• İhale No
    2011/129718
  • İhale Adı
    KURU GIDA
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    06 Eylül 2011 10:00
  • İdare
    Kastamonu Devlet Hastanesi - Dr. Münif İslamoğlu Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Kastamonu
  • İşin İli
    Kastamonu
  • Yayın Tarihi
    19 Ağustos 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


KURU GIDA
Dr. M ünif İsla mo ğ lu De v let H a st a nesi
Kuru Gıda alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/129718
1-İda re nin
a) Adresi : Saraçlar Mahallesi Sanatokulu Caddesı 37100 Kastamonu Merkez
Kastamonu
b) Telefon ve faks numarası : 3662141053 - 3662147877
c) Elektronik Posta Adresi : dr.mi.kdh@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Dr.Münif İslamoğlu Kastamonu Devlet Hastanesi Baştabipliği
Ambarı
c) Teslim tarihleri : Sözleşmeye müteakip 01.10.2011 tarihinden itibaren 31.12.2011 tarihine kadardır.İdarenin vereceği sipariş üzerine belirtilen miktar kadar firma yetkilisi tarafından günlük olarak mal teslimi yapılacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Dr.Münif İslamoğlu Kastamonu Devlet Hastanesi Baştabipliği
Toplantı Odası
b) Tarihi ve saati : 06.09.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Dr.Münif İslamoğlu
Kastamonu Devlet Hastanesi Baştabipliği Satınalma Bürosu adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C.Ziraat Bankası Kastamonu Merkez şubesi 360
99014-5001 nl hs. yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da
dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği
tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Dr.Münif İslamoğlu Kastamonu Devlet Hastanesi Baştabipliği Satınalma
Bürosu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 65 (altmışbeş) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
1- Ambara giren Kuru Gıdaların son kullanma tarihi dolmadan 2 ay önce firmaya haber verilecek 15 gün
içersinde firma tarafından değiştirilecektir.
2-Teknik şartnamede istenilen hususlar geçerlidir.
3-14 Kalem ürünün her biri için ürünlerin ambalajlı,ambalaj üzerinde Türk Gıda Kodeksine göre etiket bilgilerinin olması etiket üzerinde de Tarım ve Köyişleri Bakanlığı üretim izninin olduğuna ilişkin taahhütname olacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
AMBALAJLI KAĞIT ŞEKER 300,000 KG
BEYAZ PEYNİR(TUZLU,TUZSUZ)2 VEYA 5KG KUTULARDA 250,000 KG
BİSKÜVİ 30,000 KG
İRMİK 100,000 KG
KAHVALTILIK ERİTME PEYNİR(20 GR.LIK POŞET) 3000,000 ADET
KAHVALTILIK TEREYAĞ(15 GR.LIK POŞET) 20000,000 ADET
KARABİBER 20,000 KG
KIRMIZI PUL BİBER 30,000 KG
KURU KAYISI 45,000 KG
KURU ÜZÜM 25,000 KG
REÇEL(KAHVALTILIK 25 GR.LIK POŞET) 40000,000 ADET
ŞEKERPARE(15 LİK PAKET) 150,000 PAKET
YEMEKLİK MARGARİN 400,000 KG.
ZEYTİN(1.KALİTE YEŞİL-SİYAH) 250,000 KG.