• İhale No
    2018/344608
  • İhale Adı
    KÜTÜPHANE TEFRİŞATI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Ev, Mutfak Alet ve Ekipmanları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    02 Ağustos 2018 14:00
  • İdare
    MERKEZEFENDİ BELEDİYESİ Destek Hizmetleri Müdürlüğü
  • İhale İli
    Denizli
  • İşin İli
    Denizli
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    11 Temmuz 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KÜTÜPHANE TEFRİŞATI SATIN ALINACAKTIR

MERKEZEFENDİ BELEDİYESİ KÜLTÜR VE SOSYAL İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ

BİLGİ VE HİKMET MERKEZ KÜTÜPHANESİ TEFRİŞAT ALIM İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/344608
1-İdarenin
a) Adresi : Sırakapılar Mah. 1581 Sok. No:4 MERKEZEFENDİ/DENİZLİ
b) Telefon ve faks numarası : 2582653888 - 2582653891
c) Elektronik Posta Adresi : merkezefendi@merkezefendi.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 79 kalem tefrişat alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Merkezefendi Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
c) Teslim tarihi : Malın/İşin teslim süresi 45 takvim günüdür. Sözleşmenin imzalanmasını takip eden 45 gün içerisinde yüklenici teslimi gerçekleştirecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Merkezefendi Belediyesi Meclis Toplantı SalonuSırakapılar Mah. 1581 Sok. No:4 Denizli
b) Tarihi ve saati : 02.08.2018 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:

TS EN 16139:2013 Mobilya - Mukavemet, dayanıklılık ve güvenlik
TS EN 14073-2 Büro mobilyası - Muhafaza mobilyası
TS EN 527-1 Büro mobilyası- Çalışma masa ve sıraları
TS EN 14749 Mobilya-Ev ve mutfak muhafaza dolapları ve tezgâhları
TS EN 12520 Mobilya - Mukavemet, dayanıklılık ve emniyet
TS EN 12521 Mobilya - Mukavemet, dayanıklılık ve emniyet
TS 5337-1 EN 1335-1 Büro mobilyası-Büro çalışma sandalyesi
TS EN 1335-2 Büro mobilyası - Büro çalışma sandalyesi

Belgeleri ihale dosyasında sunulacaktır.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Tüm ürünlerden birer adet numune, ihale saatinden önce Eskihisar Mahallesi 8000 sokak No:17/A B blok adresindeki Merkezefendi Belediyesi Lojistik Merkezine teslim edilecektir. Numuneler teslim edildiğinde fotoğraflanacak ve teslim aşamasında aynı ürünler istenecektir.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektöre gerçekleştirilen mobilya satış işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Merkezefendi Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü İhale Servisi Sırakapılar Mah. 1581 Sok. No:4 Denizli - Ekap adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Merkezefendi Belediyesi Destek Hizmetleri MüdürlüğüSırakapılar Mah. 1581 Sok. No:4 Denizli adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
SEMİNER SANDALYESİ 117 adet
SEMİNER MASASI 3 adet
ALÇAK SIRTLI ÇALIŞMA KOLTUĞU. 19 adet
HAZIRLIK MASASI 25 adet
PLASTİK ÜZERİNE DÖŞEMELİ 4 AYAKLI SANDALYE 198 adet
ÜÇLÜ KANEPE TİP1 1 adet
SEHPA TİP1 9 adet
YÜKSEK SIRTLI ÇALIŞMA KOLTUĞU 4 adet
SOYUNMA DOLABI 10 adet
SEHPALI BEKLEME KOLTUKLARI 2 adet
İKİLİ ÇALIŞMA MASASI 5 adet
İKİLİ ÇALIŞMA MASASI ARA PANELİ 5 adet
FİLE SIRTLI ÇALIŞMA KOLTUĞU 12 adet
DOLAP TİP-1 16 adet
DOLAP TİP-2 41 adet
BAR MASASI TİP1 12 adet
MİNDER 112 adet
YAN ETAJERLİ MASA TİP 1 2 adet
YAN ETAJERLİ MASA TİP1 ALT PANELİ 2 adet
BAŞLIKLI YÖNETİCİ KOLTUĞU 1 adet
YUVARLAK MİSAFİR SEHPA 11 adet
YÜKSEK KOLÇAKLI MİSAFİR BEKLEME 4 adet
TEKLİ ÇALIŞMA MASASI 2 adet
ALÇAK SIRTLI ÇALIŞMA KOLTUĞU 40 adet
YAN ETAJERLİ MASA TİP 2 1 adet
YAN ETAJERLİ MASA TİP 2 ALT PANELİ 1 adet
DOLAP TİP-2. 12 adet
İKİLİ KANEPE 1 adet
YEMEK MASASI 2 adet
DRESUAR L1200 1 adet
AHŞAP AYAKLI KOLTUK 12 adet
YUVARLAK MASA 6 adet
PLASTİK FONTLU SANDALYE 24 adet
BAR MASASI TİP2 2 adet
PLASTİK BAR SANDALYESİ 8 adet
DİKDÖRTGEN SEHPA L:1800 3 adet
ALÇAK KOLÇAKLI MİSAFİR BEKLEME 12 adet
DÖŞEMELİ BAR SANDALYESİ 7 adet
ÜÇLÜ KANEPE TİP2 6 adet
CAM TABLALI ORTAK ALAN SEHPASI 3 adet
PUF 13 adet
DOLAP RAF SİSTEMİ 1 2 adet
DOLAP RAF SİSTEMİ 2 2 adet
DOLAP RAF SİSTEMİ YAN KAPAMA 10 adet
YÜKSEK SIRTLI BERJER 1 adet
SEHPA TİP2 1 adet
KOLTUK TİP1 2 adet
AHŞAP AYAKLI MİSAFİR BEKLEME 12 adet
SEHPA TİP3 4 adet
SEHPA TİP4 1 adet
TEKERLEKLİ ÇALIŞMA KOLTUĞU 41 adet
KABLO TAŞIYICI 26 adet
DOLAP TİP-3 14 adet
KOLTUK TİP2 7 adet
TEKLİ KOLTUK 27 adet
PUF TİP-3 3 adet
DRESUAR L2200 1 adet
DRESUAR L900 1 adet
SEHPA TİP5 4 adet
TOPLANTI MODÜLLÜ RAF-DOLAP SİSTEMİ 4 adet
IŞIKLI ÇALIŞMA MASASI 49 adet
PUF-2 3 adet
ÇİFT TARAFLI KOLTUK 2 adet
DİKDÖRTGEN SEHPA L:1400 6 adet
KARE SEHPA L:450 10 adet
TOPLANTI MASASI L:3200 5 adet
TEK KİŞİLİK ÇALIŞMA MASASI-2 2 adet
TEK KİŞİLİK ÇALIŞMA MASASI ALT PANELİ 2 2 adet
YAZI TABLALI+TEKERLEKLİ ÇALIŞMA KOLTUĞU 48 adet
TEKLİ KANEPE 14 adet
SIRTLIKLI ARA PUF 2 adet
SIRTLIKLI PUF 2 adet
SIRTLIKLI UZAN PUF 5 adet
DIŞ PUF 3 adet
PUF. 5 adet
KÖŞE KOLTUK 4 adet
ARA KOLTUK 5 adet
PUF KOLTUK 3 adet
ÇİÇEKLİK 3 adet
18 Temmuz 2018

DÜZELTME İLANI

KÜTÜPHANE TEFRİŞATI SATIN ALINACAKTIR
MERKEZEFENDİ BELEDİYESİ KÜLTÜR VE SOSYAL İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ

KÜTÜPHANE TEFRİŞATI SATIN ALINACAKTIR ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası:2018/344608
1- İdarenin
a) Adresi:Sırakapılar Mah. 1581 Sok. No:4 MERKEZEFENDİ/DENİZLİ
b) Telefon ve faks numarası:2582653888 - 2582653891
c) Elektronik posta adresi:merkezefendi@merkezefendi.bel.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi: https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :11.07.2018 - 3651
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) :DENİZLİ GAZETESİ - 12.07.2018
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır

İlanda yer alan 4.3.3. maddesi '' Birim fiyat teklif cetvelinin 1,6,8,9,13,14,18,21,22,24,32,39,40,41,45,48,50,52,53,55,56,59,60,61,63,69,72,77. kalemlerinden birer adet numune, ihale saatinden önce Eskihisar Mahallesi 8000 sokak No:17/A B blok adresindeki Merkezefendi Belediyesi Lojistik Merkezine teslim edilecektir. Numuneler teslim edildiğinde fotoğraflanacak ve teslim aşamasında aynı ürünler istenecektir.​ '' şeklinde düzeltilmiştir.