayan kalemlere ait teklifler, değerlendirme dışı bırakılacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Osmaniye İli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Salonu adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini HALK BANKASI OSMANİYE ŞUBESİ NEZNİNDEKİ TR50 0001 2009 1680 0005 0000 75 IBAN NOLU HESABINA yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Osmaniye İli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Salonu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
AYÇİÇEKYAĞI 16.000 KG
BARBUNYA FASULYE 1.100 KG
BİBER SALÇASI 3.500 KG
BULGUR 14.400 KG
CEVİZ İÇİ 300 KG
ÇAM FISTIĞI 10 KG
ÇAY 600 KG
DOMATES SALÇASI 4.650 KG
DONDURULMUŞ TAZE FASULYE 3.000 KG
DONDURULMUŞ BEZELYE 3.200 KG
DONDURULMUŞ KABAK 300 KG
DONDURULMUŞ TÜRLÜ 600 KG
DONDURULMUŞ MISIR 100 KG
DÖĞME 1.500 KG
FINDIK EZMESİ 55.000 ADET
FINDIK İÇİ 155 KG
GALETA UNU 550 KG
İRMİK 940 KG
HİNDİSTAN CEVİZİ 10 KG
KAKAO 30 KG
KARABİBER 58 KG
KARIŞIK TURŞU 5.890 KG
KEKİK 32 KG
KEMALPAŞA 300 KG
KIRMIZI TOZ BİBER 15 KG
KIRMIZI PUL BİBER 700 KG
KİMYON 32 KG
KÖFTE HARCI 100 KG
KURU FASULYE 2.050 KG
KURU KAYISI 320 KG
KURU NANE 70 KG
KURU ÜZÜM 270 KG
KURU İNCİR 30 KG
KUŞ ÜZÜMÜ 7 KG
KÜP ŞEKER 190 KG
LİMON TUZU 40 KG
MAKARNA 6.350 KG
MARGARİN (250GR) 330 KG
MERCİMEK(KIRMIZI) 3.900 KG
MERCİMEK(YEŞİL) 150 KG
MEYVE SUYU 2.500 ADET
NAR EKŞİSİ 605 KG
NİŞASTA 35 KG
NOHUT 3.050 KG
PAKET SU 800.000 ADET
PİKNİK BAL 68.000 ADET
PİKNİK REÇEL 73.500 ADET
PUDİNG 100 KG
PRİNÇ 16.500 KG
PRİNÇUNU 60 KG
SİRKE (ÜZÜM) 250 KG
SOFRA TUZU 3.660 KG
ŞEHRİYE TEL 600 KG
ŞEHRİYE ARPA 3.700 KG
ŞEKERPARE 300 KG
TAHİN HELVASI (80 gr) LIK 1.200 KG
TARÇIN 7 KG
TATLI BİSKÜVİ 720 KG
TEL KADAYIF 800 KG
TOZŞEKER 11.800 KG
TUZLU BİSKÜVİ 515 KG
UN 1.470 KG
VANİLYA 140 ADET
YUFKA 3.500 KG
ZEYTİN-SİYAH 3.250 KG
ZEYTİN-TUZSUZ 2.115 KG
ZEYTİN YAĞ 10.290 KG
ZEYTİN-YEŞİL 3.900 KG
BEYAZ PEYNİR 10.200 KG
KAŞAR PEYNİR 2.050 KG
LOR PEYNİR 130 KG
TEREYAĞ 320 KG
TEREYAĞ 15 GR KAHVALTILIK 32.000 ADET
TUZSUZ PEYNİR 1.875 KG
ÜÇGEN PEYNİR 25.000 ADET
YUMURTA 95.000 ADET
YOĞURT (200 GR LIK PAKET) 266.000 ADET
YOĞURT 42.000 KG
AYRAN (200 GR LIK PAKET) 158.000 ADET
SÜT (200 GR LIK PAKET) 55.000 ADET
SÜT (1 KG LIK PAKET) 4.050 ADET