ŞIRNAK İL EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ İÇİŞLERİ BAKANLIĞI EMNİYET GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
POLİS AMCA-4 Z (KÜTÜPHANE) PROJESİ KAPSAMINDA MAL VE HİZMET SATIN ALIM İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2017/394798 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | YENİ MAHALLE CİZRE CADDESİ YENİ TOKİ KONUTLARI NO:20 73000 ŞIRNAK MERKEZ/ŞIRNAK |
b) Telefon ve faks numarası | : | 4862164001 - 4862161700 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | ÖZELLİKLERİ TEKNİK ŞARTNAME EKİNDE YAZILI OLAN MAL VE MALZEMELER Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yerleri | : | CİZRE MENDERES İLKOKULU SİLOPİ KOÇ ORTAOKULU İDİL CUMHURİYET İLK-ORTAOKULU BEYTÜŞŞEBAP ÇOK PROGRAMLI ANADOLU LİSESİ ULUDERE ÇOK PROGRAMLI ANADOLU LİSESİ GÜÇLÜKONAK 75.YIL YATILI BÖLGE İLKOKULU |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşmenin taraflarca imzalandığı tarihi izleyen günden itibaren 60 (altmış) gün içerisinde teslim edecektir |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Şırnak İl Emniyet Müdürlüğü Lojistik Şube Müdürlüğü Satınalma Büro Amirliği |
b) Tarihi ve saati | : | 07.09.2017 - 14:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
Yüklenici, herhangi bir arıza/sorun durumunda, müdahele edebilecek kapasitedeki yetkili elemanlarının ad-soyad, firmadaki sorumluluk alanlarına ait bilgileri ve bu kişilere 7 gün 24 saat ulaşabileceği telefon numaralarını İDARE'ye ( Toplum Destekli Polislik Şube Müdürlüğü'ne) ve Z-Kütüphane kurulan okul müdürlüğüne bildirmelidir ve Z- Kütüphane, kurulum itibariyle en az 2 (iki) yıl yerinde garanti kapsamı içinde olmalıdır. Alınan mal ve hizmetler en az 2 (iki) yıl süreyle (garanti kapsamında değerlendirilen arızalarda) yüklenicinin ücretsiz parçalı bakım onarım garantisi altında olacaktır. Garanti süresince bakım, onarım ve yedek parçadan hiçbir ücret talep edilmeyecektir. Bilgisayar, altyapı, tesisat, mobilya ve donanımların hiçbir parçası herhangi bir gerekçeyle 2 yıllık garantiden ayrı tutulmayacaktır. Yüklenici firma arıza yapan garantili donanımın (mobilya, dolap, masa, sandalye, bilgisayar, tesisat, aydınlatma vb.) onarımını yerinde yapacaktır.Garanti süresi içerisinde tüm bakım ve onarım hizmetleri ücretsiz olmalıdır. |
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
Yüklenici, sözleşme aşamasında z-kütüphanenin 3 boyutlu tasarımlarını, irtibat bilgilerini ve iş planını içerecek şekilde hazırlık dosyasını İDARE'ye sunmalıdır. Öğrencilerin z-kütüphaneyi cazip bir mekan olarak görmeleri için tasarımın her aşamasında öğrencilerin yaş ve pedagojik olarak gelişim düzeyleri esas alınacaktır. Yüklenici ve idare tarafından işin başlangıcında 9 tane ve işin tesliminde 9 tane olmak üzere z-kütüphane kurulacak mekanın ayrı ayrı açılardan toplam 18 adet fotoğrafı çekilecektir. Fotoğraf çekimini idare ve yüklenici birlikte yapacaktır. iş tesliminde, fotoğraf çekiminden önce kitaplar raflara dizilmiş olacaktır. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı Şırnak İl Emniyet Müdürlüğü Lojistik Şube Müdürlüğü Satınalma Büro Amirliği adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Şırnak İl Emniyet Müdürlüğü Lojistik Şube Müdürlüğü Satınalma Büro Amirliği adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Bilgisayar | 39 | adet |
Yazıcı | 6 | adet |
Saturn Kitaplık Kombine Banko | 6 | adet |
Çeyrek Oval Görevli Bankosu | 6 | adet |
Çeyrek Çift Taraflı Oval Kitaplık | 12 | adet |
Metal Ayaklı Kitaplık | 6 | adet |
Duvar Kenarı Kitaplık | 5 | adet |
Aktüel Kitaplık | 6 | adet |
Word Kitaplık | 7 | adet |
Kare Puf Minder | 8 | adet |
Kare Masa | 5 | adet |
Chink Masa | 6 | adet |
Kitaplık Askı Pano Standı 16'lı | 96 | adet |
Pleksi Kitaplık(Kitaplık Askı Panosuna Takılacak) | 6 | adet |
Tekli Koltuk | 9 | adet |
Kanepe | 7 | adet |
Sandalye | 107 | adet |
Sehpa | 12 | adet |
Çeşitli Renk ve Desenlerde Yapboz, Rakam Grupları, Akustik Eva Pano Seti | 6 | adet |
Resimli İsim Tabelası | 6 | adet |
Kitap | 6.000 | adet |
Tadilat Yapılacak Toplam Alan: 95 m2 (Zemin Kaplaması, Duvar Boyaması, Elektrik-İnternet, Asma Tavan) | 6 | kişi |
İkram Malzemesi | 3.000 | adet |
Tabela | 18 | adet |
Bilgisayar Masası | 39 | adet |
Ahşap 2 Çekmeceli Satranç Masası | 12 | adet |