• İhale No
    2016/484868
  • İhale Adı
    KÜTÜPHANE MEFRUŞATI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Mobilya, Dekorasyon Ürün ve Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Aralık 2016 10:00
  • İdare
    ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Artvin
  • İşin İli
    Artvin
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    15 Kasım 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

KÜTÜPHANE MEFRUŞATI SATIN ALINACAKTIR

KÜTÜPHANE VE DOKÜMANTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ

Kütüphane Mefruşat alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/484868
1-İdarenin
a) Adresi : SEYITLER KÖYÜ - 08000 - ARTVİN MERKEZ/ARTVİN
b) Telefon ve faks numarası : 4662151021 - 4662151049
c) Elektronik Posta Adresi : library@artvin.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Kütüphane masa , dolap, sehpa, koltuk, danışma bankosu, isimlikler, tanıtım panoları, alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Artvin Çoruh Üniversitesi Şehir Yerleşkesi Merkez Kütüphanesi Merkez Artvin
c) Teslim tarihi : B grubu işler için, İşe başlama tarihi (sözleşmenin imzalandığı tarih) yüklenicinin şantiye içerisinde çalışmaya başlayabileceği tarih değildir. İşe başlama ile kastedilen mevcut şantiyeden teknik şartnamede detayları belirtilen işlerin uygulanabilmesi için detay ölçülerinin alınabildiği tarihtir. Bu tarihte idare görevlileri ile yapılan işlere ilişkin tutanak tutulup idareye teslim edilecektir. Şantiye ölçü almaya hazır olduğunda yükleniciye yazılı olarak bildirim yapılacaktır. Yüklenici veya vekili 3 iş günü içerisinde işin yapılacağı yerde ölçü almak için hazır bulunacaktır. Ölçülendirme işleminden itibaren toplam iş bitirme süresi 3 aydır. A grubu işler için işe başlama tarihi binanın idareye teslim tarihidir. Bu tarihten itibaren 1 ay içerisinde grubu ait tüm malzemeler ile ilgili işlemler tamamlanmış olacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Artvin Çoruh Üniversitesi Rektörlüğü Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Seyitler Yerleşkesi - 08000 Merkez ARTVİN
b) Tarihi ve saati : 13.12.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler
Teklif edilen bedelin % 10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

A grubu işlerde; ürün teknik özelliklerini gösteren ve detaylarını tanımlayan renkli görselini içeren aynı zamanda ürünün marka model ve serisini tanımlayan katolog veya katolog eşdeğerinde doküman ihale komisyonuna sunulacaktır. 

 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Artvin Çoruh Üniversitesi Rektörlüğü Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Seyitler Yerleşkesi - 08000 Merkez ARTVİN adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Artvin Çoruh Üniversitesi Rektörlüğü Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Seyitler Yerleşkesi - 08000 Merkez ARTVİN adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Askılık (Duvara monte 30 cm) 15 adet
Askılık Ayaklı 6 adet
Ayakkabılık 1 adet
Bekleme Koltuğu 19 adet
Bekleme Sandalyesi 22 adet
Çalışma Koltuğu Fileli 7 adet
Çalışma Koltuğu Filesiz 38 adet
Çiçeklik 37 adet
Çöp Büyük Boy 10 adet
Çöp ofis 29 adet
Hazırlık Masası (Aynalı ve Tabureli) 1 adet
İlk Yardım Kiti 1 adet
Kare Puf 107 adet
Masa Müdür 2400*1030 mm 1 adet
Masa Yönetici Etejerli Arka Konsollu Elektrifikasyon Dolu 1 adet
Minder 4 adet
Misafir Koltuk Takımı 1 adet
Muayene Masası 1 adet
Müdür Çalışma Koltuğu 1 adet
Müdür Misafir Koltuğu 4 adet
S Bekleme Ünitesi/ Kromaj Magazinlik 2 adet
Sehpa 18 adet
Sehpa Geniş 1 adet
Sehpa Müdür 2 adet
Sehpa Yuvarlak Alçak 2 adet
Şezlong 4 adet
V Bekleme Koltuğu 23 adet
Yazı Tahtası Dikey 65*100 8 adet
Yönetici Koltuğu 1 adet
Masa Yemek Yuvarlak 6 adet
Keson 8 adet
Kitaplık 5 li beyaz ayaklı 1 adet
İkiz Masa 150*150 2 adet
Çalışma Masası 120*80 1 adet
Çalışma Masası 140*80 8 adet
Çalışma Masası Etejerli 160*160 1 adet
Çalışma Masası 140*70 2 adet
Çalışma Masası 160.80 1 adet
Çalışma Masası Elektrifikasyon Dolu 150*100 41 adet
Çalışma Masası 220*80 4 adet
Monitörlü Toplantı Masası 240*120 5 adet
Sayım Masası 220.65 1 adet
Çalışma Masası 120.60 1 adet
Hamak, File 1 adet
102 - 202- 302 Okuma Salonu Galeri Boşluğu Etrafı Dairesel Çalışma Alanı (MDF Lam Alternatifi) 3 adet
102 202 Okuma Salonu Alçak Kitaplık 8 adet
102 -202 Okuma Salonu Kat Bankosu 2 adet
103 - 203 Okuma Salonu Bireysel Çalışma Alanı 2 adet
302 Servis Bankosu ve Tezgah Dolap Ünitesi 1 adet
A03 Asma Kat Mutfak 1 adet
A06 Asma Kat Sarı Çiçeklik Alanı 1 adet
Alçak Dolap Ünitesi 112 Ofis, 212 Ofis,312 Ofis 1200*500 7 adet
Alçak Dolap Ünitesi (2 Adet) A 04 Teknik Servis ve sayım masası (1Adet) 3600,500 1 adet
Alçak Dolap Ünitesi 104 Grup Çalışma Odası, 204 Grup Çalışma Odası 2800*500 2 adet
Alçak Dolap Ünitesi 105 Grup Çalışma Odası 4700*500 1 adet
Alçak Dolap Ünitesi 205 Grup Çalışma Odası 3900*500 1 adet
Alçak Dolap Ünitesi A 07 Müdür Odası 3850*500 Ahşap kaplama 1 adet
Alçak Dolap Ünitesi A05,A08 (2 adet) ,A09 3850*500 4 adet
Alçak Dolap Ünitesi B 25 Teknik Servis Atölyesi 3100*500 1 adet
Alçak Dolap Ünitesi Z 06 Araştırma Yardım ve Yönlendirme Ofisi 3400*500 1 adet
Alçak dolap Ünitesi Z 08 Engelliler Birimi Ofis Sorumlusu 3172*500 1 adet
Asansör Çevresi Çiçeklik Ünitesi 1 adet
B09 Serbest Çalışma Alanı Kilitli Kişisel Dolaplar Ünitesi 48602160 mm 1 adet
B09 Serbest Çalışma Alanı Çiçeklik Alanı 1 adet
B09 Serbest Oturma Alanları 1 adet
Cırt Bant Cam Üstü Siyah Film Çalışması 13 metrekare
Danışma ve Ödünç Bankosu 1 adet
Folyo Zemin Şeridi 1.2.3. Kat Zeminleri 90 metrekare
Kat Tanıtım Panoları (Metal Alternatifi) 5 adet
Yazı ve İsimlikler 18 adet
Z02 Lobby Güvenlik Bankosu 1 adet
Z02 Lobby Orta Duvar Sergileme Ünitesi ve Tanıtım Ekranı Boşluğu 1 adet
Z02 Lobby Sağ Duvar Panoları ve Ağaç Ünitesi 1 adet
Z02 Lobby Sol Duvar Sergileme Ünitesi Ağaç Tablet Alanı 1 adet
Z02 Lobby Tarama Terminali Alanı 1 adet
Z02 Lobby Taşınabilir Satranç Ünitesi 1 adet
Z03 Fotokopi Bankosu 1 adet
Z08 Engelliler Birim Ofis Sorumlusu masa ve Braille cihazı dolabı Beyaz Mat Lake 1 adet
Z30 Çok Amaçlı Salon Çalışma masası mekanizmalı 28 adet
Z30 Çok Amaçlı Salon Kilitli Bireysel Dolaplar Ünitesi 75002160 mm 1 adet
Z30 Çok Amaçlı Salon Yönetici Platform ve Masası 1 adet